Re: Hihetetlennek tűnő történetek
Elküldve: 2015. december 29., kedd 20:51
Fémkeresős találat:
http://toochee.reblog.hu/az-elasott-ferrari-rejtelye
http://toochee.reblog.hu/az-elasott-ferrari-rejtelye
Fémkeresés, fémkereső műszerek
https://metaldetector.hu/phpBB3/
Csákány vagy csákánykapa. A fagyott alatt ásható.Ibn írta:Mivel áshato a talaj ilyen fagyokban,csákányt hasznaljak vagy kapát,aszem az ásó most nem elég.
Ismerem az érzést,a gépem már 4 hónapja migráns Írországban valahol a fórumon van az egész sztorim a Minelab céggel,olvasd elVasili Kolsov írta:Sziasztok!
Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..
Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a tesóm angolt tanít, pár évet élt az usa-ban, tehát nem kell a google fordítót használnom erre a célra. Ő azt tanácsolta, hogy inkább beszéljünk velük telefonon, én elvetettem ezt az ötletet, első lépésben jó az e-mail, amit már el is küldtem a címükre. Mielőtt elküldtem volna a levelet, kipróbáltam az egyik haver keresőjének a fejével a távomat, nem-e azzal van gubanc. Távom szépen működik a haver fémkereső fejével, haverom távja nem működik a szóban forgó fejjel, tehát egyértelműen a fejjel van probléma. Állítólag most küldték meg franciaországból a megjavított fejet. Mókás, egyben hihetetlen is. Ha nem velem történne mindez, el se hinném az egészet. Közel fél évet porosodott valahol a keresőfej, belegyilkoltam 320.000 forintot egy keresőbe és immár fél éve nem tudom használni. A hazai kereskedő hazugságokba keveredik, először azt mondja, hogy nem tudják megjavítani a fejet, vegyek egy másikat náluk, utána azt mondja, hogy ki se lett küldve a fej, mivel hibázott az egyik munkatársa. Elvileg december közepén ki lett küldve, két napja pedig átvettem egy használhatatlan keresőfejet, csak azért nem kellett kifizetnem a javíttatás költségét, mert kárpótolni szeretett volna ezzel a gesztussal az XP cég. Ha azt mondta volna a Detect Max Hungary Kft, hogy 30.000 forint lesz, azt is kifizettem volna, holott semmit nem csináltak vele.templomos írta:Ismerem az érzést,a gépem már 4 hónapja migráns Írországban valahol a fórumon van az egész sztorim a Minelab céggel,olvasd elVasili Kolsov írta:Sziasztok!
Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..
Egyébként a webforditas.hu az jó fordító én is azzal levelezek és megértették Ha nyelviskola fordít akkor 2 ft betűként,tiszta rablás itt nálunk. Eszembe jutott egy vicc:"Bankigazgató ,beszél az eligazításon:A pénz nem boldogít!....De a kamatok.......!"
Ezért előnyös Magyar gépet venni,helyben szervíz zaklathatom Ferit Sz.miklóson Azért jó lenne azt hallani a hírekben,hogy a kormány együttműködési megállapodást kötött a Minelabbal vagy az Xp gyártókkal fémkereső gyártásához ami 1000 embernek ad munkát,rögtön felmondanék Meg akkor lenne kiengedve a szellem a palackból,elszabadulna a horda
Két magyar gépem is van és mindkettőről jókat hallok szervíz ügyben. Nekem nem romlott el egyik se, le is kopogom.Török írta:Tényleg mérlegelni kell, hogy hol és milyen gépet vegyen az ember. Most szeretnék gépet vásárolni de azt hiszem, hogy nem bonyolítom túl a dolgot és maradok a jó hazai gépek valamelyikénél.
Ez így van!! Ha Garrett akkor csak Metector. Roland talpig úriember.Blisstool írta:Emberek ... mondhat itt akárki akármi nem vagyok senkinek a fizetett embere de 1 olyan kereskedő van Magyarországon aki elött le a kalappal és minden tiszteletem az ővé !! Sajnos már 2 éve nem az ő gépét húzom de a Garrettos Roli egy halál normális és megértő ember ! Ő küldi a futárt csináltatja azonnal és vissza is küldni.. Én maximálisan meg vagyok vele elégedve.. A többi pedig NO COMMENT előttem lévő emberek pont le írták ami az én véleményem is.
Az is furcsa, hogy amikor meg kaptad a fejet nem villogott a lámpa pedig annak kell villogni, ha újat veszel annak is villog a fejen a lámpája, a fejben levő lipo akku tulajdonsága, hogy nem szabad lemeríteni egy bizonyos szint alá mert akkor utána nem fog megfelelően működni vagy nem akarja venni a töltést.Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..
Sziasztok ! Hát nem hiába írtam neked múltkor,hogy ez a fej nem volt kinn Franciába , van egy két negatív tapasztalatom,az ilyen alakokat könnyű ki ismerni, nem te vagy az egyedüli aki pórul járt...Nagyon fontos ,hogy a megfelelő emberrel vedd fel a kapcsolatot !!! Annó az autó hifimmel jártam meg, fél milkós csúcstechnika szart be pár hónap után, semmi gond azért van a garancia, na 3 és fél hónap után, durrant el az agyam,írtam egy e-mailt a Japcsiknak,hamarosan válasz,pár levélváltás után felhívott, valami nagykutya a cégtől, hogy mikor vagyok otthon, mert kapok egy új fejegységet és jönnének beszerelni !!! Ez kb 1 hét volt az első e-mailomtól !!! itt meg mindig avval hitegettek a jövő hét...Az XP cégnek nagyon komolyan kell venni a reklamációdat, én azt is megkockáztatom, hogy egy ujj fejjel engeszteljenek ki, mert ezen a piacon is nagy a verseny, és az imidzsükre azért vigyázni kell,nem csak ők vannak a világon !!! Egy piacvezetőnek a szervizelésben is piacvezetőnek kell lenni !!! Én még azt is megkockáztatom, hogy valószínű nem a saját fejet kaptad vissza, szerintem a kereskedőnek halvány fingja nincs melyik a tied...Azt is kérdezd meg tőlük, hogy a hivatalos viszonteladójuk, mért csapja be a vevőit, mert mind a mai napig úgy hirdeti magát ,hogy hazai szerviz van !!! Akár még a forgalmazási jogot is megvonhatják tőle...Amit templomos kolléga írt az se rossz, érdemes megfontolni a hazait, jó gépeket csinálnak, igaz nem olyan csilli villiek mint a nagy külföldi márkák, de megállják a helyüket, minden szituációban !!!Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..
