Oldal: 1 / 4

Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. június 26., péntek 23:30
Szerző: Feri
Hihetetlennek tűnő történetek

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. július 19., vasárnap 14:01
Szerző: templomos
Egy Angol,kolléga úgy döntött kora reggel sétál egy kicsit,és beleesett egy csúnya-csúnya 15.századi, gyémánt kővel is berakott aranygyűrűbe!A labló,tolvaj :lol: hogyan kis hazánkban nevezik,bement a British -múzeumba ,hogy átadja a leletet,a jutalom felső határát rongyos 20.000 ezer fontba állapították meg :) de mivel később licit ment rá ,csekély 35.000 ezer fonton osztozott a kincsvadász és a földtulaj.Igen aki korán kell aranyat lel. :clap:

https://uk.news.yahoo.com/15th-century- ... ml#c7sWN7Q

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. július 24., péntek 8:34
Szerző: Alithar
templomos írta:Egy Angol,kolléga úgy döntött kora reggel sétál egy kicsit,és beleesett egy csúnya-csúnya 15.századi, gyémánt kővel is berakott aranygyűrűbe!A labló,tolvaj :lol: hogyan kis hazánkban nevezik,bement a British -múzeumba ,hogy átadja a leletet,a jutalom felső határát rongyos 20.000 ezer fontba állapították meg :) de mivel később licit ment rá ,csekély 35.000 ezer fonton osztozott a kincsvadász és a földtulaj.Igen aki korán kell aranyat lel. :clap:

https://uk.news.yahoo.com/15th-century- ... ml#c7sWN7Q
Én korán keltem, hol az aranyam? :D

Érdekes sztori, ez is tökéletesen megmutatja, hogy mennyi szerencsére van szükség ehhez a hobbihoz! :) Nem elég a jó gép, jó adag mázli is kell.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. november 8., vasárnap 16:11
Szerző: a.kezdo
Ma nem voltam sehol, de ezt találtam:
Salvador Alvarenga, az El Salvador-béli halász hihetetlen, de igaz története 2014-ből:
http://legendavadasz.hu/hihetetlen/a-sa ... -tortenete


A történetből persze könyv készült, ez az angol nyelvű cikk ennek kivonatából íródott:
http://www.theguardian.com/world/2015/n ... ok-extract
Ez a cikk pl említi, hogy amikor társa pár együtt töltött keserves hónap után meghalt, ő még napokig beszélt hozzá és úgy tett, mintha még élne.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. november 8., vasárnap 18:05
Szerző: Procol Harum
a.kezdo írta:Ma nem voltam sehol, de ezt találtam:
Salvador Alvarenga, az El Salvador-béli halász hihetetlen, de igaz története 2014-ből:
http://legendavadasz.hu/hihetetlen/a-sa ... -tortenete


A történetből persze könyv készült, ez az angol nyelvű cikk ennek kivonatából íródott:
http://www.theguardian.com/world/2015/n ... ok-extract
Ez a cikk pl említi, hogy amikor társa pár együtt töltött keserves hónap után meghalt, ő még napokig beszélt hozzá és úgy tett, mintha még élne.
" Pi élete" a valóságban.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 11., péntek 10:49
Szerző: Vasili Kolsov
Sziasztok!

Talán ez a topik illik leginkább a történetemhez. Egy garancián túli XP Deus fejet küldtem el a Tatabányai kereskedő Győri üzletébe, mivel meghibásodott. Idestova 15 hete adtam fel a helyi postán Győrbe, állítólag onnét utazott Franciaországba, ahol szakértő kezek fogják megjavítani. Két hete azt hittem, hogy végre lezárul ez a kálvária, ki gondolná, hogy ennyi időt vesz igénybe egy fej javítása? Musculus (ha jól írom a nevét) -t elérni szinte lehetetlenség, ha mégis felvenné a telefont, pont úton van az üzlete felé, de majd amint beér, visszahív.. Azt mondanom se kell, rendre elfelejt visszahívni. Található néhány telefonszám a honlapjukon, felhívtam egy másik számot, hátha előrébb leszek. Két napja egy női hang vette fel, beszéltem vele, majd ígéretet tett, hogy visszahív. Persze ez se történt meg, ma újra hívtam, persze azzal kezdtem a mondókám, hogy nem szeretném a türelmetlenség látszatát kelteni. Két hete még azt mondta Musculus, hogy elkészült a fej, beázás okozta a meghibásodást, 25.000 ft lesz a javítási költség. Ma azt mondta a hölgy, hogy nem tudták megjavítani a fejet, 30.000 forintért tudnak adni egy használt fejet :D Kapaszkodjatok meg, a csigazabálók nem tudják megjavítani a az általuk gyártott fejet :D Mi ez, ha nem hihetetlennek tűnő történet? Most vagy nagyon be akar csapni engem a magyar kereskedő, vagy pedig képtelen megjavítani a gyár az általa elkészített fejet. Ma délután hívni fog a hölgy, azt még megvárom, kíváncsi leszek, hogy a használt fejre vállal-e garanciát, vagy pedig benne van a pakliban, hogy azzal is így fogok járni? :D Mindenesetre kérni fogom a "javíthatatlan fejet", ha már nem tudják megjavítani, nem is kell nekik. Abba bele se merek gondolni, hogy időközben megsemmisült. Lehet írok pár sort a Franciaországi anyavállalathoz, számomra ez hihetetlen, a fej száma alapján nyomon lehet követni. Szerintetek ez nem hihetetlennek tűnő történet? :-)

