Szia ! A Franciákkal vedd fel a kapcsolatot !!! Ha minden igaz az a fej soha a büdös életbe nem volt náluk , ezt annak tudatában írom , hogy sajna a hazai forgalmazóról, semmi jót nem tudok mondani , nem egy korrekt gyerek, amit itt írtál, hogy össze vissza hazudoznak, ezt sajna én is tapasztaltam, nem is tudom hogy lehet ilyen komoly cégek képviselője !!!Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Talán ez a topik illik leginkább a történetemhez. Egy garancián túli XP Deus fejet küldtem el a Tatabányai kereskedő Győri üzletébe, mivel meghibásodott. Idestova 15 hete adtam fel a helyi postán Győrbe, állítólag onnét utazott Franciaországba, ahol szakértő kezek fogják megjavítani. Két hete azt hittem, hogy végre lezárul ez a kálvária, ki gondolná, hogy ennyi időt vesz igénybe egy fej javítása? Musculus (ha jól írom a nevét) -t elérni szinte lehetetlenség, ha mégis felvenné a telefont, pont úton van az üzlete felé, de majd amint beér, visszahív.. Azt mondanom se kell, rendre elfelejt visszahívni. Található néhány telefonszám a honlapjukon, felhívtam egy másik számot, hátha előrébb leszek. Két napja egy női hang vette fel, beszéltem vele, majd ígéretet tett, hogy visszahív. Persze ez se történt meg, ma újra hívtam, persze azzal kezdtem a mondókám, hogy nem szeretném a türelmetlenség látszatát kelteni. Két hete még azt mondta Musculus, hogy elkészült a fej, beázás okozta a meghibásodást, 25.000 ft lesz a javítási költség. Ma azt mondta a hölgy, hogy nem tudták megjavítani a fejet, 30.000 forintért tudnak adni egy használt fejet Kapaszkodjatok meg, a csigazabálók nem tudják megjavítani a az általuk gyártott fejet Mi ez, ha nem hihetetlennek tűnő történet? Most vagy nagyon be akar csapni engem a magyar kereskedő, vagy pedig képtelen megjavítani a gyár az általa elkészített fejet. Ma délután hívni fog a hölgy, azt még megvárom, kíváncsi leszek, hogy a használt fejre vállal-e garanciát, vagy pedig benne van a pakliban, hogy azzal is így fogok járni? Mindenesetre kérni fogom a "javíthatatlan fejet", ha már nem tudják megjavítani, nem is kell nekik. Abba bele se merek gondolni, hogy időközben megsemmisült. Lehet írok pár sort a Franciaországi anyavállalathoz, számomra ez hihetetlen, a fej száma alapján nyomon lehet követni. Szerintetek ez nem hihetetlennek tűnő történet?
Hírek:
- Négy videó Cobra XT témában: https://www.youtube.com/@Feri69/videos
- Néha átmenetileg fel kell függeszteni az automatikus azonnali regisztrálást, mivel a fórumot és a honlapot többször érte már támadás, pl. kamu nickek sorozatos regisztrálásával. Ilyenkor is működik a regiszráció, de meg kell várni az admin jóváhagyást.
- A fórum levelezőrendszere újra működik. Újra lehet a továbbiakban e-mailt küldeni egymásnak. Ehhez az illető nickjére kell kattintani, majd a megjelenő listában az e-mail küldésére. A levelezőrendszer elküldi az e-mailt, amihez válaszcímként a küldőnek az itt megadott e-mail címét is mellékeli.
-A fórum és honlap adatátvitele titkosított, ezért a teljes webcím ezentúl nem http-vel, hanem https-sel kezdődik. Ezért a fórum még biztonságosabb lett.
-Az új regisztrációk a továbbiakban azonnal aktívak és azonnal be is lehet lépni a fórumba a megadott nicknévvel és jelszóval.
- Négy videó Cobra XT témában: https://www.youtube.com/@Feri69/videos
- Néha átmenetileg fel kell függeszteni az automatikus azonnali regisztrálást, mivel a fórumot és a honlapot többször érte már támadás, pl. kamu nickek sorozatos regisztrálásával. Ilyenkor is működik a regiszráció, de meg kell várni az admin jóváhagyást.