balu73 írta:Sziasztok ! Hát nem hiába írtam neked múltkor,hogy ez a fej nem volt kinn Franciába , van egy két negatív tapasztalatom,az ilyen alakokat könnyű ki ismerni, nem te vagy az egyedüli aki pórul járt...Nagyon fontos ,hogy a megfelelő emberrel vedd fel a kapcsolatot !!! Annó az autó hifimmel jártam meg, fél milkós csúcstechnika szart be pár hónap után, semmi gond azért van a garancia, na 3 és fél hónap után, durrant el az agyam,írtam egy e-mailt a Japcsiknak,hamarosan válasz,pár levélváltás után felhívott, valami nagykutya a cégtől, hogy mikor vagyok otthon, mert kapok egy új fejegységet és jönnének beszerelni !!! Ez kb 1 hét volt az első e-mailomtól !!! itt meg mindig avval hitegettek a jövő hét...Az XP cégnek nagyon komolyan kell venni a reklamációdat, én azt is megkockáztatom, hogy egy ujj fejjel engeszteljenek ki, mert ezen a piacon is nagy a verseny, és az imidzsükre azért vigyázni kell,nem csak ők vannak a világon !!! Egy piacvezetőnek a szervizelésben is piacvezetőnek kell lenni !!! Én még azt is megkockáztatom, hogy valószínű nem a saját fejet kaptad vissza, szerintem a kereskedőnek halvány fingja nincs melyik a tied...Azt is kérdezd meg tőlük, hogy a hivatalos viszonteladójuk, mért csapja be a vevőit, mert mind a mai napig úgy hirdeti magát ,hogy hazai szerviz van !!! Akár még a forgalmazási jogot is megvonhatják tőle...Amit templomos kolléga írt az se rossz, érdemes megfontolni a hazait, jó gépeket csinálnak, igaz nem olyan csilli villiek mint a nagy külföldi márkák, de megállják a helyüket, minden szituációban !!!Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..
Sziasztok,balu73 írta:Sziasztok ! Hát nem hiába írtam neked múltkor,hogy ez a fej nem volt kinn Franciába , van egy két negatív tapasztalatom,az ilyen alakokat könnyű ki ismerni, nem te vagy az egyedüli aki pórul járt...Nagyon fontos ,hogy a megfelelő emberrel vedd fel a kapcsolatot !!! Annó az autó hifimmel jártam meg, fél milkós csúcstechnika szart be pár hónap után, semmi gond azért van a garancia, na 3 és fél hónap után, durrant el az agyam,írtam egy e-mailt a Japcsiknak,hamarosan válasz,pár levélváltás után felhívott, valami nagykutya a cégtől, hogy mikor vagyok otthon, mert kapok egy új fejegységet és jönnének beszerelni !!! Ez kb 1 hét volt az első e-mailomtól !!! itt meg mindig avval hitegettek a jövő hét...Az XP cégnek nagyon komolyan kell venni a reklamációdat, én azt is megkockáztatom, hogy egy ujj fejjel engeszteljenek ki, mert ezen a piacon is nagy a verseny, és az imidzsükre azért vigyázni kell,nem csak ők vannak a világon !!! Egy piacvezetőnek a szervizelésben is piacvezetőnek kell lenni !!! Én még azt is megkockáztatom, hogy valószínű nem a saját fejet kaptad vissza, szerintem a kereskedőnek halvány fingja nincs melyik a tied...Azt is kérdezd meg tőlük, hogy a hivatalos viszonteladójuk, mért csapja be a vevőit, mert mind a mai napig úgy hirdeti magát ,hogy hazai szerviz van !!! Akár még a forgalmazási jogot is megvonhatják tőle...Amit templomos kolléga írt az se rossz, érdemes megfontolni a hazait, jó gépeket csinálnak, igaz nem olyan csilli villiek mint a nagy külföldi márkák, de megállják a helyüket, minden szituációban !!!Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..
Itt a videó: https://youtu.be/7JnTa9pCas0Vasili Kolsov írta:Sziasztok,balu73 írta:Sziasztok ! Hát nem hiába írtam neked múltkor,hogy ez a fej nem volt kinn Franciába , van egy két negatív tapasztalatom,az ilyen alakokat könnyű ki ismerni, nem te vagy az egyedüli aki pórul járt...Nagyon fontos ,hogy a megfelelő emberrel vedd fel a kapcsolatot !!! Annó az autó hifimmel jártam meg, fél milkós csúcstechnika szart be pár hónap után, semmi gond azért van a garancia, na 3 és fél hónap után, durrant el az agyam,írtam egy e-mailt a Japcsiknak,hamarosan válasz,pár levélváltás után felhívott, valami nagykutya a cégtől, hogy mikor vagyok otthon, mert kapok egy új fejegységet és jönnének beszerelni !!! Ez kb 1 hét volt az első e-mailomtól !!! itt meg mindig avval hitegettek a jövő hét...Az XP cégnek nagyon komolyan kell venni a reklamációdat, én azt is megkockáztatom, hogy egy ujj fejjel engeszteljenek ki, mert ezen a piacon is nagy a verseny, és az imidzsükre azért vigyázni kell,nem csak ők vannak a világon !!! Egy piacvezetőnek a szervizelésben is piacvezetőnek kell lenni !!! Én még azt is megkockáztatom, hogy valószínű nem a saját fejet kaptad vissza, szerintem a kereskedőnek halvány fingja nincs melyik a tied...Azt is kérdezd meg tőlük, hogy a hivatalos viszonteladójuk, mért csapja be a vevőit, mert mind a mai napig úgy hirdeti magát ,hogy hazai szerviz van !!! Akár még a forgalmazási jogot is megvonhatják tőle...Amit templomos kolléga írt az se rossz, érdemes megfontolni a hazait, jó gépeket csinálnak, igaz nem olyan csilli villiek mint a nagy külföldi márkák, de megállják a helyüket, minden szituációban !!!Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..