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 11., péntek 11:18
Szerző: ul69
Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Talán ez a topik illik leginkább a történetemhez. Egy garancián túli XP Deus fejet küldtem el a Tatabányai kereskedő Győri üzletébe, mivel meghibásodott. Idestova 15 hete adtam fel a helyi postán Győrbe, állítólag onnét utazott Franciaországba, ahol szakértő kezek fogják megjavítani. Két hete azt hittem, hogy végre lezárul ez a kálvária, ki gondolná, hogy ennyi időt vesz igénybe egy fej javítása? Musculus (ha jól írom a nevét) -t elérni szinte lehetetlenség, ha mégis felvenné a telefont, pont úton van az üzlete felé, de majd amint beér, visszahív.. Azt mondanom se kell, rendre elfelejt visszahívni. Található néhány telefonszám a honlapjukon, felhívtam egy másik számot, hátha előrébb leszek. Két napja egy női hang vette fel, beszéltem vele, majd ígéretet tett, hogy visszahív. Persze ez se történt meg, ma újra hívtam, persze azzal kezdtem a mondókám, hogy nem szeretném a türelmetlenség látszatát kelteni. Két hete még azt mondta Musculus, hogy elkészült a fej, beázás okozta a meghibásodást, 25.000 ft lesz a javítási költség. Ma azt mondta a hölgy, hogy nem tudták megjavítani a fejet, 30.000 forintért tudnak adni egy használt fejet :D Kapaszkodjatok meg, a csigazabálók nem tudják megjavítani a az általuk gyártott fejet :D Mi ez, ha nem hihetetlennek tűnő történet? Most vagy nagyon be akar csapni engem a magyar kereskedő, vagy pedig képtelen megjavítani a gyár az általa elkészített fejet. Ma délután hívni fog a hölgy, azt még megvárom, kíváncsi leszek, hogy a használt fejre vállal-e garanciát, vagy pedig benne van a pakliban, hogy azzal is így fogok járni? :D Mindenesetre kérni fogom a "javíthatatlan fejet", ha már nem tudják megjavítani, nem is kell nekik. Abba bele se merek gondolni, hogy időközben megsemmisült. Lehet írok pár sort a Franciaországi anyavállalathoz, számomra ez hihetetlen, a fej száma alapján nyomon lehet követni. Szerintetek ez nem hihetetlennek tűnő történet? :-)
nincs ebben semmi hihetetlen.a gelka megszűnt de az űrt mindig kitölti valami más ami ugy kezd működni mint az eredeti :lol: tehát amikor elromlott az ndk turmixgép vagy a rakéta porszivó alig egy év múlva mikor még mindig bementél érdeklődni hogy mikor lesz kész felajánlottak egy eredeti ruszki kávédarálót helyette némi ráfizetéssel persze ami másnap bedöglött :lol: :lol: :lol: lehet még nem ment nyugdijba az összes gelkás :lol: :lol:

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 11., péntek 16:16
Szerző: Pirate
ul69 írta:
Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Talán ez a topik illik leginkább a történetemhez. Egy garancián túli XP Deus fejet küldtem el a Tatabányai kereskedő Győri üzletébe, mivel meghibásodott. Idestova 15 hete adtam fel a helyi postán Győrbe, állítólag onnét utazott Franciaországba, ahol szakértő kezek fogják megjavítani. Két hete azt hittem, hogy végre lezárul ez a kálvária, ki gondolná, hogy ennyi időt vesz igénybe egy fej javítása? Musculus (ha jól írom a nevét) -t elérni szinte lehetetlenség, ha mégis felvenné a telefont, pont úton van az üzlete felé, de majd amint beér, visszahív.. Azt mondanom se kell, rendre elfelejt visszahívni. Található néhány telefonszám a honlapjukon, felhívtam egy másik számot, hátha előrébb leszek. Két napja egy női hang vette fel, beszéltem vele, majd ígéretet tett, hogy visszahív. Persze ez se történt meg, ma újra hívtam, persze azzal kezdtem a mondókám, hogy nem szeretném a türelmetlenség látszatát kelteni. Két hete még azt mondta Musculus, hogy elkészült a fej, beázás okozta a meghibásodást, 25.000 ft lesz a javítási költség. Ma azt mondta a hölgy, hogy nem tudták megjavítani a fejet, 30.000 forintért tudnak adni egy használt fejet :D Kapaszkodjatok meg, a csigazabálók nem tudják megjavítani a az általuk gyártott fejet :D Mi ez, ha nem hihetetlennek tűnő történet? Most vagy nagyon be akar csapni engem a magyar kereskedő, vagy pedig képtelen megjavítani a gyár az általa elkészített fejet. Ma délután hívni fog a hölgy, azt még megvárom, kíváncsi leszek, hogy a használt fejre vállal-e garanciát, vagy pedig benne van a pakliban, hogy azzal is így fogok járni? :D Mindenesetre kérni fogom a "javíthatatlan fejet", ha már nem tudják megjavítani, nem is kell nekik. Abba bele se merek gondolni, hogy időközben megsemmisült. Lehet írok pár sort a Franciaországi anyavállalathoz, számomra ez hihetetlen, a fej száma alapján nyomon lehet követni. Szerintetek ez nem hihetetlennek tűnő történet? :-)
nincs ebben semmi hihetetlen.a gelka megszűnt de az űrt mindig kitölti valami más ami ugy kezd működni mint az eredeti :lol: tehát amikor elromlott az ndk turmixgép vagy a rakéta porszivó alig egy év múlva mikor még mindig bementél érdeklődni hogy mikor lesz kész felajánlottak egy eredeti ruszki kávédarálót helyette némi ráfizetéssel persze ami másnap bedöglött :lol: :lol: :lol: lehet még nem ment nyugdijba az összes gelkás :lol: :lol:
Kapsz helyette egy szovjet aknakeresőt :lol:

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 11., péntek 17:00
Szerző: Vasili Kolsov
2 év garanciát vállalnak a használt fej akkumulátorára, ergo ha beázás következtében ismét gondom adódna a fejjel, előről kezdődne minden. Postázás Győrbe, ott várakozik, hogy összejöjjön néhány hibás fej amit már érdemes kiküldeni a gyártóhoz, gyártónál 10 hét javítási idő, itthon ismét pár hét várakozás, majd közlik velem, hogy nem tudták megjavítani, ezért adnak egy használt fejet 30.000 forintért :D Videón láttam már szétszedve deus fejet, egy panel található benne, no ezt képtelenek kicserélni az XP gyárban, szerintem elgondolkodtató és tanúságos történet ez. Vajon miért árulnak hozzá vízi szettet, ha valójában nem vízálló az XP Deus feje?? Egy ekkora üzletet bonyolító cégnek nincs akkora presztízs érzése, hogy ne jelentsen ki ilyet, miszerint nem tudja megjavítani az általa forgalomba helyezett terméket? Bandi (delta gyártója) vagy a Feri (e honlap üzemeltetője) kijelentene ilyet, hogy nem tudja megjavítani az általa gyártott gépet, viszont vásárolhatsz tőle használtat? Mindenesetre én ragaszkodom ahhoz a fejhez, melyet elküldtem javításra. Az én tulajdonomat képezi az a termék. Nem érdekel feláron mások által letett (kétes előéletű) keresőfej. Egy költői kérdés. Vajon az XP mérnökei, esetleg a gazdasági igazgatója azt tanácsolta a musculusnak, hogy adj egy használt keresőfejet annak a szegény ördögnek, mivel mi képtelenek vagyunk megjavítani a kiküldött keresőfejet? Ez életszerű szerintetek? Azt mondta a hölgy, hogy úgy tudja, nem küldték meg a keresőfejet, tehát még mindig franciaországban dekkol. musculus másfél hete azt mondta telefonba, hogy megjött a fej, beázás okozta a vesztét, 25.000 forint lesz. Szó nem volt arról, hogy nem tudták megjavítani. Ilyen a mesében sincs, képtelenek kicserélni egy panelt abban a gyárban, ahol naponta százával gyártják a keresőket. Hihetetlennek tűnő történet, okuljatok belőle!

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 11., péntek 17:13
Szerző: Fülöpke
Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Talán ez a topik illik leginkább a történetemhez. Egy garancián túli XP Deus fejet küldtem el a Tatabányai kereskedő Győri üzletébe, mivel meghibásodott. Idestova 15 hete adtam fel a helyi postán Győrbe, állítólag onnét utazott Franciaországba, ahol szakértő kezek fogják megjavítani. Két hete azt hittem, hogy végre lezárul ez a kálvária, ki gondolná, hogy ennyi időt vesz igénybe egy fej javítása? Musculus (ha jól írom a nevét) -t elérni szinte lehetetlenség, ha mégis felvenné a telefont, pont úton van az üzlete felé, de majd amint beér, visszahív.. Azt mondanom se kell, rendre elfelejt visszahívni. Található néhány telefonszám a honlapjukon, felhívtam egy másik számot, hátha előrébb leszek. Két napja egy női hang vette fel, beszéltem vele, majd ígéretet tett, hogy visszahív. Persze ez se történt meg, ma újra hívtam, persze azzal kezdtem a mondókám, hogy nem szeretném a türelmetlenség látszatát kelteni. Két hete még azt mondta Musculus, hogy elkészült a fej, beázás okozta a meghibásodást, 25.000 ft lesz a javítási költség. Ma azt mondta a hölgy, hogy nem tudták megjavítani a fejet, 30.000 forintért tudnak adni egy használt fejet :D Kapaszkodjatok meg, a csigazabálók nem tudják megjavítani a az általuk gyártott fejet :D Mi ez, ha nem hihetetlennek tűnő történet? Most vagy nagyon be akar csapni engem a magyar kereskedő, vagy pedig képtelen megjavítani a gyár az általa elkészített fejet. Ma délután hívni fog a hölgy, azt még megvárom, kíváncsi leszek, hogy a használt fejre vállal-e garanciát, vagy pedig benne van a pakliban, hogy azzal is így fogok járni? :D Mindenesetre kérni fogom a "javíthatatlan fejet", ha már nem tudják megjavítani, nem is kell nekik. Abba bele se merek gondolni, hogy időközben megsemmisült. Lehet írok pár sort a Franciaországi anyavállalathoz, számomra ez hihetetlen, a fej száma alapján nyomon lehet követni. Szerintetek ez nem hihetetlennek tűnő történet? :-)
Nyilván a fej javításának, stb. van egy bizonyos átfutási ideje, ez még egy dolog, de, amiket utána írtál az már a kereskedőt minősíti. Úgy vettem ki a szavaidból, hogy a fej már nem garanciális?, ennek ellenére ez elég kellemetlenül hathat, hogy javíthatatlan, kérdés ilyen esetben kinek mennyi a felelőssége. Sajnos a kereskedők hamar elfelejtik, hogy ők vannak a vevőkért és nem fordítva, de hallottam már hasonló fejes történetet ugyaninnen csak akkor valaki nagy értékű fejét felejtették el visszajuttatni. Próbáld meg letisztázni személyesen.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 11., péntek 17:45
Szerző: Vasili Kolsov
Ez nem számít nagy értékű fejnek? :) Az XP Deus fejeitől jelenleg nem nagyon van drágább a piacon. Egy hónappal előtte járt le a garanciája, hogy meghibásodott a fej. Itt a fórumon hirdettem a gépet, szerettem volna eladni, mikor jelentkezett rá egy komolynak tűnő vevő, elővettem és kipróbáltam a gépet, akkor vettem észre, hogy valami nem okés vele. Gerjedt nagyon, amint mozgattam a fejet a levegőben, egyfolytában jelzett. Egyik haverom itt a fórumon vett egy használt fejet, persze már nem volt garanciális. Párszor használta, az is megadta magát. Nem villogott a led, töltőt nem ismerte fel. A youtube videóján látható módon kivette az akkumulátorát, az rendben volt. Csak 50.000 forintja bánta. Egyik ismerősöm francia nyelvet tanít, le fogom vele fordíttatni a kérelmem és elküldöm a az anyavállalat címére. Foglalják nekem írásba, hogy nem javítható az alábbi sorszámú fej, majd pedig juttassák el azt a részemre. Ha rendelkezek egy mercedes típusú gépkocsival, melyről megállapítják, hogy nem javítható, azt vajon milyen jogcímen veszik el tőlem?? Ilyen nincs, ez abszurdum, nem tarthatja meg a márkaszerviz a tulajdonomban lévő gépkocsit, még ha nem is tudják megjavítani.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 11., péntek 18:05
Szerző: Fülöpke
Nem mondtam egy szóval se, talán rosszul fogalmaztam. Ez már így konkrétan ki lett jelentve, hogy visszatartják a keresőfejet? Egyértelmű, hogy ilyen nincs. Az össze-vissza halandzsázás nem túl egyenes dolog sajnos, szerintem ne is legyél szívbajos.. Nyugodtan kérd vissza a fejet, vissza is fogod kapni, mert olyan sincs, "hogy bocs idő közben megsemmisült", mivel a javításokat dokumentálnia kell a cégnek, attól független, hogy felajánlottak neked egy használt fejet. Ennek ellenére ne hagyd hülyére venni magad, ha sokat szórakoznak kérj személyes találkozót, mert az a legtisztább.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 11., péntek 18:29
Szerző: Jain
Egyébként,én eddig úgy képzeltem,hogy ha egy fej szar akkor az meg van b/szva és javíthatatlan.Jó tudni,hogy ezzel nem éri meg várni és jobban megéri egy újat venni.Már persze annak,akinek ilyen tipusa van.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 11., péntek 20:52
Szerző: Gabor
Vasili Kolsov írta:Ez nem számít nagy értékű fejnek? :) Az XP Deus fejeitől jelenleg nem nagyon van drágább a piacon. Egy hónappal előtte járt le a garanciája, hogy meghibásodott a fej. Itt a fórumon hirdettem a gépet, szerettem volna eladni, mikor jelentkezett rá egy komolynak tűnő vevő, elővettem és kipróbáltam a gépet, akkor vettem észre, hogy valami nem okés vele. Gerjedt nagyon, amint mozgattam a fejet a levegőben, egyfolytában jelzett. Egyik haverom itt a fórumon vett egy használt fejet, persze már nem volt garanciális. Párszor használta, az is megadta magát. Nem villogott a led, töltőt nem ismerte fel. A youtube videóján látható módon kivette az akkumulátorát, az rendben volt. Csak 50.000 forintja bánta. Egyik ismerősöm francia nyelvet tanít, le fogom vele fordíttatni a kérelmem és elküldöm a az anyavállalat címére. Foglalják nekem írásba, hogy nem javítható az alábbi sorszámú fej, majd pedig juttassák el azt a részemre. Ha rendelkezek egy mercedes típusú gépkocsival, melyről megállapítják, hogy nem javítható, azt vajon milyen jogcímen veszik el tőlem?? Ilyen nincs, ez abszurdum, nem tarthatja meg a márkaszerviz a tulajdonomban lévő gépkocsit, még ha nem is tudják megjavítani.