- A fórum levelezőrendszere újra működik. Újra lehet a továbbiakban e-mailt küldeni egymásnak. Ehhez az illető nickjére kell kattintani, majd a megjelenő listában az e-mail küldésére. A levelezőrendszer elküldi az e-mailt, amihez válaszcímként a küldőnek az itt megadott e-mail címét is mellékeli.
-A fórum és honlap adatátvitele titkosított, ezért a teljes webcím ezentúl nem http-vel, hanem https-sel kezdődik. Ezért a fórum még biztonságosabb lett.
-Az új regisztrációk a továbbiakban azonnal aktívak és azonnal be is lehet lépni a fórumba a megadott nicknévvel és jelszóval.
Hihetetlennek tűnő történetek
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
-
- Hadnagy
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2015. július 5., vasárnap 13:04
- Status: Offline
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Szerintem elbeszélünk egymás mellett, nem ingyen kértem a javítást és erre elvileg lehetőség is van az anyavállalatnál, nem csak garanciális javítást vehet igénybe a vásárló. Ránézésre az a panel szellemi értéket is beleszámolva nem több mint 1000 forint, de legyen 20.000, azt is kifizettem volna. Küldte volna vissza a gyártó a birtokomban lévő fejet, vagy túl nagyok az igényeim? Ha elhoznának hozzám valamit megszerelni, én pedig képtelen lennék megcsinálni, meg se fordulna a fejemben, hogy ne adjam vissza a megrendelőnek. Bizonyára bennem van a hiba.
-
- Őrnagy
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2015. június 27., szombat 13:52
- Tartózkodási hely: Baranya
- Status: Offline
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Vasili Kolsov írta:Szerintem elbeszélünk egymás mellett, nem ingyen kértem a javítást és erre elvileg lehetőség is van az anyavállalatnál, nem csak garanciális javítást vehet igénybe a vásárló. Ránézésre az a panel szellemi értéket is beleszámolva nem több mint 1000 forint, de legyen 20.000, azt is kifizettem volna. Küldte volna vissza a gyártó a birtokomban lévő fejet, vagy túl nagyok az igényeim? Ha elhoznának hozzám valamit megszerelni, én pedig képtelen lennék megcsinálni, meg se fordulna a fejemben, hogy ne adjam vissza a megrendelőnek. Bizonyára bennem van a hiba.
Jól látod, egyetértek Veled! Illene normálisan hozzáállnia a cégnek az ügyfeleihez! Természetesen a rossz, nem javítható alkatrészt is vissza kellene küldeniük! Azért írtam, hogy remélem korrektek lesznek.
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Deus fejet beázás miatt nem tudják javítani, ekkora baromsággal akar etetni a kereskedő ki sem küldte franciába azt a fejet turkált és talált a sublótban egy használtat azt vedd meg ha tetszik ha nem.
Deus fejre kitalálhatott volna valami mást, ha azt mondja oda lett ütve azt hamarabb lenyeli az ember de a gyári fej be ázása hmm, de az is érdekes, hogy amint le jár a garancia el is romlik.
Deus fejre kitalálhatott volna valami mást, ha azt mondja oda lett ütve azt hamarabb lenyeli az ember de a gyári fej be ázása hmm, de az is érdekes, hogy amint le jár a garancia el is romlik.
-
- Lengető
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2015. június 27., szombat 23:23
- Status: Offline
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
A kereskedőnek nem kötelessége a garancia lejárta után foglalkozni a fejjel. Jófejségből segíthet kiküldeni franciaországba a gyárba , de ezt amúgy a tulajnak kell megtennie. A rossz, garancia nélküli fej helyet felkínált 30 rugóért egy jó fejet, garanciával, ami ugye használtan is legalább 80-90 ezer ft, ez azért nem hangzik olyan rosszul szerintem.
Persze a régi rossz fej visszajár neked mindenképp, de én a helyedben elfogadnám a cserét.
Vízben használni mindíg extra rizikót jelent bármilyen gépet, mert beázhat a fej ugyanúgy a zsínoros gépeken is mint a Deuson.
Persze a régi rossz fej visszajár neked mindenképp, de én a helyedben elfogadnám a cserét.
Vízben használni mindíg extra rizikót jelent bármilyen gépet, mert beázhat a fej ugyanúgy a zsínoros gépeken is mint a Deuson.