Válaszolt az XP cég a levelemre, valóban volt kint náluk a fej, mivel nem találtak hibát a működésében, ezért felfrissítették a fejet 3.2-es verzióra. Az enyém is és a haverom gépe is 2.0 verzión fut, ezért fordulhatott elő, hogy egyik táv se érzékelte a fejet. Válaszlevélben írták, hogy ellenőrizzem a távvezérlő vagy a fülhallgató verzióját, ha pedig szükséges, frissítsem 3.2-re. Tegnap frissítettem is, sajnos nem vezetett eredményre, viszont arra lettem figyelmes, hogy nem villog a led, holott egy hete töltöttem fel csutkára. Feltettem ismét töltőre, fél óra után kipróbáltam, nem érzékelte a fejet. Feltettem ismét töltőre, majd annak módja szerint ott is felejtettem, ma reggel jutott eszembe, hogy töltőn van a fej. Levettem töltőről, bár nagy reményeket nem fűztem hozzá, gondoltam kipróbálom, hátha működik. Mit ad isten, szinkronizálta a fejet a táv, felismerte. Már csak annyi a baja, hogy fémmentes helyen (levegőben) mozgatásra jelez (ezért küldtem el szervizelésre). Ma készítek róla egy videót, azt kiküldöm a franciáknak. Detect Max Hungary Kft nem okolható ezért a malőrért, hiszen valószínűleg velük se közölték a fej frissítését, az anyavállalatnak kellett volna ezt feltüntetnie a fejen, hogy más verzióra frissítették. Most az aggaszt leginkább, hogy a fenébe merült le egy hét alatt a fej. 4 keresőzést simán kibírt, nem volt vele ilyen jellegű gondom soha. Arra gyanakszom, mivel vízre használtam, nem-e víz került az akkumulátorához és kinyírta? Gondolom azt is meg tudják vizsgálni a gyárban, hogy milyen állapotú az akkumulátora. Ha pedig indokolt, cseréljék ki, szerintem úgyis meg kell bontani. Valami el van szabadulva a fejen belül, vagy pedig víz lötyög benne és azért jelez, én erre tippelek. Majd kiderül.
Vasili Kolsov írta:Itt a videó: https://youtu.be/7JnTa9pCas0Vasili Kolsov írta:Sziasztok,balu73 írta:Sziasztok ! Hát nem hiába írtam neked múltkor,hogy ez a fej nem volt kinn Franciába , van egy két negatív tapasztalatom,az ilyen alakokat könnyű ki ismerni, nem te vagy az egyedüli aki pórul járt...Nagyon fontos ,hogy a megfelelő emberrel vedd fel a kapcsolatot !!! Annó az autó hifimmel jártam meg, fél milkós csúcstechnika szart be pár hónap után, semmi gond azért van a garancia, na 3 és fél hónap után, durrant el az agyam,írtam egy e-mailt a Japcsiknak,hamarosan válasz,pár levélváltás után felhívott, valami nagykutya a cégtől, hogy mikor vagyok otthon, mert kapok egy új fejegységet és jönnének beszerelni !!! Ez kb 1 hét volt az első e-mailomtól !!! itt meg mindig avval hitegettek a jövő hét...Az XP cégnek nagyon komolyan kell venni a reklamációdat, én azt is megkockáztatom, hogy egy ujj fejjel engeszteljenek ki, mert ezen a piacon is nagy a verseny, és az imidzsükre azért vigyázni kell,nem csak ők vannak a világon !!! Egy piacvezetőnek a szervizelésben is piacvezetőnek kell lenni !!! Én még azt is megkockáztatom, hogy valószínű nem a saját fejet kaptad vissza, szerintem a kereskedőnek halvány fingja nincs melyik a tied...Azt is kérdezd meg tőlük, hogy a hivatalos viszonteladójuk, mért csapja be a vevőit, mert mind a mai napig úgy hirdeti magát ,hogy hazai szerviz van !!! Akár még a forgalmazási jogot is megvonhatják tőle...Amit templomos kolléga írt az se rossz, érdemes megfontolni a hazait, jó gépeket csinálnak, igaz nem olyan csilli villiek mint a nagy külföldi márkák, de megállják a helyüket, minden szituációban !!!Vasili Kolsov írta:Sziasztok!
Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..
Válaszolt az XP cég a levelemre, valóban volt kint náluk a fej, mivel nem találtak hibát a működésében, ezért felfrissítették a fejet 3.2-es verzióra. Az enyém is és a haverom gépe is 2.0 verzión fut, ezért fordulhatott elő, hogy egyik táv se érzékelte a fejet. Válaszlevélben írták, hogy ellenőrizzem a távvezérlő vagy a fülhallgató verzióját, ha pedig szükséges, frissítsem 3.2-re. Tegnap frissítettem is, sajnos nem vezetett eredményre, viszont arra lettem figyelmes, hogy nem villog a led, holott egy hete töltöttem fel csutkára. Feltettem ismét töltőre, fél óra után kipróbáltam, nem érzékelte a fejet. Feltettem ismét töltőre, majd annak módja szerint ott is felejtettem, ma reggel jutott eszembe, hogy töltőn van a fej. Levettem töltőről, bár nagy reményeket nem fűztem hozzá, gondoltam kipróbálom, hátha működik. Mit ad isten, szinkronizálta a fejet a táv, felismerte. Már csak annyi a baja, hogy fémmentes helyen (levegőben) mozgatásra jelez (ezért küldtem el szervizelésre). Ma készítek róla egy videót, azt kiküldöm a franciáknak. Detect Max Hungary Kft nem okolható ezért a malőrért, hiszen valószínűleg velük se közölték a fej frissítését, az anyavállalatnak kellett volna ezt feltüntetnie a fejen, hogy más verzióra frissítették. Most az aggaszt leginkább, hogy a fenébe merült le egy hét alatt a fej. 4 keresőzést simán kibírt, nem volt vele ilyen jellegű gondom soha. Arra gyanakszom, mivel vízre használtam, nem-e víz került az akkumulátorához és kinyírta? Gondolom azt is meg tudják vizsgálni a gyárban, hogy milyen állapotú az akkumulátora. Ha pedig indokolt, cseréljék ki, szerintem úgyis meg kell bontani. Valami el van szabadulva a fejen belül, vagy pedig víz lötyög benne és azért jelez, én erre tippelek. Majd kiderül.