Szerintem, mivel nem 1-2 személyes manufaktúra cég és digitális eszközöket gyártanak, ezért nem éri meg nekik a javítás, lehet nem is javítható mert pl. ki van öntve műgyantával, a garancia idő meg már lejárt. Én az IT szektorban dolgozom és a digitális kütyükre mikor tőlem élettartam becslést kérnek(ami nem jósolható) azt szoktam mondani, amíg a garancia idő tart! Alapvetően tovább bírják, de néha vannak rossz szériák, ez van nagyüzemi gyártásnál.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 11., péntek 21:08
Szerző: Gabor
Fülöpke írta:
Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Talán ez a topik illik leginkább a történetemhez. Egy garancián túli XP Deus fejet küldtem el a Tatabányai kereskedő Győri üzletébe, mivel meghibásodott. Idestova 15 hete adtam fel a helyi postán Győrbe, állítólag onnét utazott Franciaországba, ahol szakértő kezek fogják megjavítani. Két hete azt hittem, hogy végre lezárul ez a kálvária, ki gondolná, hogy ennyi időt vesz igénybe egy fej javítása? Musculus (ha jól írom a nevét) -t elérni szinte lehetetlenség, ha mégis felvenné a telefont, pont úton van az üzlete felé, de majd amint beér, visszahív.. Azt mondanom se kell, rendre elfelejt visszahívni. Található néhány telefonszám a honlapjukon, felhívtam egy másik számot, hátha előrébb leszek. Két napja egy női hang vette fel, beszéltem vele, majd ígéretet tett, hogy visszahív. Persze ez se történt meg, ma újra hívtam, persze azzal kezdtem a mondókám, hogy nem szeretném a türelmetlenség látszatát kelteni. Két hete még azt mondta Musculus, hogy elkészült a fej, beázás okozta a meghibásodást, 25.000 ft lesz a javítási költség. Ma azt mondta a hölgy, hogy nem tudták megjavítani a fejet, 30.000 forintért tudnak adni egy használt fejet :D Kapaszkodjatok meg, a csigazabálók nem tudják megjavítani a az általuk gyártott fejet :D Mi ez, ha nem hihetetlennek tűnő történet? Most vagy nagyon be akar csapni engem a magyar kereskedő, vagy pedig képtelen megjavítani a gyár az általa elkészített fejet. Ma délután hívni fog a hölgy, azt még megvárom, kíváncsi leszek, hogy a használt fejre vállal-e garanciát, vagy pedig benne van a pakliban, hogy azzal is így fogok járni? :D Mindenesetre kérni fogom a "javíthatatlan fejet", ha már nem tudják megjavítani, nem is kell nekik. Abba bele se merek gondolni, hogy időközben megsemmisült. Lehet írok pár sort a Franciaországi anyavállalathoz, számomra ez hihetetlen, a fej száma alapján nyomon lehet követni. Szerintetek ez nem hihetetlennek tűnő történet? :-)
Nyilván a fej javításának, stb. van egy bizonyos átfutási ideje, ez még egy dolog, de, amiket utána írtál az már a kereskedőt minősíti. Úgy vettem ki a szavaidból, hogy a fej már nem garanciális?, ennek ellenére ez elég kellemetlenül hathat, hogy javíthatatlan, kérdés ilyen esetben kinek mennyi a felelőssége. Sajnos a kereskedők hamar elfelejtik, hogy ők vannak a vevőkért és nem fordítva, de hallottam már hasonló fejes történetet ugyaninnen csak akkor valaki nagy értékű fejét felejtették el visszajuttatni. Próbáld meg letisztázni személyesen.