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Egy környékbeli srác(kissé megvan fogva)piszkavassal jar keresgélnim,sétálgat a dunaparton és nézkelödik,meglát egy hejet amiröl ugygondolja van ott valami és elkezd túrni a sóderban,ezūst láncon ezūst németkereszt,török agyugojo,géppuskatar,érmék stb.kivittek femkeresövel keresni de semmit sem talalt,neki a piszkavashoz van érzéke.
- templomos
- Ezredes
- Hozzászólások: 561
- Csatlakozott: 2015. június 27., szombat 21:05
- Tartózkodási hely: Heves-megye
- Status: Offline
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Szeretném kérdezni a Nicked,honnan pattant elő? Nem bántás képen kérdezem..üdvözlöm Fodor ZsókátMagdi anyus cicusa írta:A kereskedőnek nem kötelessége a garancia lejárta után foglalkozni a fejjel. Jófejségből segíthet kiküldeni franciaországba a gyárba , de ezt amúgy a tulajnak kell megtennie. A rossz, garancia nélküli fej helyet felkínált 30 rugóért egy jó fejet, garanciával, ami ugye használtan is legalább 80-90 ezer ft, ez azért nem hangzik olyan rosszul szerintem.
Persze a régi rossz fej visszajár neked mindenképp, de én a helyedben elfogadnám a cserét.
Vízben használni mindíg extra rizikót jelent bármilyen gépet, mert beázhat a fej ugyanúgy a zsínoros gépeken is mint a Deuson.
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Deusnál nem jellemző a fej beázása az új bontatlan fejre gondolok, amelyikben cseréltek akkumulátort az oké előfordulhat a beázás de az originál fejre nem jellemző, vagy tévedek?
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Szia!Vasili Kolsov írta:Szerintem elbeszélünk egymás mellett, nem ingyen kértem a javítást és erre elvileg lehetőség is van az anyavállalatnál, nem csak garanciális javítást vehet igénybe a vásárló. Ránézésre az a panel szellemi értéket is beleszámolva nem több mint 1000 forint, de legyen 20.000, azt is kifizettem volna. Küldte volna vissza a gyártó a birtokomban lévő fejet, vagy túl nagyok az igényeim? Ha elhoznának hozzám valamit megszerelni, én pedig képtelen lennék megcsinálni, meg se fordulna a fejemben, hogy ne adjam vissza a megrendelőnek. Bizonyára bennem van a hiba.
Van valami fejlemény?
-
- Hadnagy
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2015. július 5., vasárnap 13:04
- Status: Offline
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Sziasztok!
Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Szia ! Nekem ez kicsit sántít, kapsz egy fejet amibe épp most cseréltek akkumulátort, ahhoz képest 3-4 évet bír kb, tehát az se egy mai gyerek, amit kapnál !!! Garancián túli, javításban is kötelessége segíteni, mert ő egy világelső termék forgalmazója, nem teheti meg hogy, utána leszarja az ügyfeleit ! Ami még nagyon furcsa az az, hogy amikor én vettem tőle az XP-et, nekem előadta hogy hazai szerviz van !!! és láss csodát, mik nem derülnek ki, bizony Franciába van az a hazai szerviz...Ja és ami még nagyon tetszik, hogy egy forgalmazó ( bolti eladó ), hogy a fenébe tud egy hibát megállapítani !!! Tudtommal ezeket a gépeket mérnökök, gyártják ,javítják , ( nem betanított munkások,és bolti eladók) !!!Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
- templomos
- Ezredes
- Hozzászólások: 561
- Csatlakozott: 2015. június 27., szombat 21:05
- Tartózkodási hely: Heves-megye
- Status: Offline