Nincs elásva kincs a fej alatt, nem a telefont jelzi
Vasili Kolsov írta:"Jobban jártál volna, ha elfogadod a cserét amit a magyar kereskedő kínált, már rég túl lennél az egész hercehurcán és lenne egy jó fejed garis akkuval. Most küldheted ki Franciába javítani a fejet gari nélkül, ahol, ha beraknak egy új akksit az 100 euró, ha valamit még találnak benne ami rossz az még akár egy százas, plusz a munkadíj....ismerve a francia béreket a rezsi óradíj se lesz egy jelképes összeg és plusz még a posta oda vissza. Szóval, ha meg is javítják, lehet többe lesz a fej a végén mintha vennél egy újat, aztán lesz egy öreg javított fejed horror pénzbe, ami vagy jó lesz vagy nem.
Kár volt ennyire lejáratni a hazai forgalmazót itt hónapokon keresztül és végül most kiderült, hogy nem igazak az állítások róla, hogy ki se küldte a fejet, hanem segítőkész és korrekt volt.
Ezek után a helyében én biztos nem foglalkoznék tovább a garancia nélküli fejeddel."
Szia cicus,
Valószínűsítem, hogy nem követted figyelemmel a hihetetlennek tűnő történetem. Általad vizionált korrektség az emberek döntő többségében egy teljesen ellentétes érzelmet vált ki, mint a korrektség, nem is szeretném megváltoztatni az értékrendedet, sok ilyen korrektül kivitelezett ügyet kívánok neked és a szeretteidnek. 4 hónapon keresztül hitegettek azzal (szinte minden héten telefonon érdeklődtem), hogy még nem jött meg a fej franciaországból, december elején látott napvilágot egy újabb teória, miszerint nem javítható a fej (röhejes dolognak tartom, hogy nem tudják megjavítani az általam elküldött fejet), vegyek egy használtat tőle xy összegért. Akkor írtam először ide a fórumra, nem lejáratási szándékkal tettem, az okosabbja látja, hogy aki lejáratja a hazai forgalmazót, az nem én vagyok. Tényeket írtam ide, ha pedig ez valakire rossz fényt vet, az ne engem terheljen. Pár napra rá, hogy megjelent itt az írásom, keresett a hazai kereskedő, hogy sajnálatos hiba történt, mulasztás okán nem lett kiküldve a fej. Most akkor mi van?? Nem javítható a fej? Vagy javítható? Most vegyek egy használtat, vagy ne vegyek? Most akkor 4 hónapig porosodott valamelyik szekrény egyik eldugott szegletében a fej? Most melyiket higgyem? December közepén ki lett küldve a fej, januárban meg is jött (igaz csak szoftvert frissítettek rajta, melyet csak utólag tudtam meg a levelükből). A fej hibájának a jellegéről írtam a hazai kereskedőnek, telefonon is említettem, sajnos ez nem lett tudatva az Xp-vel, ez vajon kinek a mulasztása? Ezt követően írtam egy levelet az Xp-nek, hogy egyáltalán volt-e náluk a fej, mivel a javítást követően se működik. Kértem tőlük postázási címet, oda akartam küldeni a fejet, viszont ők azt írták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a hazai kereskedővel és oda küldjem. Feltételezhetően van köztük valami megállapodás ilyen esetekre. Teljesség kedvéért megosztom veled a levél tartalmát, így érthető lesz számodra is a történet, cicus. Mivel járattam le a hazai kereskedőt hónapokon keresztül? Várom a válaszod.
Hello,
Thank you to have taken time to explain to us what happens with your XP devices.
We have received your coil in December just before our holidays, and we haven’t found the fault. Only the device has been updated.
In a first step, can you check that your remote control and/or your WS4 headphones are in version 3.2, the same than your coil.
If your notice the same problem, please contact again Detect Max Hungary who will find a solution without send your coil back to us.
Feel free to contact me again if needed. Thank you.
Hello,Magdi anyus cicusa írta:Vasili Kolsov írta:"Jobban jártál volna, ha elfogadod a cserét amit a magyar kereskedő kínált, már rég túl lennél az egész hercehurcán és lenne egy jó fejed garis akkuval. Most küldheted ki Franciába javítani a fejet gari nélkül, ahol, ha beraknak egy új akksit az 100 euró, ha valamit még találnak benne ami rossz az még akár egy százas, plusz a munkadíj....ismerve a francia béreket a rezsi óradíj se lesz egy jelképes összeg és plusz még a posta oda vissza. Szóval, ha meg is javítják, lehet többe lesz a fej a végén mintha vennél egy újat, aztán lesz egy öreg javított fejed horror pénzbe, ami vagy jó lesz vagy nem.
Kár volt ennyire lejáratni a hazai forgalmazót itt hónapokon keresztül és végül most kiderült, hogy nem igazak az állítások róla, hogy ki se küldte a fejet, hanem segítőkész és korrekt volt.
Ezek után a helyében én biztos nem foglalkoznék tovább a garancia nélküli fejeddel."