Nagyon sok cég több okból kiönti színes műgyantával az elektronikát, pl. vízhatlan lesz, ütésálló, nem lehet belepiszkálni, nehezebben másolható, stb., gyakorlatilag ezek a kiöntött elektronikák tervezetten javíthatatlanok!!!

Kép

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 12., szombat 7:04
Szerző: Vasili Kolsov
Esetemben nagyon jó lett volna, ha kiöntik az egészet műgyantával, hiszen akkor nem hibásodott volna meg, már rég el tudtam volna adni, csupán 110.000 forintot buktam volna rajta.

http://kepfeltoltes.hu/151212/deusinsid ... es.hu_.jpg

Itt nagyon jól látható, hogy ez bizony nincs kiöntve műgyantával. Legalább írták volna rá, hogy ne használjad vízben, mert beázik! Ha mégis vízbe mártod, sajnos nem tudjuk kijavítani a nem rendeltetésszerű használat következtében előidézett meghibásodást. Ellenben azt olvasni, hogy a legjobb vízi kereső, horror áron még vízi szettet is lehet hozzá vásárolni. XXI. században élünk, idestova ötven éve történt, hogy ember lépett a holdra. Ez nem száz forintos tömegtermék, azért ezt ne feledjük.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 12., szombat 8:00
Szerző: Prowler
Vasili Kolsov írta:Esetemben nagyon jó lett volna, ha kiöntik az egészet műgyantával, hiszen akkor nem hibásodott volna meg, már rég el tudtam volna adni, csupán 110.000 forintot buktam volna rajta.

http://kepfeltoltes.hu/151212/deusinsid ... es.hu_.jpg

Itt nagyon jól látható, hogy ez bizony nincs kiöntve műgyantával. Legalább írták volna rá, hogy ne használjad vízben, mert beázik! Ha mégis vízbe mártod, sajnos nem tudjuk kijavítani a nem rendeltetésszerű használat következtében előidézett meghibásodást. Ellenben azt olvasni, hogy a legjobb vízi kereső, horror áron még vízi szettet is lehet hozzá vásárolni. XXI. században élünk, idestova ötven éve történt, hogy ember lépett a holdra. Ez nem száz forintos tömegtermék, azért ezt ne feledjük.
És mi van akkor,ha párától megy tönkre?Akkor sincs rá gari?Kicsit elszomorító,hogy egy ilyen drága gép és ilyen sz@rul van megcsinálva.
Na de mit vár az ember a franciáktól,akik normális autót sem tudnak gyártani.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 12., szombat 8:44
Szerző: ghrt
Nem értem mire vársz még. Önbizalom hiányod van? Itt mindenki megerősített. Írjál egy szép levelet az anyacégnek :) És szerintem nem kell Franciául irni,elég Angolul.

Ezek után neked nem javított fej jár, hanem vadonatúj(dobozos)

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 12., szombat 9:32
Szerző: buszos
ghrt írta:Nem értem mire vársz még. Önbizalom hiányod van? Itt mindenki megerősített. Írjál egy szép levelet az anyacégnek :) És szerintem nem kell Franciául irni,elég Angolul.

Ezek után neked nem javított fej jár, hanem vadonatúj(dobozos)

Ámen!

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 12., szombat 10:30
Szerző: Gabor
Vasili Kolsov írta:Esetemben nagyon jó lett volna, ha kiöntik az egészet műgyantával, hiszen akkor nem hibásodott volna meg, már rég el tudtam volna adni, csupán 110.000 forintot buktam volna rajta.

http://kepfeltoltes.hu/151212/deusinsid ... es.hu_.jpg

Itt nagyon jól látható, hogy ez bizony nincs kiöntve műgyantával. Legalább írták volna rá, hogy ne használjad vízben, mert beázik! Ha mégis vízbe mártod, sajnos nem tudjuk kijavítani a nem rendeltetésszerű használat következtében előidézett meghibásodást. Ellenben azt olvasni, hogy a legjobb vízi kereső, horror áron még vízi szettet is lehet hozzá vásárolni. XXI. században élünk, idestova ötven éve történt, hogy ember lépett a holdra. Ez nem száz forintos tömegtermék, azért ezt ne feledjük.

Értem, hát ez elég kellemetlen :? Az a gond, hogy garancia időn túl van, így nincs garancia, drágának meg nekünk drága, a franciáknak 1 havi átlagbér egy komplett szett Deus. Remélem azért fontosnak tartják a cég hírnevét és adnak újat helyette!