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Nincs hazai szerviz !!!!Csak jóindulatú viszonteladó A Safarimat 4-hónapja elküldtem Ír-országba mert gond volt vele..2 hónap után felhívott a szerviz jó a gép ,szerintük a fej a rossz..3 fejjel próbáltam ,esély nincs rá hogy mind a három rossz legyen.44 eurót volt a szerviz ,de mindig nem kaptam e-mailt vagy hívást hová küldjem a pénzt,mert utánvétel nem lehetséges... persze én sem érdeklődtem leszarom,sár van de kifizetem nem hagyom a birkagyomor evőknél Míg volt rá garancia 2-hét alatt le bonyolította pl:az Ír szervíz (2014-ben szofi frissétésen volt)most hogy lejárt basznak rá minek ejtetted le te magyar paraszt ,vegyél újat lemez van feltéve szerintem. Ha megjön futok még egy kört ,egy szimpatikus v.eladóval hátha segít...ha nem nyugdíjba teszem és felteszem a falra a többi mellé szobadísznekbalu73 írta:Szia ! Nekem ez kicsit sántít, kapsz egy fejet amibe épp most cseréltek akkumulátort, ahhoz képest 3-4 évet bír kb, tehát az se egy mai gyerek, amit kapnál !!! Garancián túli, javításban is kötelessége segíteni, mert ő egy világelső termék forgalmazója, nem teheti meg hogy, utána leszarja az ügyfeleit ! Ami még nagyon furcsa az az, hogy amikor én vettem tőle az XP-et, nekem előadta hogy hazai szerviz van !!! és láss csodát, mik nem derülnek ki, bizony Franciába van az a hazai szerviz...Ja és ami még nagyon tetszik, hogy egy forgalmazó ( bolti eladó ), hogy a fenébe tud egy hibát megállapítani !!! Tudtommal ezeket a gépeket mérnökök, gyártják ,javítják , ( nem betanított munkások,és bolti eladók) !!!Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Veszek egy újat persze ha lesz elég spermám a bankba vagy megveszik a vesémet a vaterán
Van a "gyűjteményemben"egy Garrett 250-es gép ami túl élt sarat, meleget,hideget és a 8 évével még 2 évig porosodott egy koszos bűnjelraktárban kifogástalanul működik Régen a gépeket örök "életre"készítették ,ma inkább a "kamataira",javítás,szerviz ,egyebek. De ez olyan szabadidős tevékenység ami néha plusz költséggel jár addig kell művelni amíg anyagilag tudjuk finanszírozni a járulékos költségeket. Remélem mindenki sokáig!
-
- Őrnagy
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2015. június 27., szombat 13:52
- Tartózkodási hely: Baranya
- Status: Offline
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
templomos írta:Nincs hazai szerviz !!!!Csak jóindulatú viszonteladó A Safarimat 4-hónapja elküldtem Ír-országba mert gond volt vele..2 hónap után felhívott a szerviz jó a gép ,szerintük a fej a rossz..3 fejjel próbáltam ,esély nincs rá hogy mind a három rossz legyen.44 eurót volt a szerviz ,de mindig nem kaptam e-mailt vagy hívást hová küldjem a pénzt,mert utánvétel nem lehetséges... persze én sem érdeklődtem leszarom,sár van de kifizetem nem hagyom a birkagyomor evőknél Míg volt rá garancia 2-hét alatt le bonyolította pl:az Ír szervíz (2014-ben szofi frissétésen volt)most hogy lejárt basznak rá minek ejtetted le te magyar paraszt ,vegyél újat lemez van feltéve szerintem. Ha megjön futok még egy kört ,egy szimpatikus v.eladóval hátha segít...ha nem nyugdíjba teszem és felteszem a falra a többi mellé szobadísznekbalu73 írta:Szia ! Nekem ez kicsit sántít, kapsz egy fejet amibe épp most cseréltek akkumulátort, ahhoz képest 3-4 évet bír kb, tehát az se egy mai gyerek, amit kapnál !!! Garancián túli, javításban is kötelessége segíteni, mert ő egy világelső termék forgalmazója, nem teheti meg hogy, utána leszarja az ügyfeleit ! Ami még nagyon furcsa az az, hogy amikor én vettem tőle az XP-et, nekem előadta hogy hazai szerviz van !!! és láss csodát, mik nem derülnek ki, bizony Franciába van az a hazai szerviz...Ja és ami még nagyon tetszik, hogy egy forgalmazó ( bolti eladó ), hogy a fenébe tud egy hibát megállapítani !!! Tudtommal ezeket a gépeket mérnökök, gyártják ,javítják , ( nem betanított munkások,és bolti eladók) !!!Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Veszek egy újat persze ha lesz elég spermám a bankba vagy megveszik a vesémet a vaterán
Van a "gyűjteményemben"egy Garrett 250-es gép ami túl élt sarat, meleget,hideget és a 8 évével még 2 évig porosodott egy koszos bűnjelraktárban kifogástalanul működik Régen a gépeket örök "életre"készítették ,ma inkább a "kamataira",javítás,szerviz ,egyebek. De ez olyan szabadidős tevékenység ami néha plusz költséggel jár addig kell művelni amíg anyagilag tudjuk finanszírozni a járulékos költségeket. Remélem mindenki sokáig!
