Hihetetlennek tűnő történetek
Elküldve: 2015. június 26., péntek 23:30
Hihetetlennek tűnő történetek
Fémkeresés, fémkereső műszerek
https://metaldetector.hu/phpBB3/
Én korán keltem, hol az aranyam?templomos írta:Egy Angol,kolléga úgy döntött kora reggel sétál egy kicsit,és beleesett egy csúnya-csúnya 15.századi, gyémánt kővel is berakott aranygyűrűbe!A labló,tolvaj hogyan kis hazánkban nevezik,bement a British -múzeumba ,hogy átadja a leletet,a jutalom felső határát rongyos 20.000 ezer fontba állapították meg de mivel később licit ment rá ,csekély 35.000 ezer fonton osztozott a kincsvadász és a földtulaj.Igen aki korán kell aranyat lel.
https://uk.news.yahoo.com/15th-century- ... ml#c7sWN7Q
" Pi élete" a valóságban.a.kezdo írta:Ma nem voltam sehol, de ezt találtam:
Salvador Alvarenga, az El Salvador-béli halász hihetetlen, de igaz története 2014-ből:
http://legendavadasz.hu/hihetetlen/a-sa ... -tortenete
A történetből persze könyv készült, ez az angol nyelvű cikk ennek kivonatából íródott:
http://www.theguardian.com/world/2015/n ... ok-extract
Ez a cikk pl említi, hogy amikor társa pár együtt töltött keserves hónap után meghalt, ő még napokig beszélt hozzá és úgy tett, mintha még élne.
nincs ebben semmi hihetetlen.a gelka megszűnt de az űrt mindig kitölti valami más ami ugy kezd működni mint az eredeti tehát amikor elromlott az ndk turmixgép vagy a rakéta porszivó alig egy év múlva mikor még mindig bementél érdeklődni hogy mikor lesz kész felajánlottak egy eredeti ruszki kávédarálót helyette némi ráfizetéssel persze ami másnap bedöglött lehet még nem ment nyugdijba az összes gelkásVasili Kolsov írta:Sziasztok!
Talán ez a topik illik leginkább a történetemhez. Egy garancián túli XP Deus fejet küldtem el a Tatabányai kereskedő Győri üzletébe, mivel meghibásodott. Idestova 15 hete adtam fel a helyi postán Győrbe, állítólag onnét utazott Franciaországba, ahol szakértő kezek fogják megjavítani. Két hete azt hittem, hogy végre lezárul ez a kálvária, ki gondolná, hogy ennyi időt vesz igénybe egy fej javítása? Musculus (ha jól írom a nevét) -t elérni szinte lehetetlenség, ha mégis felvenné a telefont, pont úton van az üzlete felé, de majd amint beér, visszahív.. Azt mondanom se kell, rendre elfelejt visszahívni. Található néhány telefonszám a honlapjukon, felhívtam egy másik számot, hátha előrébb leszek. Két napja egy női hang vette fel, beszéltem vele, majd ígéretet tett, hogy visszahív. Persze ez se történt meg, ma újra hívtam, persze azzal kezdtem a mondókám, hogy nem szeretném a türelmetlenség látszatát kelteni. Két hete még azt mondta Musculus, hogy elkészült a fej, beázás okozta a meghibásodást, 25.000 ft lesz a javítási költség. Ma azt mondta a hölgy, hogy nem tudták megjavítani a fejet, 30.000 forintért tudnak adni egy használt fejet Kapaszkodjatok meg, a csigazabálók nem tudják megjavítani a az általuk gyártott fejet Mi ez, ha nem hihetetlennek tűnő történet? Most vagy nagyon be akar csapni engem a magyar kereskedő, vagy pedig képtelen megjavítani a gyár az általa elkészített fejet. Ma délután hívni fog a hölgy, azt még megvárom, kíváncsi leszek, hogy a használt fejre vállal-e garanciát, vagy pedig benne van a pakliban, hogy azzal is így fogok járni? Mindenesetre kérni fogom a "javíthatatlan fejet", ha már nem tudják megjavítani, nem is kell nekik. Abba bele se merek gondolni, hogy időközben megsemmisült. Lehet írok pár sort a Franciaországi anyavállalathoz, számomra ez hihetetlen, a fej száma alapján nyomon lehet követni. Szerintetek ez nem hihetetlennek tűnő történet?