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 12., szombat 10:45
Szerző: balu73
Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Talán ez a topik illik leginkább a történetemhez. Egy garancián túli XP Deus fejet küldtem el a Tatabányai kereskedő Győri üzletébe, mivel meghibásodott. Idestova 15 hete adtam fel a helyi postán Győrbe, állítólag onnét utazott Franciaországba, ahol szakértő kezek fogják megjavítani. Két hete azt hittem, hogy végre lezárul ez a kálvária, ki gondolná, hogy ennyi időt vesz igénybe egy fej javítása? Musculus (ha jól írom a nevét) -t elérni szinte lehetetlenség, ha mégis felvenné a telefont, pont úton van az üzlete felé, de majd amint beér, visszahív.. Azt mondanom se kell, rendre elfelejt visszahívni. Található néhány telefonszám a honlapjukon, felhívtam egy másik számot, hátha előrébb leszek. Két napja egy női hang vette fel, beszéltem vele, majd ígéretet tett, hogy visszahív. Persze ez se történt meg, ma újra hívtam, persze azzal kezdtem a mondókám, hogy nem szeretném a türelmetlenség látszatát kelteni. Két hete még azt mondta Musculus, hogy elkészült a fej, beázás okozta a meghibásodást, 25.000 ft lesz a javítási költség. Ma azt mondta a hölgy, hogy nem tudták megjavítani a fejet, 30.000 forintért tudnak adni egy használt fejet :D Kapaszkodjatok meg, a csigazabálók nem tudják megjavítani a az általuk gyártott fejet :D Mi ez, ha nem hihetetlennek tűnő történet? Most vagy nagyon be akar csapni engem a magyar kereskedő, vagy pedig képtelen megjavítani a gyár az általa elkészített fejet. Ma délután hívni fog a hölgy, azt még megvárom, kíváncsi leszek, hogy a használt fejre vállal-e garanciát, vagy pedig benne van a pakliban, hogy azzal is így fogok járni? :D Mindenesetre kérni fogom a "javíthatatlan fejet", ha már nem tudják megjavítani, nem is kell nekik. Abba bele se merek gondolni, hogy időközben megsemmisült. Lehet írok pár sort a Franciaországi anyavállalathoz, számomra ez hihetetlen, a fej száma alapján nyomon lehet követni. Szerintetek ez nem hihetetlennek tűnő történet? :-)
Szia ! A Franciákkal vedd fel a kapcsolatot !!! Ha minden igaz az a fej soha a büdös életbe nem volt náluk :( , ezt annak tudatában írom , hogy sajna a hazai forgalmazóról, semmi jót nem tudok mondani , nem egy korrekt gyerek, amit itt írtál, hogy össze vissza hazudoznak, ezt sajna én is tapasztaltam, nem is tudom hogy lehet ilyen komoly cégek képviselője !!!

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 12., szombat 11:09
Szerző: Vasili Kolsov
Szerintem elbeszélünk egymás mellett, nem ingyen kértem a javítást és erre elvileg lehetőség is van az anyavállalatnál, nem csak garanciális javítást vehet igénybe a vásárló. Ránézésre az a panel szellemi értéket is beleszámolva nem több mint 1000 forint, de legyen 20.000, azt is kifizettem volna. Küldte volna vissza a gyártó a birtokomban lévő fejet, vagy túl nagyok az igényeim? Ha elhoznának hozzám valamit megszerelni, én pedig képtelen lennék megcsinálni, meg se fordulna a fejemben, hogy ne adjam vissza a megrendelőnek. Bizonyára bennem van a hiba.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 12., szombat 11:16
Szerző: Gabor
Vasili Kolsov írta:Szerintem elbeszélünk egymás mellett, nem ingyen kértem a javítást és erre elvileg lehetőség is van az anyavállalatnál, nem csak garanciális javítást vehet igénybe a vásárló. Ránézésre az a panel szellemi értéket is beleszámolva nem több mint 1000 forint, de legyen 20.000, azt is kifizettem volna. Küldte volna vissza a gyártó a birtokomban lévő fejet, vagy túl nagyok az igényeim? Ha elhoznának hozzám valamit megszerelni, én pedig képtelen lennék megcsinálni, meg se fordulna a fejemben, hogy ne adjam vissza a megrendelőnek. Bizonyára bennem van a hiba.

Jól látod, egyetértek Veled! Illene normálisan hozzáállnia a cégnek az ügyfeleihez! Természetesen a rossz, nem javítható alkatrészt is vissza kellene küldeniük! Azért írtam, hogy remélem korrektek lesznek.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 15., kedd 17:29
Szerző: Fülöpke
Van valami fejlemény az ügyben?

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 15., kedd 17:57
Szerző: Garou
Deus fejet beázás miatt nem tudják javítani, ekkora baromsággal akar etetni a kereskedő ki sem küldte franciába azt a fejet turkált és talált a sublótban egy használtat azt vedd meg ha tetszik ha nem.
Deus fejre kitalálhatott volna valami mást, ha azt mondja oda lett ütve azt hamarabb lenyeli az ember de a gyári fej be ázása hmm, de az is érdekes, hogy amint le jár a garancia el is romlik.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 15., kedd 18:57
Szerző: Magdi anyus cicusa
A kereskedőnek nem kötelessége a garancia lejárta után foglalkozni a fejjel. Jófejségből segíthet kiküldeni franciaországba a gyárba , de ezt amúgy a tulajnak kell megtennie. A rossz, garancia nélküli fej helyet felkínált 30 rugóért egy jó fejet, garanciával, ami ugye használtan is legalább 80-90 ezer ft, ez azért nem hangzik olyan rosszul szerintem.
Persze a régi rossz fej visszajár neked mindenképp, de én a helyedben elfogadnám a cserét.
Vízben használni mindíg extra rizikót jelent bármilyen gépet, mert beázhat a fej ugyanúgy a zsínoros gépeken is mint a Deuson.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 17., csütörtök 19:59
Szerző: Ibn
Egy környékbeli srác(kissé megvan fogva)piszkavassal jar keresgélnim,sétálgat a dunaparton és nézkelödik,meglát egy hejet amiröl ugygondolja van ott valami és elkezd túrni a sóderban,ezūst láncon ezūst németkereszt,török agyugojo,géppuskatar,érmék stb.kivittek femkeresövel keresni de semmit sem talalt,neki a piszkavashoz van érzéke.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 18., péntek 22:19
Szerző: templomos
Magdi anyus cicusa írta:A kereskedőnek nem kötelessége a garancia lejárta után foglalkozni a fejjel. Jófejségből segíthet kiküldeni franciaországba a gyárba , de ezt amúgy a tulajnak kell megtennie. A rossz, garancia nélküli fej helyet felkínált 30 rugóért egy jó fejet, garanciával, ami ugye használtan is legalább 80-90 ezer ft, ez azért nem hangzik olyan rosszul szerintem.
Persze a régi rossz fej visszajár neked mindenképp, de én a helyedben elfogadnám a cserét.
Vízben használni mindíg extra rizikót jelent bármilyen gépet, mert beázhat a fej ugyanúgy a zsínoros gépeken is mint a Deuson.
Szeretném kérdezni a Nicked,honnan pattant elő? :D Nem bántás képen kérdezem..üdvözlöm Fodor Zsókát :) %%-

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 19., szombat 9:00
Szerző: Garou
Deusnál nem jellemző a fej beázása az új bontatlan fejre gondolok, amelyikben cseréltek akkumulátort az oké előfordulhat a beázás de az originál fejre nem jellemző, vagy tévedek?