Szia cicus,
Valószínűsítem, hogy nem követted figyelemmel a hihetetlennek tűnő történetem. Általad vizionált korrektség az emberek döntő többségében egy teljesen ellentétes érzelmet vált ki, mint a korrektség, nem is szeretném megváltoztatni az értékrendedet, sok ilyen korrektül kivitelezett ügyet kívánok neked és a szeretteidnek. 4 hónapon keresztül hitegettek azzal (szinte minden héten telefonon érdeklődtem), hogy még nem jött meg a fej franciaországból, december elején látott napvilágot egy újabb teória, miszerint nem javítható a fej (röhejes dolognak tartom, hogy nem tudják megjavítani az általam elküldött fejet), vegyek egy használtat tőle xy összegért. Akkor írtam először ide a fórumra, nem lejáratási szándékkal tettem, az okosabbja látja, hogy aki lejáratja a hazai forgalmazót, az nem én vagyok. Tényeket írtam ide, ha pedig ez valakire rossz fényt vet, az ne engem terheljen. Pár napra rá, hogy megjelent itt az írásom, keresett a hazai kereskedő, hogy sajnálatos hiba történt, mulasztás okán nem lett kiküldve a fej. Most akkor mi van?? Nem javítható a fej? Vagy javítható? Most vegyek egy használtat, vagy ne vegyek? Most akkor 4 hónapig porosodott valamelyik szekrény egyik eldugott szegletében a fej? Most melyiket higgyem? December közepén ki lett küldve a fej, januárban meg is jött (igaz csak szoftvert frissítettek rajta, melyet csak utólag tudtam meg a levelükből). A fej hibájának a jellegéről írtam a hazai kereskedőnek, telefonon is említettem, sajnos ez nem lett tudatva az Xp-vel, ez vajon kinek a mulasztása? Ezt követően írtam egy levelet az Xp-nek, hogy egyáltalán volt-e náluk a fej, mivel a javítást követően se működik. Kértem tőlük postázási címet, oda akartam küldeni a fejet, viszont ők azt írták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a hazai kereskedővel és oda küldjem. Feltételezhetően van köztük valami megállapodás ilyen esetekre. Teljesség kedvéért megosztom veled a levél tartalmát, így érthető lesz számodra is a történet, cicus. Mivel járattam le a hazai kereskedőt hónapokon keresztül? Várom a válaszod.
Hello,
Thank you to have taken time to explain to us what happens with your XP devices.
We have received your coil in December just before our holidays, and we haven’t found the fault. Only the device has been updated.
In a first step, can you check that your remote control and/or your WS4 headphones are in version 3.2, the same than your coil.
If your notice the same problem, please contact again Detect Max Hungary who will find a solution without send your coil back to us.
Feel free to contact me again if needed. Thank you.
Hali!
Olvasd vissza a topicot december elejéig, ment a fikázás rendesen a hazai forgalmazóra. Abban igazad van, hogy az elején elkavarta a fejet, viszont utána csak a postát számolta fel és felajánlott egy korrekt kárpótlást, amit nem fogadtál el. Most meg van egy gari nélküli fejed amiben valószínűleg rossz az elektronika meg az akksi, szoval TK. Lehet azért mondták rá, hogy javíthatatlan, mert többe kerül az akksit és az elektronikát kicserélni benne, mint amibe egy új fej kerül. Nekem is volt egy Simens tévém régebben amiben 1 hónappal a gari lejárta után szétment a képcső és többe került volna a megcsináltatása mint egy új tévé, ezért nem volt mit tenni kidobtam a kukába a 2 év 1 hónapos tévét. Ha valaki felajánlotta volna nekem akkor, hogy 30 rugóért kicserélik egy ugyanolyan működő készülékre a 200 ezer forintos tévémet, én biztosan elfogadtam volna.
Lemaradt egy 9-es, azt az összeget is kifizettem volna...Vasili Kolsov írta:Hello,Magdi anyus cicusa írta:Vasili Kolsov írta:"Jobban jártál volna, ha elfogadod a cserét amit a magyar kereskedő kínált, már rég túl lennél az egész hercehurcán és lenne egy jó fejed garis akkuval. Most küldheted ki Franciába javítani a fejet gari nélkül, ahol, ha beraknak egy új akksit az 100 euró, ha valamit még találnak benne ami rossz az még akár egy százas, plusz a munkadíj....ismerve a francia béreket a rezsi óradíj se lesz egy jelképes összeg és plusz még a posta oda vissza. Szóval, ha meg is javítják, lehet többe lesz a fej a végén mintha vennél egy újat, aztán lesz egy öreg javított fejed horror pénzbe, ami vagy jó lesz vagy nem.
Kár volt ennyire lejáratni a hazai forgalmazót itt hónapokon keresztül és végül most kiderült, hogy nem igazak az állítások róla, hogy ki se küldte a fejet, hanem segítőkész és korrekt volt.
Ezek után a helyében én biztos nem foglalkoznék tovább a garancia nélküli fejeddel."