Kapsz helyette egy szovjet aknakeresőtul69 írta:nincs ebben semmi hihetetlen.a gelka megszűnt de az űrt mindig kitölti valami más ami ugy kezd működni mint az eredeti tehát amikor elromlott az ndk turmixgép vagy a rakéta porszivó alig egy év múlva mikor még mindig bementél érdeklődni hogy mikor lesz kész felajánlottak egy eredeti ruszki kávédarálót helyette némi ráfizetéssel persze ami másnap bedöglött lehet még nem ment nyugdijba az összes gelkásVasili Kolsov írta:Sziasztok!
Talán ez a topik illik leginkább a történetemhez. Egy garancián túli XP Deus fejet küldtem el a Tatabányai kereskedő Győri üzletébe, mivel meghibásodott. Idestova 15 hete adtam fel a helyi postán Győrbe, állítólag onnét utazott Franciaországba, ahol szakértő kezek fogják megjavítani. Két hete azt hittem, hogy végre lezárul ez a kálvária, ki gondolná, hogy ennyi időt vesz igénybe egy fej javítása? Musculus (ha jól írom a nevét) -t elérni szinte lehetetlenség, ha mégis felvenné a telefont, pont úton van az üzlete felé, de majd amint beér, visszahív.. Azt mondanom se kell, rendre elfelejt visszahívni. Található néhány telefonszám a honlapjukon, felhívtam egy másik számot, hátha előrébb leszek. Két napja egy női hang vette fel, beszéltem vele, majd ígéretet tett, hogy visszahív. Persze ez se történt meg, ma újra hívtam, persze azzal kezdtem a mondókám, hogy nem szeretném a türelmetlenség látszatát kelteni. Két hete még azt mondta Musculus, hogy elkészült a fej, beázás okozta a meghibásodást, 25.000 ft lesz a javítási költség. Ma azt mondta a hölgy, hogy nem tudták megjavítani a fejet, 30.000 forintért tudnak adni egy használt fejet Kapaszkodjatok meg, a csigazabálók nem tudják megjavítani a az általuk gyártott fejet Mi ez, ha nem hihetetlennek tűnő történet? Most vagy nagyon be akar csapni engem a magyar kereskedő, vagy pedig képtelen megjavítani a gyár az általa elkészített fejet. Ma délután hívni fog a hölgy, azt még megvárom, kíváncsi leszek, hogy a használt fejre vállal-e garanciát, vagy pedig benne van a pakliban, hogy azzal is így fogok járni? Mindenesetre kérni fogom a "javíthatatlan fejet", ha már nem tudják megjavítani, nem is kell nekik. Abba bele se merek gondolni, hogy időközben megsemmisült. Lehet írok pár sort a Franciaországi anyavállalathoz, számomra ez hihetetlen, a fej száma alapján nyomon lehet követni. Szerintetek ez nem hihetetlennek tűnő történet?
Nyilván a fej javításának, stb. van egy bizonyos átfutási ideje, ez még egy dolog, de, amiket utána írtál az már a kereskedőt minősíti. Úgy vettem ki a szavaidból, hogy a fej már nem garanciális?, ennek ellenére ez elég kellemetlenül hathat, hogy javíthatatlan, kérdés ilyen esetben kinek mennyi a felelőssége. Sajnos a kereskedők hamar elfelejtik, hogy ők vannak a vevőkért és nem fordítva, de hallottam már hasonló fejes történetet ugyaninnen csak akkor valaki nagy értékű fejét felejtették el visszajuttatni. Próbáld meg letisztázni személyesen.Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Talán ez a topik illik leginkább a történetemhez. Egy garancián túli XP Deus fejet küldtem el a Tatabányai kereskedő Győri üzletébe, mivel meghibásodott. Idestova 15 hete adtam fel a helyi postán Győrbe, állítólag onnét utazott Franciaországba, ahol szakértő kezek fogják megjavítani. Két hete azt hittem, hogy végre lezárul ez a kálvária, ki gondolná, hogy ennyi időt vesz igénybe egy fej javítása? Musculus (ha jól írom a nevét) -t elérni szinte lehetetlenség, ha mégis felvenné a telefont, pont úton van az üzlete felé, de majd amint beér, visszahív.. Azt mondanom se kell, rendre elfelejt visszahívni. Található néhány telefonszám a honlapjukon, felhívtam egy másik számot, hátha előrébb leszek. Két napja egy női hang vette fel, beszéltem vele, majd ígéretet tett, hogy visszahív. Persze ez se történt meg, ma újra hívtam, persze azzal kezdtem a mondókám, hogy nem szeretném a türelmetlenség látszatát kelteni. Két hete még azt mondta Musculus, hogy elkészült a fej, beázás okozta a meghibásodást, 25.000 ft lesz a javítási költség. Ma azt mondta a hölgy, hogy nem tudták megjavítani a fejet, 30.000 forintért tudnak adni egy használt fejet Kapaszkodjatok meg, a csigazabálók nem tudják megjavítani a az általuk gyártott fejet Mi ez, ha nem hihetetlennek tűnő történet? Most vagy nagyon be akar csapni engem a magyar kereskedő, vagy pedig képtelen megjavítani a gyár az általa elkészített fejet. Ma délután hívni fog a hölgy, azt még megvárom, kíváncsi leszek, hogy a használt fejre vállal-e garanciát, vagy pedig benne van a pakliban, hogy azzal is így fogok járni? Mindenesetre kérni fogom a "javíthatatlan fejet", ha már nem tudják megjavítani, nem is kell nekik. Abba bele se merek gondolni, hogy időközben megsemmisült. Lehet írok pár sort a Franciaországi anyavállalathoz, számomra ez hihetetlen, a fej száma alapján nyomon lehet követni. Szerintetek ez nem hihetetlennek tűnő történet?
Vasili Kolsov írta:Ez nem számít nagy értékű fejnek? Az XP Deus fejeitől jelenleg nem nagyon van drágább a piacon. Egy hónappal előtte járt le a garanciája, hogy meghibásodott a fej. Itt a fórumon hirdettem a gépet, szerettem volna eladni, mikor jelentkezett rá egy komolynak tűnő vevő, elővettem és kipróbáltam a gépet, akkor vettem észre, hogy valami nem okés vele. Gerjedt nagyon, amint mozgattam a fejet a levegőben, egyfolytában jelzett. Egyik haverom itt a fórumon vett egy használt fejet, persze már nem volt garanciális. Párszor használta, az is megadta magát. Nem villogott a led, töltőt nem ismerte fel. A youtube videóján látható módon kivette az akkumulátorát, az rendben volt. Csak 50.000 forintja bánta. Egyik ismerősöm francia nyelvet tanít, le fogom vele fordíttatni a kérelmem és elküldöm a az anyavállalat címére. Foglalják nekem írásba, hogy nem javítható az alábbi sorszámú fej, majd pedig juttassák el azt a részemre. Ha rendelkezek egy mercedes típusú gépkocsival, melyről megállapítják, hogy nem javítható, azt vajon milyen jogcímen veszik el tőlem?? Ilyen nincs, ez abszurdum, nem tarthatja meg a márkaszerviz a tulajdonomban lévő gépkocsit, még ha nem is tudják megjavítani.