Fogyasztói társadalomban élünk..., meg digitális gépeknél úgy is két évente jön új modell és azt is el kell majd adni..., az angol C.Scope mondjuk még mindig gyárt "régi" analog gépeket és teszik a dolgukat a modernek mellett ;).
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Lehet, hogy olvasta az itt leírtakat, és hát a mundér becsülete........ ;)Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Sziasztok!
Rokonokhoz utaztam a családdal.A műúttól nem messze, a szántásban bóklászott egy "kolléga".
Megálltam.Beszélgettünk egy jót.Megkérdeztem, hogy nem túlzott-e a részéről ez a magabiztosság(Értsd. Fényes nappal, műútról belátható helyen...stb.)
Elmondta, hogy a helyi múzeumtól van papírja.
Számomra ez egy hihetetlen történet volt!
Rokonokhoz utaztam a családdal.A műúttól nem messze, a szántásban bóklászott egy "kolléga".
Megálltam.Beszélgettünk egy jót.Megkérdeztem, hogy nem túlzott-e a részéről ez a magabiztosság(Értsd. Fényes nappal, műútról belátható helyen...stb.)
Elmondta, hogy a helyi múzeumtól van papírja.
Számomra ez egy hihetetlen történet volt!
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
A helyi múzemtól van papírja,na de engedélye van e?:Dpoe írta:Sziasztok!
Rokonokhoz utaztam a családdal.A műúttól nem messze, a szántásban bóklászott egy "kolléga".
Megálltam.Beszélgettünk egy jót.Megkérdeztem, hogy nem túlzott-e a részéről ez a magabiztosság(Értsd. Fényes nappal, műútról belátható helyen...stb.)
Elmondta, hogy a helyi múzeumtól van papírja.
Számomra ez egy hihetetlen történet volt!
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
SziasztokGarou írta:Lehet, hogy olvasta az itt leírtakat, és hát a mundér becsülete........ ;)Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Nekem pozitív volt a tapasztalatom a Deus Fej javításával kapcsolatban a szóban forgó céggel. A fej hibája az volt, hogy vízben használva elkezdett folyamatosan jelet adni. Gondoltam beázott, bár nem értem miért, három év vizezés után érett rá. Elküldtem a céghez ahonnan kb. 8 hét múlva kaptam vissza.
A fej felső részén lévő műanyag burkolat, amelyben a töltő csatlakozó érintkezők találhatóak ki volt cserélve, valamint a levált azonosító etikett helyett újat készítettek rá. A fej az enyém volt, van egyedi ismertető sérülése. A kereskedő elmondása alapján egy belső burkolat vált el, azt cserélték, plusz újra kalibrálták a fejet. Azóta megfelelően működik.
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Hali Zoli, és mennyit fizettél a garancián túli javításért?Balazoli írta:SziasztokGarou írta:Lehet, hogy olvasta az itt leírtakat, és hát a mundér becsülete........ ;)Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Többen kérdeztétek, hogy van-e fejlemény, ezért írok pár sort az üggyel kapcsolatban. Két hete felhívott telefonon a győri kereskedő, sajnálatos hiba történt, össze lett cserélve a tulajdonomban lévő fej egy másik fejjel, ebből kifolyólag nem is volt franciaországban, nagy valószínűséggel nem beázás okozta a meghibásodását, hanem valami elektronikai hiba áll a háttérben. Felajánlott egy másik fejet a kereskedő ingyen és bérmentve, arra még van pár hónap garancia, most volt benne akkumulátor cserélve, én viszont ragaszkodtam ahhoz a fejhez, melyet javításra küldtem. Én kifizetem a javíttatás költségét, nem várok ingyen semmilyen szolgáltatást, terméket. Elvileg január elején itt lesz megjavítva a fej, persze ez akkor lesz biztos, ha már valóban itt lesz, idestova 18 hete húzódik a javítás. Az egyik hozzászóló írta, hogy garanciális időn túl nem kötelessége a kereskedőnek foglalkoznia a meghibásodott fejjel, ez bizonyára így is van, én viszont megkérdeztem tőle, hogy mit tudna javasolni ilyen esetben és ő tanácsolta, hogy küldjem el a címére a fejet, majd egy hozzávetőleges árat mondott a javítási költségére. Ha azt mondta volna, hogy mivel már nincs rá garancia, ezért nem tud vele foglalkozni, én azt is elfogadtam volna.