Szia cicus,
Valószínűsítem, hogy nem követted figyelemmel a hihetetlennek tűnő történetem. Általad vizionált korrektség az emberek döntő többségében egy teljesen ellentétes érzelmet vált ki, mint a korrektség, nem is szeretném megváltoztatni az értékrendedet, sok ilyen korrektül kivitelezett ügyet kívánok neked és a szeretteidnek. 4 hónapon keresztül hitegettek azzal (szinte minden héten telefonon érdeklődtem), hogy még nem jött meg a fej franciaországból, december elején látott napvilágot egy újabb teória, miszerint nem javítható a fej (röhejes dolognak tartom, hogy nem tudják megjavítani az általam elküldött fejet), vegyek egy használtat tőle xy összegért. Akkor írtam először ide a fórumra, nem lejáratási szándékkal tettem, az okosabbja látja, hogy aki lejáratja a hazai forgalmazót, az nem én vagyok. Tényeket írtam ide, ha pedig ez valakire rossz fényt vet, az ne engem terheljen. Pár napra rá, hogy megjelent itt az írásom, keresett a hazai kereskedő, hogy sajnálatos hiba történt, mulasztás okán nem lett kiküldve a fej. Most akkor mi van?? Nem javítható a fej? Vagy javítható? Most vegyek egy használtat, vagy ne vegyek? Most akkor 4 hónapig porosodott valamelyik szekrény egyik eldugott szegletében a fej? Most melyiket higgyem? December közepén ki lett küldve a fej, januárban meg is jött (igaz csak szoftvert frissítettek rajta, melyet csak utólag tudtam meg a levelükből). A fej hibájának a jellegéről írtam a hazai kereskedőnek, telefonon is említettem, sajnos ez nem lett tudatva az Xp-vel, ez vajon kinek a mulasztása? Ezt követően írtam egy levelet az Xp-nek, hogy egyáltalán volt-e náluk a fej, mivel a javítást követően se működik. Kértem tőlük postázási címet, oda akartam küldeni a fejet, viszont ők azt írták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a hazai kereskedővel és oda küldjem. Feltételezhetően van köztük valami megállapodás ilyen esetekre. Teljesség kedvéért megosztom veled a levél tartalmát, így érthető lesz számodra is a történet, cicus. Mivel járattam le a hazai kereskedőt hónapokon keresztül? Várom a válaszod.
Hello,
Thank you to have taken time to explain to us what happens with your XP devices.
We have received your coil in December just before our holidays, and we haven’t found the fault. Only the device has been updated.
In a first step, can you check that your remote control and/or your WS4 headphones are in version 3.2, the same than your coil.
If your notice the same problem, please contact again Detect Max Hungary who will find a solution without send your coil back to us.
Feel free to contact me again if needed. Thank you.
Hali!
Olvasd vissza a topicot december elejéig, ment a fikázás rendesen a hazai forgalmazóra. Abban igazad van, hogy az elején elkavarta a fejet, viszont utána csak a postát számolta fel és felajánlott egy korrekt kárpótlást, amit nem fogadtál el. Most meg van egy gari nélküli fejed amiben valószínűleg rossz az elektronika meg az akksi, szoval TK. Lehet azért mondták rá, hogy javíthatatlan, mert többe kerül az akksit és az elektronikát kicserélni benne, mint amibe egy új fej kerül. Nekem is volt egy Simens tévém régebben amiben 1 hónappal a gari lejárta után szétment a képcső és többe került volna a megcsináltatása mint egy új tévé, ezért nem volt mit tenni kidobtam a kukába a 2 év 1 hónapos tévét. Ha valaki felajánlotta volna nekem akkor, hogy 30 rugóért kicserélik egy ugyanolyan működő készülékre a 200 ezer forintos tévémet, én biztosan elfogadtam volna.
Újfent visszaolvastam december elejéig minden hozzászólásomat, kövezz meg, nem találom az állítólagos fikázásokat, melyek a hazai forgalmazó ellen irányultak volna, sőt. Én a gyártót kritizáltam, főleg azért, mivel nem tudja megjavítani az általa forgalmazott terméket. Hazai kereskedővel kapcsolatban csupán tényeket közöltem, nem állt szándékomban fikázni és nem is valósult meg a fikázás. Az fikázásnak számít, ha megosztom a fórumozó társaimmal a történetem? Ott kezdődött az egész, hogy öt hét után közölték velem, beázás okozta a fej végzetét, 25.000 ft lesz a javítási költség. Utána azt mondta a hazai forgalmazó, hogy nem tudták megjavítani a fejet, vegyek tőlük használtat. Következőben kiderült, hogy itthon van a fej, nem is volt javításon. December közepén ténylegesen ki lett küldve javításra, pár hét múlva megjött a fej (érdekes, előtte 5 hónapig volt távol, nem is értem, hogy mitől vált ennyire olajozottá), viszont mivel nem tüntették fel a fejen, hogy mi a hibája, gyakorlatilag szoftvert frissítettek rajta, amit bárki el tud végezni pár perc alatt a saját otthonában (ha 1000 eurós órabérrel számolunk [300.000 ft/óra], akkor 600 forintba került a frissítés) . Idestova fél éve húzódik ez a történet, kiadtam egy keresőért 2 havi nettó átlagkeresetet (320.000 ft) és fél éve nem tudom használni, nem tudom eladni, tőlem független okok miatt. Most se fikáztam a hazai kereskedőt, vagy ez már feszegeti a fikázás fogalmának határait?
Ezek után szerintem fikázhatsz bárkit gyártót forgalmazót mindenkit, fél év hosszú idő véleményem szerint nem küldték sehova, ez a fej még garanciális?Vasili Kolsov írta:Hello,Magdi anyus cicusa írta:Vasili Kolsov írta:"Jobban jártál volna, ha elfogadod a cserét amit a magyar kereskedő kínált, már rég túl lennél az egész hercehurcán és lenne egy jó fejed garis akkuval. Most küldheted ki Franciába javítani a fejet gari nélkül, ahol, ha beraknak egy új akksit az 100 euró, ha valamit még találnak benne ami rossz az még akár egy százas, plusz a munkadíj....ismerve a francia béreket a rezsi óradíj se lesz egy jelképes összeg és plusz még a posta oda vissza. Szóval, ha meg is javítják, lehet többe lesz a fej a végén mintha vennél egy újat, aztán lesz egy öreg javított fejed horror pénzbe, ami vagy jó lesz vagy nem.
Kár volt ennyire lejáratni a hazai forgalmazót itt hónapokon keresztül és végül most kiderült, hogy nem igazak az állítások róla, hogy ki se küldte a fejet, hanem segítőkész és korrekt volt.
Ezek után a helyében én biztos nem foglalkoznék tovább a garancia nélküli fejeddel."