Fülöpke írta:Nyilván a fej javításának, stb. van egy bizonyos átfutási ideje, ez még egy dolog, de, amiket utána írtál az már a kereskedőt minősíti. Úgy vettem ki a szavaidból, hogy a fej már nem garanciális?, ennek ellenére ez elég kellemetlenül hathat, hogy javíthatatlan, kérdés ilyen esetben kinek mennyi a felelőssége. Sajnos a kereskedők hamar elfelejtik, hogy ők vannak a vevőkért és nem fordítva, de hallottam már hasonló fejes történetet ugyaninnen csak akkor valaki nagy értékű fejét felejtették el visszajuttatni. Próbáld meg letisztázni személyesen.Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Talán ez a topik illik leginkább a történetemhez. Egy garancián túli XP Deus fejet küldtem el a Tatabányai kereskedő Győri üzletébe, mivel meghibásodott. Idestova 15 hete adtam fel a helyi postán Győrbe, állítólag onnét utazott Franciaországba, ahol szakértő kezek fogják megjavítani. Két hete azt hittem, hogy végre lezárul ez a kálvária, ki gondolná, hogy ennyi időt vesz igénybe egy fej javítása? Musculus (ha jól írom a nevét) -t elérni szinte lehetetlenség, ha mégis felvenné a telefont, pont úton van az üzlete felé, de majd amint beér, visszahív.. Azt mondanom se kell, rendre elfelejt visszahívni. Található néhány telefonszám a honlapjukon, felhívtam egy másik számot, hátha előrébb leszek. Két napja egy női hang vette fel, beszéltem vele, majd ígéretet tett, hogy visszahív. Persze ez se történt meg, ma újra hívtam, persze azzal kezdtem a mondókám, hogy nem szeretném a türelmetlenség látszatát kelteni. Két hete még azt mondta Musculus, hogy elkészült a fej, beázás okozta a meghibásodást, 25.000 ft lesz a javítási költség. Ma azt mondta a hölgy, hogy nem tudták megjavítani a fejet, 30.000 forintért tudnak adni egy használt fejet Kapaszkodjatok meg, a csigazabálók nem tudják megjavítani a az általuk gyártott fejet Mi ez, ha nem hihetetlennek tűnő történet? Most vagy nagyon be akar csapni engem a magyar kereskedő, vagy pedig képtelen megjavítani a gyár az általa elkészített fejet. Ma délután hívni fog a hölgy, azt még megvárom, kíváncsi leszek, hogy a használt fejre vállal-e garanciát, vagy pedig benne van a pakliban, hogy azzal is így fogok járni? Mindenesetre kérni fogom a "javíthatatlan fejet", ha már nem tudják megjavítani, nem is kell nekik. Abba bele se merek gondolni, hogy időközben megsemmisült. Lehet írok pár sort a Franciaországi anyavállalathoz, számomra ez hihetetlen, a fej száma alapján nyomon lehet követni. Szerintetek ez nem hihetetlennek tűnő történet?
És mi van akkor,ha párától megy tönkre?Akkor sincs rá gari?Kicsit elszomorító,hogy egy ilyen drága gép és ilyen sz@rul van megcsinálva.Vasili Kolsov írta:Esetemben nagyon jó lett volna, ha kiöntik az egészet műgyantával, hiszen akkor nem hibásodott volna meg, már rég el tudtam volna adni, csupán 110.000 forintot buktam volna rajta.
http://kepfeltoltes.hu/151212/deusinsid ... es.hu_.jpg
Itt nagyon jól látható, hogy ez bizony nincs kiöntve műgyantával. Legalább írták volna rá, hogy ne használjad vízben, mert beázik! Ha mégis vízbe mártod, sajnos nem tudjuk kijavítani a nem rendeltetésszerű használat következtében előidézett meghibásodást. Ellenben azt olvasni, hogy a legjobb vízi kereső, horror áron még vízi szettet is lehet hozzá vásárolni. XXI. században élünk, idestova ötven éve történt, hogy ember lépett a holdra. Ez nem száz forintos tömegtermék, azért ezt ne feledjük.
ghrt írta:Nem értem mire vársz még. Önbizalom hiányod van? Itt mindenki megerősített. Írjál egy szép levelet az anyacégnek És szerintem nem kell Franciául irni,elég Angolul.
Ezek után neked nem javított fej jár, hanem vadonatúj(dobozos)
Vasili Kolsov írta:Esetemben nagyon jó lett volna, ha kiöntik az egészet műgyantával, hiszen akkor nem hibásodott volna meg, már rég el tudtam volna adni, csupán 110.000 forintot buktam volna rajta.
http://kepfeltoltes.hu/151212/deusinsid ... es.hu_.jpg
Itt nagyon jól látható, hogy ez bizony nincs kiöntve műgyantával. Legalább írták volna rá, hogy ne használjad vízben, mert beázik! Ha mégis vízbe mártod, sajnos nem tudjuk kijavítani a nem rendeltetésszerű használat következtében előidézett meghibásodást. Ellenben azt olvasni, hogy a legjobb vízi kereső, horror áron még vízi szettet is lehet hozzá vásárolni. XXI. században élünk, idestova ötven éve történt, hogy ember lépett a holdra. Ez nem száz forintos tömegtermék, azért ezt ne feledjük.