Nekem pozitív volt a tapasztalatom a Deus Fej javításával kapcsolatban a szóban forgó céggel. A fej hibája az volt, hogy vízben használva elkezdett folyamatosan jelet adni. Gondoltam beázott, bár nem értem miért, három év vizezés után érett rá. Elküldtem a céghez ahonnan kb. 8 hét múlva kaptam vissza.
A fej felső részén lévő műanyag burkolat, amelyben a töltő csatlakozó érintkezők találhatóak ki volt cserélve, valamint a levált azonosító etikett helyett újat készítettek rá. A fej az enyém volt, van egyedi ismertető sérülése. A kereskedő elmondása alapján egy belső burkolat vált el, azt cserélték, plusz újra kalibrálták a fejet. Azóta megfelelően működik.
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Szia. Nem mindegy ,hogy a helyi múzeumtól vagy a megyeitől. Persze jelen esetben a megyei lehet éppen a helyi is.poe írta:Sziasztok!
Rokonokhoz utaztam a családdal.A műúttól nem messze, a szántásban bóklászott egy "kolléga".
Megálltam.Beszélgettünk egy jót.Megkérdeztem, hogy nem túlzott-e a részéről ez a magabiztosság(Értsd. Fényes nappal, műútról belátható helyen...stb.)
Elmondta, hogy a helyi múzeumtól van papírja.
Számomra ez egy hihetetlen történet volt!
-
- Őrmester
- Hozzászólások: 20
- Csatlakozott: 2015. július 3., péntek 23:06
- Status: Offline
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Üdv!
Terepbejárás közben sülysápi keresősökkel futottunk össze egy nehezen járható helyen. Nem hittük, hogy -7 fokban van odakint élet, és hogy más is felküzdi magát oda a bozótban.
Terepbejárás közben sülysápi keresősökkel futottunk össze egy nehezen járható helyen. Nem hittük, hogy -7 fokban van odakint élet, és hogy más is felküzdi magát oda a bozótban.
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Mivel áshato a talaj ilyen fagyokban,csákányt hasznaljak vagy kapát,aszem az ásó most nem elég.
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Csákány vagy csákánykapa. A fagyott alatt ásható.Ibn írta:Mivel áshato a talaj ilyen fagyokban,csákányt hasznaljak vagy kapát,aszem az ásó most nem elég.
A nagyobb baj, hogy ha megvan, akkor fagyottból kell kivenni a leletet ami nem mindig sikerül sérülésmentesen.
-
- Hadnagy
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2015. július 5., vasárnap 13:04
- Status: Offline
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Sziasztok!
Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..
Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Én nem keresővel hanem egy Xperia telefonnal jártam így. Akku cserére érett, gari már nincs így leadtam egy kereskedőnél aki vállalta, hogy 10 rugóért kicseréli újra az akkut. (beépített akku)
Két hét után kaptam vissza a készüléket és azonnal feltettem töltőre. Töltés végeztével bekapcs és "beleköltöztem" majd az első hívásnál pár mp múlva fogta magát és kikapcsolt, úgy mint mielőtt leadtam volna javításra.
Telefonon érdeklődtem a szervízben de megnyugtattak, hogy az akku ki van cserélve így csak is panel probléma lehet, amit nem tudnak javítani de megveszik 5 ezer Ft-ért ha beviszem.
Forrt az agyam mert azt éreztem, hogy valami nem frankó. Haza ballagtam és kiszedtem 16 csavart a telóból, kibontottam az akkut és akkor esett le az állam!
Az akku az én eredeti akkum volt annyi különbséggel, hogy megállapították róla, hogy "SZAR!!!" és ezt így rá is írták alkoholos tollal.
Bevágtam az egészet egy zacsiba és berongyoltam a telefonos boltba, szó szerint.
Két hét után kaptam vissza a készüléket és azonnal feltettem töltőre. Töltés végeztével bekapcs és "beleköltöztem" majd az első hívásnál pár mp múlva fogta magát és kikapcsolt, úgy mint mielőtt leadtam volna javításra.
Telefonon érdeklődtem a szervízben de megnyugtattak, hogy az akku ki van cserélve így csak is panel probléma lehet, amit nem tudnak javítani de megveszik 5 ezer Ft-ért ha beviszem.