Szia cicus,
Valószínűsítem, hogy nem követted figyelemmel a hihetetlennek tűnő történetem. Általad vizionált korrektség az emberek döntő többségében egy teljesen ellentétes érzelmet vált ki, mint a korrektség, nem is szeretném megváltoztatni az értékrendedet, sok ilyen korrektül kivitelezett ügyet kívánok neked és a szeretteidnek. 4 hónapon keresztül hitegettek azzal (szinte minden héten telefonon érdeklődtem), hogy még nem jött meg a fej franciaországból, december elején látott napvilágot egy újabb teória, miszerint nem javítható a fej (röhejes dolognak tartom, hogy nem tudják megjavítani az általam elküldött fejet), vegyek egy használtat tőle xy összegért. Akkor írtam először ide a fórumra, nem lejáratási szándékkal tettem, az okosabbja látja, hogy aki lejáratja a hazai forgalmazót, az nem én vagyok. Tényeket írtam ide, ha pedig ez valakire rossz fényt vet, az ne engem terheljen. Pár napra rá, hogy megjelent itt az írásom, keresett a hazai kereskedő, hogy sajnálatos hiba történt, mulasztás okán nem lett kiküldve a fej. Most akkor mi van?? Nem javítható a fej? Vagy javítható? Most vegyek egy használtat, vagy ne vegyek? Most akkor 4 hónapig porosodott valamelyik szekrény egyik eldugott szegletében a fej? Most melyiket higgyem? December közepén ki lett küldve a fej, januárban meg is jött (igaz csak szoftvert frissítettek rajta, melyet csak utólag tudtam meg a levelükből). A fej hibájának a jellegéről írtam a hazai kereskedőnek, telefonon is említettem, sajnos ez nem lett tudatva az Xp-vel, ez vajon kinek a mulasztása? Ezt követően írtam egy levelet az Xp-nek, hogy egyáltalán volt-e náluk a fej, mivel a javítást követően se működik. Kértem tőlük postázási címet, oda akartam küldeni a fejet, viszont ők azt írták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a hazai kereskedővel és oda küldjem. Feltételezhetően van köztük valami megállapodás ilyen esetekre. Teljesség kedvéért megosztom veled a levél tartalmát, így érthető lesz számodra is a történet, cicus. Mivel járattam le a hazai kereskedőt hónapokon keresztül? Várom a válaszod.
Hello,
Thank you to have taken time to explain to us what happens with your XP devices.
We have received your coil in December just before our holidays, and we haven’t found the fault. Only the device has been updated.
In a first step, can you check that your remote control and/or your WS4 headphones are in version 3.2, the same than your coil.
If your notice the same problem, please contact again Detect Max Hungary who will find a solution without send your coil back to us.
Feel free to contact me again if needed. Thank you.
Hali!
Olvasd vissza a topicot december elejéig, ment a fikázás rendesen a hazai forgalmazóra. Abban igazad van, hogy az elején elkavarta a fejet, viszont utána csak a postát számolta fel és felajánlott egy korrekt kárpótlást, amit nem fogadtál el. Most meg van egy gari nélküli fejed amiben valószínűleg rossz az elektronika meg az akksi, szoval TK. Lehet azért mondták rá, hogy javíthatatlan, mert többe kerül az akksit és az elektronikát kicserélni benne, mint amibe egy új fej kerül. Nekem is volt egy Simens tévém régebben amiben 1 hónappal a gari lejárta után szétment a képcső és többe került volna a megcsináltatása mint egy új tévé, ezért nem volt mit tenni kidobtam a kukába a 2 év 1 hónapos tévét. Ha valaki felajánlotta volna nekem akkor, hogy 30 rugóért kicserélik egy ugyanolyan működő készülékre a 200 ezer forintos tévémet, én biztosan elfogadtam volna.
Újfent visszaolvastam december elejéig minden hozzászólásomat, kövezz meg, nem találom az állítólagos fikázásokat, melyek a hazai forgalmazó ellen irányultak volna, sőt. Én a gyártót kritizáltam, főleg azért, mivel nem tudja megjavítani az általa forgalmazott terméket. Hazai kereskedővel kapcsolatban csupán tényeket közöltem, nem állt szándékomban fikázni és nem is valósult meg a fikázás. Az fikázásnak számít, ha megosztom a fórumozó társaimmal a történetem? Ott kezdődött az egész, hogy öt hét után közölték velem, beázás okozta a fej végzetét, 25.000 ft lesz a javítási költség. Utána azt mondta a hazai forgalmazó, hogy nem tudták megjavítani a fejet, vegyek tőlük használtat. Következőben kiderült, hogy itthon van a fej, nem is volt javításon. December közepén ténylegesen ki lett küldve javításra, pár hét múlva megjött a fej (érdekes, előtte 5 hónapig volt távol, nem is értem, hogy mitől vált ennyire olajozottá), viszont mivel nem tüntették fel a fejen, hogy mi a hibája, gyakorlatilag szoftvert frissítettek rajta, amit bárki el tud végezni pár perc alatt a saját otthonában (ha 1000 eurós órabérrel számolunk [300.000 ft/óra], akkor 600 forintba került a frissítés) . Idestova fél éve húzódik ez a történet, kiadtam egy keresőért 2 havi nettó átlagkeresetet (320.000 ft) és fél éve nem tudom használni, nem tudom eladni, tőlem független okok miatt. Most se fikáztam a hazai kereskedőt, vagy ez már feszegeti a fikázás fogalmának határait?
Vasili Kolsov írta:Hello,Magdi anyus cicusa írta:Vasili Kolsov írta:"Jobban jártál volna, ha elfogadod a cserét amit a magyar kereskedő kínált, már rég túl lennél az egész hercehurcán és lenne egy jó fejed garis akkuval. Most küldheted ki Franciába javítani a fejet gari nélkül, ahol, ha beraknak egy új akksit az 100 euró, ha valamit még találnak benne ami rossz az még akár egy százas, plusz a munkadíj....ismerve a francia béreket a rezsi óradíj se lesz egy jelképes összeg és plusz még a posta oda vissza. Szóval, ha meg is javítják, lehet többe lesz a fej a végén mintha vennél egy újat, aztán lesz egy öreg javított fejed horror pénzbe, ami vagy jó lesz vagy nem.
Kár volt ennyire lejáratni a hazai forgalmazót itt hónapokon keresztül és végül most kiderült, hogy nem igazak az állítások róla, hogy ki se küldte a fejet, hanem segítőkész és korrekt volt.
Ezek után a helyében én biztos nem foglalkoznék tovább a garancia nélküli fejeddel."
Szia cicus,
Valószínűsítem, hogy nem követted figyelemmel a hihetetlennek tűnő történetem. Általad vizionált korrektség az emberek döntő többségében egy teljesen ellentétes érzelmet vált ki, mint a korrektség, nem is szeretném megváltoztatni az értékrendedet, sok ilyen korrektül kivitelezett ügyet kívánok neked és a szeretteidnek. 4 hónapon keresztül hitegettek azzal (szinte minden héten telefonon érdeklődtem), hogy még nem jött meg a fej franciaországból, december elején látott napvilágot egy újabb teória, miszerint nem javítható a fej (röhejes dolognak tartom, hogy nem tudják megjavítani az általam elküldött fejet), vegyek egy használtat tőle xy összegért. Akkor írtam először ide a fórumra, nem lejáratási szándékkal tettem, az okosabbja látja, hogy aki lejáratja a hazai forgalmazót, az nem én vagyok. Tényeket írtam ide, ha pedig ez valakire rossz fényt vet, az ne engem terheljen. Pár napra rá, hogy megjelent itt az írásom, keresett a hazai kereskedő, hogy sajnálatos hiba történt, mulasztás okán nem lett kiküldve a fej. Most akkor mi van?? Nem javítható a fej? Vagy javítható? Most vegyek egy használtat, vagy ne vegyek? Most akkor 4 hónapig porosodott valamelyik szekrény egyik eldugott szegletében a fej? Most melyiket higgyem? December közepén ki lett küldve a fej, januárban meg is jött (igaz csak szoftvert frissítettek rajta, melyet csak utólag tudtam meg a levelükből). A fej hibájának a jellegéről írtam a hazai kereskedőnek, telefonon is említettem, sajnos ez nem lett tudatva az Xp-vel, ez vajon kinek a mulasztása? Ezt követően írtam egy levelet az Xp-nek, hogy egyáltalán volt-e náluk a fej, mivel a javítást követően se működik. Kértem tőlük postázási címet, oda akartam küldeni a fejet, viszont ők azt írták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a hazai kereskedővel és oda küldjem. Feltételezhetően van köztük valami megállapodás ilyen esetekre. Teljesség kedvéért megosztom veled a levél tartalmát, így érthető lesz számodra is a történet, cicus. Mivel járattam le a hazai kereskedőt hónapokon keresztül? Várom a válaszod.
Hello,
Thank you to have taken time to explain to us what happens with your XP devices.
We have received your coil in December just before our holidays, and we haven’t found the fault. Only the device has been updated.
In a first step, can you check that your remote control and/or your WS4 headphones are in version 3.2, the same than your coil.
If your notice the same problem, please contact again Detect Max Hungary who will find a solution without send your coil back to us.
Feel free to contact me again if needed. Thank you.
Hali!
Olvasd vissza a topicot december elejéig, ment a fikázás rendesen a hazai forgalmazóra. Abban igazad van, hogy az elején elkavarta a fejet, viszont utána csak a postát számolta fel és felajánlott egy korrekt kárpótlást, amit nem fogadtál el. Most meg van egy gari nélküli fejed amiben valószínűleg rossz az elektronika meg az akksi, szoval TK. Lehet azért mondták rá, hogy javíthatatlan, mert többe kerül az akksit és az elektronikát kicserélni benne, mint amibe egy új fej kerül. Nekem is volt egy Simens tévém régebben amiben 1 hónappal a gari lejárta után szétment a képcső és többe került volna a megcsináltatása mint egy új tévé, ezért nem volt mit tenni kidobtam a kukába a 2 év 1 hónapos tévét. Ha valaki felajánlotta volna nekem akkor, hogy 30 rugóért kicserélik egy ugyanolyan működő készülékre a 200 ezer forintos tévémet, én biztosan elfogadtam volna.
Újfent visszaolvastam december elejéig minden hozzászólásomat, kövezz meg, nem találom az állítólagos fikázásokat, melyek a hazai forgalmazó ellen irányultak volna, sőt. Én a gyártót kritizáltam, főleg azért, mivel nem tudja megjavítani az általa forgalmazott terméket. Hazai kereskedővel kapcsolatban csupán tényeket közöltem, nem állt szándékomban fikázni és nem is valósult meg a fikázás. Az fikázásnak számít, ha megosztom a fórumozó társaimmal a történetem? Ott kezdődött az egész, hogy öt hét után közölték velem, beázás okozta a fej végzetét, 25.000 ft lesz a javítási költség. Utána azt mondta a hazai forgalmazó, hogy nem tudták megjavítani a fejet, vegyek tőlük használtat. Következőben kiderült, hogy itthon van a fej, nem is volt javításon. December közepén ténylegesen ki lett küldve javításra, pár hét múlva megjött a fej (érdekes, előtte 5 hónapig volt távol, nem is értem, hogy mitől vált ennyire olajozottá), viszont mivel nem tüntették fel a fejen, hogy mi a hibája, gyakorlatilag szoftvert frissítettek rajta, amit bárki el tud végezni pár perc alatt a saját otthonában (ha 1000 eurós órabérrel számolunk [300.000 ft/óra], akkor 600 forintba került a frissítés) . Idestova fél éve húzódik ez a történet, kiadtam egy keresőért 2 havi nettó átlagkeresetet (320.000 ft) és fél éve nem tudom használni, nem tudom eladni, tőlem független okok miatt. Most se fikáztam a hazai kereskedőt, vagy ez már feszegeti a fikázás fogalmának határait?
Helló Farmer én tőlük vásároltam és a garanciális javítással egyáltalán nem vagyok megelégedve.Farmer írta:Sziasztok! Ha már a kereskedőkről van szó, vélemény a Detector Store Kft - ről? Valaki már vásárolt tőlük?
Köszi.