Szia ! A Franciákkal vedd fel a kapcsolatot !!! Ha minden igaz az a fej soha a büdös életbe nem volt náluk , ezt annak tudatában írom , hogy sajna a hazai forgalmazóról, semmi jót nem tudok mondani , nem egy korrekt gyerek, amit itt írtál, hogy össze vissza hazudoznak, ezt sajna én is tapasztaltam, nem is tudom hogy lehet ilyen komoly cégek képviselője !!!Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Talán ez a topik illik leginkább a történetemhez. Egy garancián túli XP Deus fejet küldtem el a Tatabányai kereskedő Győri üzletébe, mivel meghibásodott. Idestova 15 hete adtam fel a helyi postán Győrbe, állítólag onnét utazott Franciaországba, ahol szakértő kezek fogják megjavítani. Két hete azt hittem, hogy végre lezárul ez a kálvária, ki gondolná, hogy ennyi időt vesz igénybe egy fej javítása? Musculus (ha jól írom a nevét) -t elérni szinte lehetetlenség, ha mégis felvenné a telefont, pont úton van az üzlete felé, de majd amint beér, visszahív.. Azt mondanom se kell, rendre elfelejt visszahívni. Található néhány telefonszám a honlapjukon, felhívtam egy másik számot, hátha előrébb leszek. Két napja egy női hang vette fel, beszéltem vele, majd ígéretet tett, hogy visszahív. Persze ez se történt meg, ma újra hívtam, persze azzal kezdtem a mondókám, hogy nem szeretném a türelmetlenség látszatát kelteni. Két hete még azt mondta Musculus, hogy elkészült a fej, beázás okozta a meghibásodást, 25.000 ft lesz a javítási költség. Ma azt mondta a hölgy, hogy nem tudták megjavítani a fejet, 30.000 forintért tudnak adni egy használt fejet Kapaszkodjatok meg, a csigazabálók nem tudják megjavítani a az általuk gyártott fejet Mi ez, ha nem hihetetlennek tűnő történet? Most vagy nagyon be akar csapni engem a magyar kereskedő, vagy pedig képtelen megjavítani a gyár az általa elkészített fejet. Ma délután hívni fog a hölgy, azt még megvárom, kíváncsi leszek, hogy a használt fejre vállal-e garanciát, vagy pedig benne van a pakliban, hogy azzal is így fogok járni? Mindenesetre kérni fogom a "javíthatatlan fejet", ha már nem tudják megjavítani, nem is kell nekik. Abba bele se merek gondolni, hogy időközben megsemmisült. Lehet írok pár sort a Franciaországi anyavállalathoz, számomra ez hihetetlen, a fej száma alapján nyomon lehet követni. Szerintetek ez nem hihetetlennek tűnő történet?
Vasili Kolsov írta:Szerintem elbeszélünk egymás mellett, nem ingyen kértem a javítást és erre elvileg lehetőség is van az anyavállalatnál, nem csak garanciális javítást vehet igénybe a vásárló. Ránézésre az a panel szellemi értéket is beleszámolva nem több mint 1000 forint, de legyen 20.000, azt is kifizettem volna. Küldte volna vissza a gyártó a birtokomban lévő fejet, vagy túl nagyok az igényeim? Ha elhoznának hozzám valamit megszerelni, én pedig képtelen lennék megcsinálni, meg se fordulna a fejemben, hogy ne adjam vissza a megrendelőnek. Bizonyára bennem van a hiba.
Szeretném kérdezni a Nicked,honnan pattant elő? Nem bántás képen kérdezem..üdvözlöm Fodor ZsókátMagdi anyus cicusa írta:A kereskedőnek nem kötelessége a garancia lejárta után foglalkozni a fejjel. Jófejségből segíthet kiküldeni franciaországba a gyárba , de ezt amúgy a tulajnak kell megtennie. A rossz, garancia nélküli fej helyet felkínált 30 rugóért egy jó fejet, garanciával, ami ugye használtan is legalább 80-90 ezer ft, ez azért nem hangzik olyan rosszul szerintem.
Persze a régi rossz fej visszajár neked mindenképp, de én a helyedben elfogadnám a cserét.
Vízben használni mindíg extra rizikót jelent bármilyen gépet, mert beázhat a fej ugyanúgy a zsínoros gépeken is mint a Deuson.