Forrt az agyam mert azt éreztem, hogy valami nem frankó. Haza ballagtam és kiszedtem 16 csavart a telóból, kibontottam az akkut és akkor esett le az állam!
Az akku az én eredeti akkum volt annyi különbséggel, hogy megállapították róla, hogy "SZAR!!!" és ezt így rá is írták alkoholos tollal.
Bevágtam az egészet egy zacsiba és berongyoltam a telefonos boltba, szó szerint.
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Lehúznak egy tízessel aztán felajánlják, hogy megveszik az egész telefont 5 rongyért? Hozzá basztad legalább valamelyik fejéhez az akksit?
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Füstölt az agyam és üvöltöttem, megjegyzem nem nagyon szoktam kibukni de ez a sztori kihozta belőlem az állatot.
Kiborítottam a zacsi tartalmát mire szó nélkül elővette a tízest és visszaadta.
Neten rendeltem aksit 4700 Ft-ért és kicseréltem én. Azóta jó a telóm.
Kiborítottam a zacsi tartalmát mire szó nélkül elővette a tízest és visszaadta.
Neten rendeltem aksit 4700 Ft-ért és kicseréltem én. Azóta jó a telóm.
- templomos
- Ezredes
- Hozzászólások: 561
- Csatlakozott: 2015. június 27., szombat 21:05
- Tartózkodási hely: Heves-megye
- Status: Offline
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Ismerem az érzést,a gépem már 4 hónapja migráns Írországban valahol a fórumon van az egész sztorim a Minelab céggel,olvasd elVasili Kolsov írta:Sziasztok!
Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..
Egyébként a webforditas.hu az jó fordító én is azzal levelezek és megértették Ha nyelviskola fordít akkor 2 ft betűként,tiszta rablás itt nálunk. Eszembe jutott egy vicc:"Bankigazgató ,beszél az eligazításon:A pénz nem boldogít!....De a kamatok.......!"
Ezért előnyös Magyar gépet venni,helyben szervíz zaklathatom Ferit Sz.miklóson Azért jó lenne azt hallani a hírekben,hogy a kormány együttműködési megállapodást kötött a Minelabbal vagy az Xp gyártókkal fémkereső gyártásához ami 1000 embernek ad munkát,rögtön felmondanék Meg akkor lenne kiengedve a szellem a palackból,elszabadulna a horda
-
- Hadnagy
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2015. július 5., vasárnap 13:04
- Status: Offline
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a tesóm angolt tanít, pár évet élt az usa-ban, tehát nem kell a google fordítót használnom erre a célra. Ő azt tanácsolta, hogy inkább beszéljünk velük telefonon, én elvetettem ezt az ötletet, első lépésben jó az e-mail, amit már el is küldtem a címükre. Mielőtt elküldtem volna a levelet, kipróbáltam az egyik haver keresőjének a fejével a távomat, nem-e azzal van gubanc. Távom szépen működik a haver fémkereső fejével, haverom távja nem működik a szóban forgó fejjel, tehát egyértelműen a fejjel van probléma. Állítólag most küldték meg franciaországból a megjavított fejet. Mókás, egyben hihetetlen is. Ha nem velem történne mindez, el se hinném az egészet. Közel fél évet porosodott valahol a keresőfej, belegyilkoltam 320.000 forintot egy keresőbe és immár fél éve nem tudom használni. A hazai kereskedő hazugságokba keveredik, először azt mondja, hogy nem tudják megjavítani a fejet, vegyek egy másikat náluk, utána azt mondja, hogy ki se lett küldve a fej, mivel hibázott az egyik munkatársa. Elvileg december közepén ki lett küldve, két napja pedig átvettem egy használhatatlan keresőfejet, csak azért nem kellett kifizetnem a javíttatás költségét, mert kárpótolni szeretett volna ezzel a gesztussal az XP cég. Ha azt mondta volna a Detect Max Hungary Kft, hogy 30.000 forint lesz, azt is kifizettem volna, holott semmit nem csináltak vele.templomos írta:Ismerem az érzést,a gépem már 4 hónapja migráns Írországban valahol a fórumon van az egész sztorim a Minelab céggel,olvasd elVasili Kolsov írta:Sziasztok!
Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..
Egyébként a webforditas.hu az jó fordító én is azzal levelezek és megértették Ha nyelviskola fordít akkor 2 ft betűként,tiszta rablás itt nálunk. Eszembe jutott egy vicc:"Bankigazgató ,beszél az eligazításon:A pénz nem boldogít!....De a kamatok.......!"