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 23., szerda 6:44
Szerző: Bighead
Vasili Kolsov írta:Szerintem elbeszélünk egymás mellett, nem ingyen kértem a javítást és erre elvileg lehetőség is van az anyavállalatnál, nem csak garanciális javítást vehet igénybe a vásárló. Ránézésre az a panel szellemi értéket is beleszámolva nem több mint 1000 forint, de legyen 20.000, azt is kifizettem volna. Küldte volna vissza a gyártó a birtokomban lévő fejet, vagy túl nagyok az igényeim? Ha elhoznának hozzám valamit megszerelni, én pedig képtelen lennék megcsinálni, meg se fordulna a fejemben, hogy ne adjam vissza a megrendelőnek. Bizonyára bennem van a hiba.
Szia!
Van valami fejlemény?

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 23., szerda 17:44
Szerző: Vasili Kolsov
Sziasztok!

Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 23., szerda 21:00
Szerző: balu73
Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Szia ! Nekem ez kicsit sántít, kapsz egy fejet amibe épp most cseréltek akkumulátort, ahhoz képest 3-4 évet bír kb, tehát az se egy mai gyerek, amit kapnál !!! Garancián túli, javításban is kötelessége segíteni, mert ő egy világelső termék forgalmazója, nem teheti meg hogy, utána leszarja az ügyfeleit ! Ami még nagyon furcsa az az, hogy amikor én vettem tőle az XP-et, nekem előadta hogy hazai szerviz van !!! és láss csodát, mik nem derülnek ki, bizony Franciába van az a hazai szerviz...Ja és ami még nagyon tetszik, hogy egy forgalmazó ( bolti eladó ), hogy a fenébe tud egy hibát megállapítani !!! Tudtommal ezeket a gépeket mérnökök, gyártják ,javítják , ( nem betanított munkások,és bolti eladók) !!!

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 25., péntek 20:46
Szerző: templomos
balu73 írta:
Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Szia ! Nekem ez kicsit sántít, kapsz egy fejet amibe épp most cseréltek akkumulátort, ahhoz képest 3-4 évet bír kb, tehát az se egy mai gyerek, amit kapnál !!! Garancián túli, javításban is kötelessége segíteni, mert ő egy világelső termék forgalmazója, nem teheti meg hogy, utána leszarja az ügyfeleit ! Ami még nagyon furcsa az az, hogy amikor én vettem tőle az XP-et, nekem előadta hogy hazai szerviz van !!! és láss csodát, mik nem derülnek ki, bizony Franciába van az a hazai szerviz...Ja és ami még nagyon tetszik, hogy egy forgalmazó ( bolti eladó ), hogy a fenébe tud egy hibát megállapítani !!! Tudtommal ezeket a gépeket mérnökök, gyártják ,javítják , ( nem betanított munkások,és bolti eladók) !!!
Nincs hazai szerviz !!!!Csak jóindulatú viszonteladó :!: A Safarimat 4-hónapja elküldtem Ír-országba mert gond volt vele..2 hónap után felhívott a szerviz jó a gép ,szerintük a fej a rossz..3 fejjel próbáltam ,esély nincs rá hogy mind a három rossz legyen.44 eurót volt a szerviz ,de mindig nem kaptam e-mailt vagy hívást hová küldjem a pénzt,mert utánvétel nem lehetséges... :o) persze én sem érdeklődtem leszarom,sár van :p de kifizetem nem hagyom a birkagyomor evőknél :D Míg volt rá garancia 2-hét alatt le bonyolította pl:az Ír szervíz (2014-ben szofi frissétésen volt)most hogy lejárt basznak rá minek ejtetted le te magyar paraszt ,vegyél újat lemez van feltéve szerintem. :lol: Ha megjön futok még egy kört ,egy szimpatikus v.eladóval hátha segít...ha nem nyugdíjba teszem és felteszem a falra a többi mellé szobadísznek :twisted:
Veszek egy újat persze ha lesz elég spermám a bankba :lol: vagy megveszik a vesémet a vaterán :mrgreen:
Van a "gyűjteményemben"egy Garrett 250-es gép ami túl élt sarat, meleget,hideget és a 8 évével még 2 évig porosodott egy koszos bűnjelraktárban :o kifogástalanul működik :dance: Régen a gépeket örök "életre"készítették ,ma inkább a "kamataira",javítás,szerviz ,egyebek. :think: De ez olyan szabadidős tevékenység :D ami néha plusz költséggel jár addig kell művelni amíg anyagilag tudjuk finanszírozni a járulékos költségeket. Remélem mindenki sokáig! %%-