Szia!Vasili Kolsov írta:Szerintem elbeszélünk egymás mellett, nem ingyen kértem a javítást és erre elvileg lehetőség is van az anyavállalatnál, nem csak garanciális javítást vehet igénybe a vásárló. Ránézésre az a panel szellemi értéket is beleszámolva nem több mint 1000 forint, de legyen 20.000, azt is kifizettem volna. Küldte volna vissza a gyártó a birtokomban lévő fejet, vagy túl nagyok az igényeim? Ha elhoznának hozzám valamit megszerelni, én pedig képtelen lennék megcsinálni, meg se fordulna a fejemben, hogy ne adjam vissza a megrendelőnek. Bizonyára bennem van a hiba.
Szia ! Nekem ez kicsit sántít, kapsz egy fejet amibe épp most cseréltek akkumulátort, ahhoz képest 3-4 évet bír kb, tehát az se egy mai gyerek, amit kapnál !!! Garancián túli, javításban is kötelessége segíteni, mert ő egy világelső termék forgalmazója, nem teheti meg hogy, utána leszarja az ügyfeleit ! Ami még nagyon furcsa az az, hogy amikor én vettem tőle az XP-et, nekem előadta hogy hazai szerviz van !!! és láss csodát, mik nem derülnek ki, bizony Franciába van az a hazai szerviz...Ja és ami még nagyon tetszik, hogy egy forgalmazó ( bolti eladó ), hogy a fenébe tud egy hibát megállapítani !!! Tudtommal ezeket a gépeket mérnökök, gyártják ,javítják , ( nem betanított munkások,és bolti eladók) !!!Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Nincs hazai szerviz !!!!Csak jóindulatú viszonteladó A Safarimat 4-hónapja elküldtem Ír-országba mert gond volt vele..2 hónap után felhívott a szerviz jó a gép ,szerintük a fej a rossz..3 fejjel próbáltam ,esély nincs rá hogy mind a három rossz legyen.44 eurót volt a szerviz ,de mindig nem kaptam e-mailt vagy hívást hová küldjem a pénzt,mert utánvétel nem lehetséges... persze én sem érdeklődtem leszarom,sár van de kifizetem nem hagyom a birkagyomor evőknél Míg volt rá garancia 2-hét alatt le bonyolította pl:az Ír szervíz (2014-ben szofi frissétésen volt)most hogy lejárt basznak rá minek ejtetted le te magyar paraszt ,vegyél újat lemez van feltéve szerintem. Ha megjön futok még egy kört ,egy szimpatikus v.eladóval hátha segít...ha nem nyugdíjba teszem és felteszem a falra a többi mellé szobadísznekbalu73 írta:Szia ! Nekem ez kicsit sántít, kapsz egy fejet amibe épp most cseréltek akkumulátort, ahhoz képest 3-4 évet bír kb, tehát az se egy mai gyerek, amit kapnál !!! Garancián túli, javításban is kötelessége segíteni, mert ő egy világelső termék forgalmazója, nem teheti meg hogy, utána leszarja az ügyfeleit ! Ami még nagyon furcsa az az, hogy amikor én vettem tőle az XP-et, nekem előadta hogy hazai szerviz van !!! és láss csodát, mik nem derülnek ki, bizony Franciába van az a hazai szerviz...Ja és ami még nagyon tetszik, hogy egy forgalmazó ( bolti eladó ), hogy a fenébe tud egy hibát megállapítani !!! Tudtommal ezeket a gépeket mérnökök, gyártják ,javítják , ( nem betanított munkások,és bolti eladók) !!!Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
templomos írta:Nincs hazai szerviz !!!!Csak jóindulatú viszonteladó A Safarimat 4-hónapja elküldtem Ír-országba mert gond volt vele..2 hónap után felhívott a szerviz jó a gép ,szerintük a fej a rossz..3 fejjel próbáltam ,esély nincs rá hogy mind a három rossz legyen.44 eurót volt a szerviz ,de mindig nem kaptam e-mailt vagy hívást hová küldjem a pénzt,mert utánvétel nem lehetséges... persze én sem érdeklődtem leszarom,sár van de kifizetem nem hagyom a birkagyomor evőknél Míg volt rá garancia 2-hét alatt le bonyolította pl:az Ír szervíz (2014-ben szofi frissétésen volt)most hogy lejárt basznak rá minek ejtetted le te magyar paraszt ,vegyél újat lemez van feltéve szerintem. Ha megjön futok még egy kört ,egy szimpatikus v.eladóval hátha segít...ha nem nyugdíjba teszem és felteszem a falra a többi mellé szobadísznekbalu73 írta:Szia ! Nekem ez kicsit sántít, kapsz egy fejet amibe épp most cseréltek akkumulátort, ahhoz képest 3-4 évet bír kb, tehát az se egy mai gyerek, amit kapnál !!! Garancián túli, javításban is kötelessége segíteni, mert ő egy világelső termék forgalmazója, nem teheti meg hogy, utána leszarja az ügyfeleit ! Ami még nagyon furcsa az az, hogy amikor én vettem tőle az XP-et, nekem előadta hogy hazai szerviz van !!! és láss csodát, mik nem derülnek ki, bizony Franciába van az a hazai szerviz...Ja és ami még nagyon tetszik, hogy egy forgalmazó ( bolti eladó ), hogy a fenébe tud egy hibát megállapítani !!! Tudtommal ezeket a gépeket mérnökök, gyártják ,javítják , ( nem betanított munkások,és bolti eladók) !!!Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Veszek egy újat persze ha lesz elég spermám a bankba vagy megveszik a vesémet a vaterán
Van a "gyűjteményemben"egy Garrett 250-es gép ami túl élt sarat, meleget,hideget és a 8 évével még 2 évig porosodott egy koszos bűnjelraktárban kifogástalanul működik Régen a gépeket örök "életre"készítették ,ma inkább a "kamataira",javítás,szerviz ,egyebek. De ez olyan szabadidős tevékenység ami néha plusz költséggel jár addig kell művelni amíg anyagilag tudjuk finanszírozni a járulékos költségeket. Remélem mindenki sokáig!
Lehet, hogy olvasta az itt leírtakat, és hát a mundér becsülete........ ;)Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
A helyi múzemtól van papírja,na de engedélye van e?:Dpoe írta:Sziasztok!
Rokonokhoz utaztam a családdal.A műúttól nem messze, a szántásban bóklászott egy "kolléga".
Megálltam.Beszélgettünk egy jót.Megkérdeztem, hogy nem túlzott-e a részéről ez a magabiztosság(Értsd. Fényes nappal, műútról belátható helyen...stb.)
Elmondta, hogy a helyi múzeumtól van papírja.
Számomra ez egy hihetetlen történet volt!
SziasztokGarou írta:Lehet, hogy olvasta az itt leírtakat, és hát a mundér becsülete........ ;)Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Hali Zoli, és mennyit fizettél a garancián túli javításért?Balazoli írta:SziasztokGarou írta:Lehet, hogy olvasta az itt leírtakat, és hát a mundér becsülete........ ;)Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Nekem pozitív volt a tapasztalatom a Deus Fej javításával kapcsolatban a szóban forgó céggel. A fej hibája az volt, hogy vízben használva elkezdett folyamatosan jelet adni. Gondoltam beázott, bár nem értem miért, három év vizezés után érett rá. Elküldtem a céghez ahonnan kb. 8 hét múlva kaptam vissza.
A fej felső részén lévő műanyag burkolat, amelyben a töltő csatlakozó érintkezők találhatóak ki volt cserélve, valamint a levált azonosító etikett helyett újat készítettek rá. A fej az enyém volt, van egyedi ismertető sérülése. A kereskedő elmondása alapján egy belső burkolat vált el, azt cserélték, plusz újra kalibrálták a fejet. Azóta megfelelően működik.
Szia. Nem mindegy ,hogy a helyi múzeumtól vagy a megyeitől. Persze jelen esetben a megyei lehet éppen a helyi is.poe írta:Sziasztok!
Rokonokhoz utaztam a családdal.A műúttól nem messze, a szántásban bóklászott egy "kolléga".
Megálltam.Beszélgettünk egy jót.Megkérdeztem, hogy nem túlzott-e a részéről ez a magabiztosság(Értsd. Fényes nappal, műútról belátható helyen...stb.)
Elmondta, hogy a helyi múzeumtól van papírja.
Számomra ez egy hihetetlen történet volt!