Ezért előnyös Magyar gépet venni,helyben szervíz zaklathatom Ferit Sz.miklóson Azért jó lenne azt hallani a hírekben,hogy a kormány együttműködési megállapodást kötött a Minelabbal vagy az Xp gyártókkal fémkereső gyártásához ami 1000 embernek ad munkát,rögtön felmondanék Meg akkor lenne kiengedve a szellem a palackból,elszabadulna a horda
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Én azt mondom, hogy járj a végére ennek a dolognak!
A sorozatszám alapján megmondják az anyacégnél, hogy járt e ott javításon a tekercs vagy csak a kereskedő füllentett.
A sorozatszám alapján megmondják az anyacégnél, hogy járt e ott javításon a tekercs vagy csak a kereskedő füllentett.
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
A francba de sokrossz tapasztalat a szervíz háttérrel. Én is megjártam. 4 hétig volt oda a gépem és visszaküldte a forgalmazó,hogy a szervíz nem tudja javítani. A postaköltség az enyém. Itt a fórumon kaptam segítséget,hogy mi lehet a gond. És végül én csináltam meg a gépet kb 15 perc alatt.
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Garret ace 250 hogy hol volt ( ha volt egyáltalán) szervizben nem tudom mert a forgalmazó intézte adolgot. Detector store
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Tényleg mérlegelni kell, hogy hol és milyen gépet vegyen az ember. Most szeretnék gépet vásárolni de azt hiszem, hogy nem bonyolítom túl a dolgot és maradok a jó hazai gépek valamelyikénél.
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Ha most vásárolnék biztos,hogy rendesen utánajárnék a szervizelésnek. Szerintem a fórumon biztosan vannak jószándékú emberek több tapasztalattal ezen a téren.
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Két magyar gépem is van és mindkettőről jókat hallok szervíz ügyben. Nekem nem romlott el egyik se, le is kopogom.Török írta:Tényleg mérlegelni kell, hogy hol és milyen gépet vegyen az ember. Most szeretnék gépet vásárolni de azt hiszem, hogy nem bonyolítom túl a dolgot és maradok a jó hazai gépek valamelyikénél.
Amikor valaki vesz gépet szerintem a szervizzel sokszor nem törődik pedig fontos! Amikor eladják, akkor minden dílernél te vagy a király mert fizetsz
Olaszból vagy máshonnan "okosba" olcsón behozni is jó ötletnek látszódhat. De ha garis dolog van, akkor helyből gondban vagy mert vagy levelezhetsz a gyárral, vagy kiderül hogy copy, made in prc
Delta, Cobra, Magnum és lelkesedés
-
- Lengető
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2015. december 17., csütörtök 15:19
- Status: Offline
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Emberek ... mondhat itt akárki akármi nem vagyok senkinek a fizetett embere de 1 olyan kereskedő van Magyarországon aki elött le a kalappal és minden tiszteletem az ővé !! Sajnos már 2 éve nem az ő gépét húzom de a Garrettos Roli egy halál normális és megértő ember ! Ő küldi a futárt csináltatja azonnal és vissza is küldni.. Én maximálisan meg vagyok vele elégedve.. A többi pedig NO COMMENT előttem lévő emberek pont le írták ami az én véleményem is.
- kis-vakond
- Őrnagy
- Hozzászólások: 175
- Csatlakozott: 2015. június 27., szombat 19:39
- Status: Offline
Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Ez így van!! Ha Garrett akkor csak Metector. Roland talpig úriember.Blisstool írta:Emberek ... mondhat itt akárki akármi nem vagyok senkinek a fizetett embere de 1 olyan kereskedő van Magyarországon aki elött le a kalappal és minden tiszteletem az ővé !! Sajnos már 2 éve nem az ő gépét húzom de a Garrettos Roli egy halál normális és megértő ember ! Ő küldi a futárt csináltatja azonnal és vissza is küldni.. Én maximálisan meg vagyok vele elégedve.. A többi pedig NO COMMENT előttem lévő emberek pont le írták ami az én véleményem is.
Még gari idő után is!!!
Minden kereskedő (nem csak keresős)így állna hozzá,azt hiszem a fogyasztóvédelemnek és
a békéltetőknek sem lenne dolguk.