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 25., péntek 21:08
Szerző: Gabor
templomos írta:
balu73 írta:
Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Szia ! Nekem ez kicsit sántít, kapsz egy fejet amibe épp most cseréltek akkumulátort, ahhoz képest 3-4 évet bír kb, tehát az se egy mai gyerek, amit kapnál !!! Garancián túli, javításban is kötelessége segíteni, mert ő egy világelső termék forgalmazója, nem teheti meg hogy, utána leszarja az ügyfeleit ! Ami még nagyon furcsa az az, hogy amikor én vettem tőle az XP-et, nekem előadta hogy hazai szerviz van !!! és láss csodát, mik nem derülnek ki, bizony Franciába van az a hazai szerviz...Ja és ami még nagyon tetszik, hogy egy forgalmazó ( bolti eladó ), hogy a fenébe tud egy hibát megállapítani !!! Tudtommal ezeket a gépeket mérnökök, gyártják ,javítják , ( nem betanított munkások,és bolti eladók) !!!
Nincs hazai szerviz !!!!Csak jóindulatú viszonteladó :!: A Safarimat 4-hónapja elküldtem Ír-országba mert gond volt vele..2 hónap után felhívott a szerviz jó a gép ,szerintük a fej a rossz..3 fejjel próbáltam ,esély nincs rá hogy mind a három rossz legyen.44 eurót volt a szerviz ,de mindig nem kaptam e-mailt vagy hívást hová küldjem a pénzt,mert utánvétel nem lehetséges... :o) persze én sem érdeklődtem leszarom,sár van :p de kifizetem nem hagyom a birkagyomor evőknél :D Míg volt rá garancia 2-hét alatt le bonyolította pl:az Ír szervíz (2014-ben szofi frissétésen volt)most hogy lejárt basznak rá minek ejtetted le te magyar paraszt ,vegyél újat lemez van feltéve szerintem. :lol: Ha megjön futok még egy kört ,egy szimpatikus v.eladóval hátha segít...ha nem nyugdíjba teszem és felteszem a falra a többi mellé szobadísznek :twisted:
Veszek egy újat persze ha lesz elég spermám a bankba :lol: vagy megveszik a vesémet a vaterán :mrgreen:
Van a "gyűjteményemben"egy Garrett 250-es gép ami túl élt sarat, meleget,hideget és a 8 évével még 2 évig porosodott egy koszos bűnjelraktárban :o kifogástalanul működik :dance: Régen a gépeket örök "életre"készítették ,ma inkább a "kamataira",javítás,szerviz ,egyebek. :think: De ez olyan szabadidős tevékenység :D ami néha plusz költséggel jár addig kell művelni amíg anyagilag tudjuk finanszírozni a járulékos költségeket. Remélem mindenki sokáig! %%-

Fogyasztói társadalomban élünk..., meg digitális gépeknél úgy is két évente jön új modell és azt is el kell majd adni..., az angol C.Scope mondjuk még mindig gyárt "régi" analog gépeket és teszik a dolgukat a modernek mellett ;).

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 26., szombat 18:59
Szerző: Garou
Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Lehet, hogy olvasta az itt leírtakat, és hát a mundér becsülete........ ;) %%-

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 27., vasárnap 0:58
Szerző: poe
Sziasztok!

Rokonokhoz utaztam a családdal.A műúttól nem messze, a szántásban bóklászott egy "kolléga".
Megálltam.Beszélgettünk egy jót.Megkérdeztem, hogy nem túlzott-e a részéről ez a magabiztosság(Értsd. Fényes nappal, műútról belátható helyen...stb.)
Elmondta, hogy a helyi múzeumtól van papírja.
Számomra ez egy hihetetlen történet volt!

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 27., vasárnap 2:46
Szerző: Jain
poe írta:Sziasztok!

Rokonokhoz utaztam a családdal.A műúttól nem messze, a szántásban bóklászott egy "kolléga".
Megálltam.Beszélgettünk egy jót.Megkérdeztem, hogy nem túlzott-e a részéről ez a magabiztosság(Értsd. Fényes nappal, műútról belátható helyen...stb.)
Elmondta, hogy a helyi múzeumtól van papírja.
Számomra ez egy hihetetlen történet volt!
A helyi múzemtól van papírja,na de engedélye van e?:D :dance: :pray: :whistle: :shhh:

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 27., vasárnap 11:34
Szerző: Balazoli
Garou írta:
Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Lehet, hogy olvasta az itt leírtakat, és hát a mundér becsülete........ ;) %%-
Sziasztok

Nekem pozitív volt a tapasztalatom a Deus Fej javításával kapcsolatban a szóban forgó céggel. A fej hibája az volt, hogy vízben használva elkezdett folyamatosan jelet adni. Gondoltam beázott, bár nem értem miért, három év vizezés után érett rá. Elküldtem a céghez ahonnan kb. 8 hét múlva kaptam vissza.
A fej felső részén lévő műanyag burkolat, amelyben a töltő csatlakozó érintkezők találhatóak ki volt cserélve, valamint a levált azonosító etikett helyett újat készítettek rá. A fej az enyém volt, van egyedi ismertető sérülése. A kereskedő elmondása alapján egy belső burkolat vált el, azt cserélték, plusz újra kalibrálták a fejet. Azóta megfelelően működik.

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 27., vasárnap 12:31
Szerző: Garou
Balazoli írta:
Garou írta:
Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Lehet, hogy olvasta az itt leírtakat, és hát a mundér becsülete........ ;) %%-
Sziasztok

Nekem pozitív volt a tapasztalatom a Deus Fej javításával kapcsolatban a szóban forgó céggel. A fej hibája az volt, hogy vízben használva elkezdett folyamatosan jelet adni. Gondoltam beázott, bár nem értem miért, három év vizezés után érett rá. Elküldtem a céghez ahonnan kb. 8 hét múlva kaptam vissza.
A fej felső részén lévő műanyag burkolat, amelyben a töltő csatlakozó érintkezők találhatóak ki volt cserélve, valamint a levált azonosító etikett helyett újat készítettek rá. A fej az enyém volt, van egyedi ismertető sérülése. A kereskedő elmondása alapján egy belső burkolat vált el, azt cserélték, plusz újra kalibrálták a fejet. Azóta megfelelően működik.
Hali Zoli, és mennyit fizettél a garancián túli javításért? %%-

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

Elküldve: 2015. december 27., vasárnap 17:49
Szerző: Nowy
poe írta:Sziasztok!

Rokonokhoz utaztam a családdal.A műúttól nem messze, a szántásban bóklászott egy "kolléga".
Megálltam.Beszélgettünk egy jót.Megkérdeztem, hogy nem túlzott-e a részéről ez a magabiztosság(Értsd. Fényes nappal, műútról belátható helyen...stb.)
Elmondta, hogy a helyi múzeumtól van papírja.
Számomra ez egy hihetetlen történet volt!
Szia. Nem mindegy ,hogy a helyi múzeumtól vagy a megyeitől. Persze jelen esetben a megyei lehet éppen a helyi is. :roll: :lol: