A fórum a közeljövőben frissítésre kerül egy újabb, korszerűbb verzióra. Kisebb fennakadások előfordulhatnak emiatt.
Az új regisztrációk aktiválásához admin jóváhagyás is kell a spammerek miatt. Ezek külföldiek, tehát a regisztrációt megkönnyíti, ha a regisztrálandó névről vagy e-mailről látszik, hogy magyar. Akié mégsem lett aktiválva, esetleg sürgős, küldjön e-mailt!

Hihetetlennek tűnő történetek

M'XT
Hadnagy
Hadnagy
Hozzászólások: 49
Csatlakozott: 2015. július 18., szombat 16:00
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: M'XT » 2016. január 28., csütörtök 13:55

Metectort se kell annyira fényezni, mert nekünk pl. anno egy bizonyos C.Scope típusból az újonnan meghirdetett széria helyett, ami a weboldalukon szerepelt lazán kiküldte a régi szárast és színűt csak ezt már elfelejtette közölni.. Utána meg leállt buziskodni és nem vette vissza holott mi nem azt rendeltük meg, ez lényegében a vásárló megtévesztése és átbaszása. Garrett pinpointer cseréjében korrekt volt, ahogy annak lennie is kell.

tibike
Ezredes
Ezredes
Hozzászólások: 516
Csatlakozott: 2015. június 27., szombat 8:35
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: tibike » 2016. január 28., csütörtök 16:51

Véleményem szerint, mindennek az oka az eladó - vagy márkás vagy csak kamuzik, aztán jönnek a problémák.....egyszerűen a márkás kereskedőnek a szerződésében benne van a szervisz meg az árak is - például a Minelab egyszerűen beállít egy minimál árat, amit nem szabad álá menni, de rádobni lehet amennyit bír az eladó....van aki 10 van aki 25 százalékot....a szerződésben benne kel hogy legyen a külföldön vásárolt kereső garanciás javítása - csakhogy az eladók ezt nem nagyon kiáltják villágá....a márkás gyártó - például a Minelab is, nem fognak üzletelni bárkivel....egy konkrét példa: három éve lementem az aszonnyal Tarjánba, mert a Neten találtam olcsó mosógépet - nálatok kb.70 Euróval olcsóbb volt mind nálunk....az üzletbe rá is kérdeztem, hogy van a garanciával - átvihető-e szlovákiába - erre a manusz hogy persze, a márkás Whirpool tartja a garanciát egész Európa területén..mi nem történt, egy fél évre rá elromlot valami szenzor az ajtóba, nem lehetett kinyitni a mosógépet - hívom a szlovák szerviszt, hogy mi a baj, mondja holnap délután jövök, el is jött, kicserélte a szenzort, beleírta a magyar garancia papírba és fizetés nélkül elment....egyszerűen vannak EU törvények amik nálatok meg nálunk is érvényesek, és a kereső is egy - elektronikai cikk, amelyre ugyan úgy hat az EU törvény.....ha az eladó kamuzik, szólni kel közvetlen a gyártónak, intézkedjen....mert akkor már más behozni 150e ért keresőt, vagy itthon megvenni ugyan azt 200e-ért......

Farmer
Tizedes
Tizedes
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2015. október 5., hétfő 19:32
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: Farmer » 2016. január 28., csütörtök 17:37

Sziasztok! Ha már a kereskedőkről van szó, vélemény a Detector Store Kft - ről? Valaki már vásárolt tőlük?
Köszi.

Avatar
Garou
Százados
Százados
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2015. július 1., szerda 21:15
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: Garou » 2016. január 28., csütörtök 18:45

Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel :) Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel :) Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej :) Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt :) Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki :) Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..

Az is furcsa, hogy amikor meg kaptad a fejet nem villogott a lámpa pedig annak kell villogni, ha újat veszel annak is villog a fejen a lámpája, a fejben levő lipo akku tulajdonsága, hogy nem szabad lemeríteni egy bizonyos szint alá mert akkor utána nem fog megfelelően működni vagy nem akarja venni a töltést.
Furcsa, hogy a kedves kereskedő "Úr" egy nem villogó fejet küldött vissza.

Avatar
balu73
Tizedes
Tizedes
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2015. szeptember 26., szombat 18:33
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: balu73 » 2016. január 28., csütörtök 21:52

Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel :) Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel :) Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej :) Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt :) Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki :) Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..

Sziasztok ! Hát nem hiába írtam neked múltkor,hogy ez a fej nem volt kinn Franciába :( , van egy két negatív tapasztalatom,az ilyen alakokat könnyű ki ismerni, nem te vagy az egyedüli aki pórul járt...Nagyon fontos ,hogy a megfelelő emberrel vedd fel a kapcsolatot !!! Annó az autó hifimmel jártam meg, fél milkós csúcstechnika szart be pár hónap után, semmi gond azért van a garancia, na 3 és fél hónap után, durrant el az agyam,írtam egy e-mailt a Japcsiknak,hamarosan válasz,pár levélváltás után felhívott, valami nagykutya a cégtől, hogy mikor vagyok otthon, mert kapok egy új fejegységet és jönnének beszerelni !!! Ez kb 1 hét volt az első e-mailomtól !!! itt meg mindig avval hitegettek a jövő hét...Az XP cégnek nagyon komolyan kell venni a reklamációdat, én azt is megkockáztatom, hogy egy ujj fejjel engeszteljenek ki, mert ezen a piacon is nagy a verseny, és az imidzsükre azért vigyázni kell,nem csak ők vannak a világon !!! Egy piacvezetőnek a szervizelésben is piacvezetőnek kell lenni !!! Én még azt is megkockáztatom, hogy valószínű nem a saját fejet kaptad vissza, szerintem a kereskedőnek halvány fingja nincs melyik a tied...Azt is kérdezd meg tőlük, hogy a hivatalos viszonteladójuk, mért csapja be a vevőit, mert mind a mai napig úgy hirdeti magát ,hogy hazai szerviz van !!! Akár még a forgalmazási jogot is megvonhatják tőle...Amit templomos kolléga írt az se rossz, érdemes megfontolni a hazait, jó gépeket csinálnak, igaz nem olyan csilli villiek :mrgreen: mint a nagy külföldi márkák, de megállják a helyüket, minden szituációban !!! :D

Leopold
Őrnagy
Őrnagy
Hozzászólások: 236
Csatlakozott: 2015. július 28., kedd 18:58
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: Leopold » 2016. január 28., csütörtök 23:10

balu73 írta:
Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel :) Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel :) Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej :) Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt :) Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki :) Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..

Sziasztok ! Hát nem hiába írtam neked múltkor,hogy ez a fej nem volt kinn Franciába :( , van egy két negatív tapasztalatom,az ilyen alakokat könnyű ki ismerni, nem te vagy az egyedüli aki pórul járt...Nagyon fontos ,hogy a megfelelő emberrel vedd fel a kapcsolatot !!! Annó az autó hifimmel jártam meg, fél milkós csúcstechnika szart be pár hónap után, semmi gond azért van a garancia, na 3 és fél hónap után, durrant el az agyam,írtam egy e-mailt a Japcsiknak,hamarosan válasz,pár levélváltás után felhívott, valami nagykutya a cégtől, hogy mikor vagyok otthon, mert kapok egy új fejegységet és jönnének beszerelni !!! Ez kb 1 hét volt az első e-mailomtól !!! itt meg mindig avval hitegettek a jövő hét...Az XP cégnek nagyon komolyan kell venni a reklamációdat, én azt is megkockáztatom, hogy egy ujj fejjel engeszteljenek ki, mert ezen a piacon is nagy a verseny, és az imidzsükre azért vigyázni kell,nem csak ők vannak a világon !!! Egy piacvezetőnek a szervizelésben is piacvezetőnek kell lenni !!! Én még azt is megkockáztatom, hogy valószínű nem a saját fejet kaptad vissza, szerintem a kereskedőnek halvány fingja nincs melyik a tied...Azt is kérdezd meg tőlük, hogy a hivatalos viszonteladójuk, mért csapja be a vevőit, mert mind a mai napig úgy hirdeti magát ,hogy hazai szerviz van !!! Akár még a forgalmazási jogot is megvonhatják tőle...Amit templomos kolléga írt az se rossz, érdemes megfontolni a hazait, jó gépeket csinálnak, igaz nem olyan csilli villiek :mrgreen: mint a nagy külföldi márkák, de megállják a helyüket, minden szituációban !!! :D



Hazait vennék én is,csak a Deus praktikája győz!!
A zsinór nem is zavarna,ha max.a száron lenne....

Vasili Kolsov
Hadnagy
Hadnagy
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2015. július 5., vasárnap 13:04
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: Vasili Kolsov » 2016. január 29., péntek 6:33

balu73 írta:
Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel :) Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel :) Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej :) Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt :) Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki :) Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..

Sziasztok ! Hát nem hiába írtam neked múltkor,hogy ez a fej nem volt kinn Franciába :( , van egy két negatív tapasztalatom,az ilyen alakokat könnyű ki ismerni, nem te vagy az egyedüli aki pórul járt...Nagyon fontos ,hogy a megfelelő emberrel vedd fel a kapcsolatot !!! Annó az autó hifimmel jártam meg, fél milkós csúcstechnika szart be pár hónap után, semmi gond azért van a garancia, na 3 és fél hónap után, durrant el az agyam,írtam egy e-mailt a Japcsiknak,hamarosan válasz,pár levélváltás után felhívott, valami nagykutya a cégtől, hogy mikor vagyok otthon, mert kapok egy új fejegységet és jönnének beszerelni !!! Ez kb 1 hét volt az első e-mailomtól !!! itt meg mindig avval hitegettek a jövő hét...Az XP cégnek nagyon komolyan kell venni a reklamációdat, én azt is megkockáztatom, hogy egy ujj fejjel engeszteljenek ki, mert ezen a piacon is nagy a verseny, és az imidzsükre azért vigyázni kell,nem csak ők vannak a világon !!! Egy piacvezetőnek a szervizelésben is piacvezetőnek kell lenni !!! Én még azt is megkockáztatom, hogy valószínű nem a saját fejet kaptad vissza, szerintem a kereskedőnek halvány fingja nincs melyik a tied...Azt is kérdezd meg tőlük, hogy a hivatalos viszonteladójuk, mért csapja be a vevőit, mert mind a mai napig úgy hirdeti magát ,hogy hazai szerviz van !!! Akár még a forgalmazási jogot is megvonhatják tőle...Amit templomos kolléga írt az se rossz, érdemes megfontolni a hazait, jó gépeket csinálnak, igaz nem olyan csilli villiek :mrgreen: mint a nagy külföldi márkák, de megállják a helyüket, minden szituációban !!! :D


Sziasztok,

Válaszolt az XP cég a levelemre, valóban volt kint náluk a fej, mivel nem találtak hibát a működésében, ezért felfrissítették a fejet 3.2-es verzióra. Az enyém is és a haverom gépe is 2.0 verzión fut, ezért fordulhatott elő, hogy egyik táv se érzékelte a fejet. Válaszlevélben írták, hogy ellenőrizzem a távvezérlő vagy a fülhallgató verzióját, ha pedig szükséges, frissítsem 3.2-re. Tegnap frissítettem is, sajnos nem vezetett eredményre, viszont arra lettem figyelmes, hogy nem villog a led, holott egy hete töltöttem fel csutkára. Feltettem ismét töltőre, fél óra után kipróbáltam, nem érzékelte a fejet. Feltettem ismét töltőre, majd annak módja szerint ott is felejtettem, ma reggel jutott eszembe, hogy töltőn van a fej. Levettem töltőről, bár nagy reményeket nem fűztem hozzá, gondoltam kipróbálom, hátha működik. Mit ad isten, szinkronizálta a fejet a táv, felismerte. Már csak annyi a baja, hogy fémmentes helyen (levegőben) mozgatásra jelez (ezért küldtem el szervizelésre). Ma készítek róla egy videót, azt kiküldöm a franciáknak. Detect Max Hungary Kft nem okolható ezért a malőrért, hiszen valószínűleg velük se közölték a fej frissítését, az anyavállalatnak kellett volna ezt feltüntetnie a fejen, hogy más verzióra frissítették. Most az aggaszt leginkább, hogy a fenébe merült le egy hét alatt a fej. 4 keresőzést simán kibírt, nem volt vele ilyen jellegű gondom soha. Arra gyanakszom, mivel vízre használtam, nem-e víz került az akkumulátorához és kinyírta? Gondolom azt is meg tudják vizsgálni a gyárban, hogy milyen állapotú az akkumulátora. Ha pedig indokolt, cseréljék ki, szerintem úgyis meg kell bontani. Valami el van szabadulva a fejen belül, vagy pedig víz lötyög benne és azért jelez, én erre tippelek. Majd kiderül.

Vasili Kolsov
Hadnagy
Hadnagy
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2015. július 5., vasárnap 13:04
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: Vasili Kolsov » 2016. január 29., péntek 8:14

Vasili Kolsov írta:
balu73 írta:
Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel :) Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel :) Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej :) Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt :) Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki :) Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..

Sziasztok ! Hát nem hiába írtam neked múltkor,hogy ez a fej nem volt kinn Franciába :( , van egy két negatív tapasztalatom,az ilyen alakokat könnyű ki ismerni, nem te vagy az egyedüli aki pórul járt...Nagyon fontos ,hogy a megfelelő emberrel vedd fel a kapcsolatot !!! Annó az autó hifimmel jártam meg, fél milkós csúcstechnika szart be pár hónap után, semmi gond azért van a garancia, na 3 és fél hónap után, durrant el az agyam,írtam egy e-mailt a Japcsiknak,hamarosan válasz,pár levélváltás után felhívott, valami nagykutya a cégtől, hogy mikor vagyok otthon, mert kapok egy új fejegységet és jönnének beszerelni !!! Ez kb 1 hét volt az első e-mailomtól !!! itt meg mindig avval hitegettek a jövő hét...Az XP cégnek nagyon komolyan kell venni a reklamációdat, én azt is megkockáztatom, hogy egy ujj fejjel engeszteljenek ki, mert ezen a piacon is nagy a verseny, és az imidzsükre azért vigyázni kell,nem csak ők vannak a világon !!! Egy piacvezetőnek a szervizelésben is piacvezetőnek kell lenni !!! Én még azt is megkockáztatom, hogy valószínű nem a saját fejet kaptad vissza, szerintem a kereskedőnek halvány fingja nincs melyik a tied...Azt is kérdezd meg tőlük, hogy a hivatalos viszonteladójuk, mért csapja be a vevőit, mert mind a mai napig úgy hirdeti magát ,hogy hazai szerviz van !!! Akár még a forgalmazási jogot is megvonhatják tőle...Amit templomos kolléga írt az se rossz, érdemes megfontolni a hazait, jó gépeket csinálnak, igaz nem olyan csilli villiek :mrgreen: mint a nagy külföldi márkák, de megállják a helyüket, minden szituációban !!! :D


Sziasztok,

Válaszolt az XP cég a levelemre, valóban volt kint náluk a fej, mivel nem találtak hibát a működésében, ezért felfrissítették a fejet 3.2-es verzióra. Az enyém is és a haverom gépe is 2.0 verzión fut, ezért fordulhatott elő, hogy egyik táv se érzékelte a fejet. Válaszlevélben írták, hogy ellenőrizzem a távvezérlő vagy a fülhallgató verzióját, ha pedig szükséges, frissítsem 3.2-re. Tegnap frissítettem is, sajnos nem vezetett eredményre, viszont arra lettem figyelmes, hogy nem villog a led, holott egy hete töltöttem fel csutkára. Feltettem ismét töltőre, fél óra után kipróbáltam, nem érzékelte a fejet. Feltettem ismét töltőre, majd annak módja szerint ott is felejtettem, ma reggel jutott eszembe, hogy töltőn van a fej. Levettem töltőről, bár nagy reményeket nem fűztem hozzá, gondoltam kipróbálom, hátha működik. Mit ad isten, szinkronizálta a fejet a táv, felismerte. Már csak annyi a baja, hogy fémmentes helyen (levegőben) mozgatásra jelez (ezért küldtem el szervizelésre). Ma készítek róla egy videót, azt kiküldöm a franciáknak. Detect Max Hungary Kft nem okolható ezért a malőrért, hiszen valószínűleg velük se közölték a fej frissítését, az anyavállalatnak kellett volna ezt feltüntetnie a fejen, hogy más verzióra frissítették. Most az aggaszt leginkább, hogy a fenébe merült le egy hét alatt a fej. 4 keresőzést simán kibírt, nem volt vele ilyen jellegű gondom soha. Arra gyanakszom, mivel vízre használtam, nem-e víz került az akkumulátorához és kinyírta? Gondolom azt is meg tudják vizsgálni a gyárban, hogy milyen állapotú az akkumulátora. Ha pedig indokolt, cseréljék ki, szerintem úgyis meg kell bontani. Valami el van szabadulva a fejen belül, vagy pedig víz lötyög benne és azért jelez, én erre tippelek. Majd kiderül.


Itt a videó: https://youtu.be/7JnTa9pCas0

Nincs elásva kincs a fej alatt, nem a telefont jelzi :)

Magdi anyus cicusa
Lengető
Lengető
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2015. június 27., szombat 23:23
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: Magdi anyus cicusa » 2016. január 29., péntek 10:53

Vasili Kolsov írta:
Vasili Kolsov írta:
balu73 írta:
Vasili Kolsov írta:Sziasztok!

Már rég írtam ide, gondolom megosztom veletek a legújabb hihetetlennek tűnő történetemet az xp deus fémkereső fejjel :) Öt hónap után visszakerült hozzám a Detect Max Hungary Kft-től, mindjárt kipróbálni nem tudtam, mivel csontra le volt merülve az akkumulátora, még a led se villant fel :) Feltettem töltőre, szépen töltötte is. 3.5 óra után kezdett el villogni a led, jelezvén, hogy végzett a töltéssel. Kereskedő állítása szerint meg lett javítva a fej, én nem látom nyomát javításnak, viszont nem működik a fej :) Nem ismeri fel a távvezérlő, "NO COIL" hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn. Gyakorlatilag rosszabb lett a fej, mint a szervizelés előtt :) Ugyebár előtte felismerte, csak minden apró mozdulatra frankó jelet adott. Megfogalmaztam egy levelet az XP METAL DETECTORS címére, holnap lefordítják angolra és megkérdezem tőlük is, miként lehet az, hogy nem tudják megjavítani az általuk gyártott és forgalmazott terméket? Megkérdezem azt is, hogy az alábbi számú fejnek milyen hibája volt, mit javítottak rajta. Detect Max Hungary Kft rendes volt velem, nem kért el tőlem 25.000 forintot a javításért, csak a postázást kellett kifizetnem 5000 ft. Azért nem kellett kifizetnem a javítási költséget, mivel az ő hibájukból húzódott el öt hónapig a javíttatás, ezzel a nemes gesztussal engeszteltek ki :) Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit válaszolnak a franciák..

Sziasztok ! Hát nem hiába írtam neked múltkor,hogy ez a fej nem volt kinn Franciába :( , van egy két negatív tapasztalatom,az ilyen alakokat könnyű ki ismerni, nem te vagy az egyedüli aki pórul járt...Nagyon fontos ,hogy a megfelelő emberrel vedd fel a kapcsolatot !!! Annó az autó hifimmel jártam meg, fél milkós csúcstechnika szart be pár hónap után, semmi gond azért van a garancia, na 3 és fél hónap után, durrant el az agyam,írtam egy e-mailt a Japcsiknak,hamarosan válasz,pár levélváltás után felhívott, valami nagykutya a cégtől, hogy mikor vagyok otthon, mert kapok egy új fejegységet és jönnének beszerelni !!! Ez kb 1 hét volt az első e-mailomtól !!! itt meg mindig avval hitegettek a jövő hét...Az XP cégnek nagyon komolyan kell venni a reklamációdat, én azt is megkockáztatom, hogy egy ujj fejjel engeszteljenek ki, mert ezen a piacon is nagy a verseny, és az imidzsükre azért vigyázni kell,nem csak ők vannak a világon !!! Egy piacvezetőnek a szervizelésben is piacvezetőnek kell lenni !!! Én még azt is megkockáztatom, hogy valószínű nem a saját fejet kaptad vissza, szerintem a kereskedőnek halvány fingja nincs melyik a tied...Azt is kérdezd meg tőlük, hogy a hivatalos viszonteladójuk, mért csapja be a vevőit, mert mind a mai napig úgy hirdeti magát ,hogy hazai szerviz van !!! Akár még a forgalmazási jogot is megvonhatják tőle...Amit templomos kolléga írt az se rossz, érdemes megfontolni a hazait, jó gépeket csinálnak, igaz nem olyan csilli villiek :mrgreen: mint a nagy külföldi márkák, de megállják a helyüket, minden szituációban !!! :D


Sziasztok,

Válaszolt az XP cég a levelemre, valóban volt kint náluk a fej, mivel nem találtak hibát a működésében, ezért felfrissítették a fejet 3.2-es verzióra. Az enyém is és a haverom gépe is 2.0 verzión fut, ezért fordulhatott elő, hogy egyik táv se érzékelte a fejet. Válaszlevélben írták, hogy ellenőrizzem a távvezérlő vagy a fülhallgató verzióját, ha pedig szükséges, frissítsem 3.2-re. Tegnap frissítettem is, sajnos nem vezetett eredményre, viszont arra lettem figyelmes, hogy nem villog a led, holott egy hete töltöttem fel csutkára. Feltettem ismét töltőre, fél óra után kipróbáltam, nem érzékelte a fejet. Feltettem ismét töltőre, majd annak módja szerint ott is felejtettem, ma reggel jutott eszembe, hogy töltőn van a fej. Levettem töltőről, bár nagy reményeket nem fűztem hozzá, gondoltam kipróbálom, hátha működik. Mit ad isten, szinkronizálta a fejet a táv, felismerte. Már csak annyi a baja, hogy fémmentes helyen (levegőben) mozgatásra jelez (ezért küldtem el szervizelésre). Ma készítek róla egy videót, azt kiküldöm a franciáknak. Detect Max Hungary Kft nem okolható ezért a malőrért, hiszen valószínűleg velük se közölték a fej frissítését, az anyavállalatnak kellett volna ezt feltüntetnie a fejen, hogy más verzióra frissítették. Most az aggaszt leginkább, hogy a fenébe merült le egy hét alatt a fej. 4 keresőzést simán kibírt, nem volt vele ilyen jellegű gondom soha. Arra gyanakszom, mivel vízre használtam, nem-e víz került az akkumulátorához és kinyírta? Gondolom azt is meg tudják vizsgálni a gyárban, hogy milyen állapotú az akkumulátora. Ha pedig indokolt, cseréljék ki, szerintem úgyis meg kell bontani. Valami el van szabadulva a fejen belül, vagy pedig víz lötyög benne és azért jelez, én erre tippelek. Majd kiderül.


Itt a videó: https://youtu.be/7JnTa9pCas0

Nincs elásva kincs a fej alatt, nem a telefont jelzi :)



Jobban jártál volna, ha elfogadod a cserét amit a magyar kereskedő kínált, már rég túl lennél az egész hercehurcán és lenne egy jó fejed garis akkuval. Most küldheted ki Franciába javítani a fejet gari nélkül, ahol, ha beraknak egy új akksit az 100 euró, ha valamit még találnak benne ami rossz az még akár egy százas, plusz a munkadíj....ismerve a francia béreket a rezsi óradíj se lesz egy jelképes összeg és plusz még a posta oda vissza. Szóval, ha meg is javítják, lehet többe lesz a fej a végén mintha vennél egy újat, aztán lesz egy öreg javított fejed horror pénzbe, ami vagy jó lesz vagy nem.
Kár volt ennyire lejáratni a hazai forgalmazót itt hónapokon keresztül és végül most kiderült, hogy nem igazak az állítások róla, hogy ki se küldte a fejet, hanem segítőkész és korrekt volt.
Ezek után a helyében én biztos nem foglalkoznék tovább a garancia nélküli fejeddel.

Vasili Kolsov
Hadnagy
Hadnagy
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2015. július 5., vasárnap 13:04
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: Vasili Kolsov » 2016. január 29., péntek 12:46

"Jobban jártál volna, ha elfogadod a cserét amit a magyar kereskedő kínált, már rég túl lennél az egész hercehurcán és lenne egy jó fejed garis akkuval. Most küldheted ki Franciába javítani a fejet gari nélkül, ahol, ha beraknak egy új akksit az 100 euró, ha valamit még találnak benne ami rossz az még akár egy százas, plusz a munkadíj....ismerve a francia béreket a rezsi óradíj se lesz egy jelképes összeg és plusz még a posta oda vissza. Szóval, ha meg is javítják, lehet többe lesz a fej a végén mintha vennél egy újat, aztán lesz egy öreg javított fejed horror pénzbe, ami vagy jó lesz vagy nem.
Kár volt ennyire lejáratni a hazai forgalmazót itt hónapokon keresztül és végül most kiderült, hogy nem igazak az állítások róla, hogy ki se küldte a fejet, hanem segítőkész és korrekt volt.
Ezek után a helyében én biztos nem foglalkoznék tovább a garancia nélküli fejeddel."

Szia cicus,

Valószínűsítem, hogy nem követted figyelemmel a hihetetlennek tűnő történetem. Általad vizionált korrektség az emberek döntő többségében egy teljesen ellentétes érzelmet vált ki, mint a korrektség, nem is szeretném megváltoztatni az értékrendedet, sok ilyen korrektül kivitelezett ügyet kívánok neked és a szeretteidnek. 4 hónapon keresztül hitegettek azzal (szinte minden héten telefonon érdeklődtem), hogy még nem jött meg a fej franciaországból, december elején látott napvilágot egy újabb teória, miszerint nem javítható a fej (röhejes dolognak tartom, hogy nem tudják megjavítani az általam elküldött fejet), vegyek egy használtat tőle xy összegért. Akkor írtam először ide a fórumra, nem lejáratási szándékkal tettem, az okosabbja látja, hogy aki lejáratja a hazai forgalmazót, az nem én vagyok. Tényeket írtam ide, ha pedig ez valakire rossz fényt vet, az ne engem terheljen. Pár napra rá, hogy megjelent itt az írásom, keresett a hazai kereskedő, hogy sajnálatos hiba történt, mulasztás okán nem lett kiküldve a fej. Most akkor mi van?? Nem javítható a fej? Vagy javítható? Most vegyek egy használtat, vagy ne vegyek? Most akkor 4 hónapig porosodott valamelyik szekrény egyik eldugott szegletében a fej? Most melyiket higgyem? December közepén ki lett küldve a fej, januárban meg is jött (igaz csak szoftvert frissítettek rajta, melyet csak utólag tudtam meg a levelükből). A fej hibájának a jellegéről írtam a hazai kereskedőnek, telefonon is említettem, sajnos ez nem lett tudatva az Xp-vel, ez vajon kinek a mulasztása? Ezt követően írtam egy levelet az Xp-nek, hogy egyáltalán volt-e náluk a fej, mivel a javítást követően se működik. Kértem tőlük postázási címet, oda akartam küldeni a fejet, viszont ők azt írták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a hazai kereskedővel és oda küldjem. Feltételezhetően van köztük valami megállapodás ilyen esetekre. Teljesség kedvéért megosztom veled a levél tartalmát, így érthető lesz számodra is a történet, cicus. Mivel járattam le a hazai kereskedőt hónapokon keresztül? Várom a válaszod.

Hello,

Thank you to have taken time to explain to us what happens with your XP devices.
We have received your coil in December just before our holidays, and we haven’t found the fault. Only the device has been updated.
In a first step, can you check that your remote control and/or your WS4 headphones are in version 3.2, the same than your coil.
If your notice the same problem, please contact again Detect Max Hungary who will find a solution without send your coil back to us.
Feel free to contact me again if needed. Thank you.

Magdi anyus cicusa
Lengető
Lengető
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2015. június 27., szombat 23:23
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: Magdi anyus cicusa » 2016. január 29., péntek 14:34

Vasili Kolsov írta:"Jobban jártál volna, ha elfogadod a cserét amit a magyar kereskedő kínált, már rég túl lennél az egész hercehurcán és lenne egy jó fejed garis akkuval. Most küldheted ki Franciába javítani a fejet gari nélkül, ahol, ha beraknak egy új akksit az 100 euró, ha valamit még találnak benne ami rossz az még akár egy százas, plusz a munkadíj....ismerve a francia béreket a rezsi óradíj se lesz egy jelképes összeg és plusz még a posta oda vissza. Szóval, ha meg is javítják, lehet többe lesz a fej a végén mintha vennél egy újat, aztán lesz egy öreg javított fejed horror pénzbe, ami vagy jó lesz vagy nem.
Kár volt ennyire lejáratni a hazai forgalmazót itt hónapokon keresztül és végül most kiderült, hogy nem igazak az állítások róla, hogy ki se küldte a fejet, hanem segítőkész és korrekt volt.
Ezek után a helyében én biztos nem foglalkoznék tovább a garancia nélküli fejeddel."

Szia cicus,

Valószínűsítem, hogy nem követted figyelemmel a hihetetlennek tűnő történetem. Általad vizionált korrektség az emberek döntő többségében egy teljesen ellentétes érzelmet vált ki, mint a korrektség, nem is szeretném megváltoztatni az értékrendedet, sok ilyen korrektül kivitelezett ügyet kívánok neked és a szeretteidnek. 4 hónapon keresztül hitegettek azzal (szinte minden héten telefonon érdeklődtem), hogy még nem jött meg a fej franciaországból, december elején látott napvilágot egy újabb teória, miszerint nem javítható a fej (röhejes dolognak tartom, hogy nem tudják megjavítani az általam elküldött fejet), vegyek egy használtat tőle xy összegért. Akkor írtam először ide a fórumra, nem lejáratási szándékkal tettem, az okosabbja látja, hogy aki lejáratja a hazai forgalmazót, az nem én vagyok. Tényeket írtam ide, ha pedig ez valakire rossz fényt vet, az ne engem terheljen. Pár napra rá, hogy megjelent itt az írásom, keresett a hazai kereskedő, hogy sajnálatos hiba történt, mulasztás okán nem lett kiküldve a fej. Most akkor mi van?? Nem javítható a fej? Vagy javítható? Most vegyek egy használtat, vagy ne vegyek? Most akkor 4 hónapig porosodott valamelyik szekrény egyik eldugott szegletében a fej? Most melyiket higgyem? December közepén ki lett küldve a fej, januárban meg is jött (igaz csak szoftvert frissítettek rajta, melyet csak utólag tudtam meg a levelükből). A fej hibájának a jellegéről írtam a hazai kereskedőnek, telefonon is említettem, sajnos ez nem lett tudatva az Xp-vel, ez vajon kinek a mulasztása? Ezt követően írtam egy levelet az Xp-nek, hogy egyáltalán volt-e náluk a fej, mivel a javítást követően se működik. Kértem tőlük postázási címet, oda akartam küldeni a fejet, viszont ők azt írták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a hazai kereskedővel és oda küldjem. Feltételezhetően van köztük valami megállapodás ilyen esetekre. Teljesség kedvéért megosztom veled a levél tartalmát, így érthető lesz számodra is a történet, cicus. Mivel járattam le a hazai kereskedőt hónapokon keresztül? Várom a válaszod.

Hello,

Thank you to have taken time to explain to us what happens with your XP devices.
We have received your coil in December just before our holidays, and we haven’t found the fault. Only the device has been updated.
In a first step, can you check that your remote control and/or your WS4 headphones are in version 3.2, the same than your coil.
If your notice the same problem, please contact again Detect Max Hungary who will find a solution without send your coil back to us.
Feel free to contact me again if needed. Thank you.



Hali!

Olvasd vissza a topicot december elejéig, ment a fikázás rendesen a hazai forgalmazóra. Abban igazad van, hogy az elején elkavarta a fejet, viszont utána csak a postát számolta fel és felajánlott egy korrekt kárpótlást, amit nem fogadtál el. Most meg van egy gari nélküli fejed amiben valószínűleg rossz az elektronika meg az akksi, szoval TK. Lehet azért mondták rá, hogy javíthatatlan, mert többe kerül az akksit és az elektronikát kicserélni benne, mint amibe egy új fej kerül. Nekem is volt egy Simens tévém régebben amiben 1 hónappal a gari lejárta után szétment a képcső és többe került volna a megcsináltatása mint egy új tévé, ezért nem volt mit tenni kidobtam a kukába a 2 év 1 hónapos tévét. Ha valaki felajánlotta volna nekem akkor, hogy 30 rugóért kicserélik egy ugyanolyan működő készülékre a 200 ezer forintos tévémet, én biztosan elfogadtam volna.

Vasili Kolsov
Hadnagy
Hadnagy
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2015. július 5., vasárnap 13:04
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: Vasili Kolsov » 2016. január 29., péntek 16:54

Magdi anyus cicusa írta:
Vasili Kolsov írta:"Jobban jártál volna, ha elfogadod a cserét amit a magyar kereskedő kínált, már rég túl lennél az egész hercehurcán és lenne egy jó fejed garis akkuval. Most küldheted ki Franciába javítani a fejet gari nélkül, ahol, ha beraknak egy új akksit az 100 euró, ha valamit még találnak benne ami rossz az még akár egy százas, plusz a munkadíj....ismerve a francia béreket a rezsi óradíj se lesz egy jelképes összeg és plusz még a posta oda vissza. Szóval, ha meg is javítják, lehet többe lesz a fej a végén mintha vennél egy újat, aztán lesz egy öreg javított fejed horror pénzbe, ami vagy jó lesz vagy nem.
Kár volt ennyire lejáratni a hazai forgalmazót itt hónapokon keresztül és végül most kiderült, hogy nem igazak az állítások róla, hogy ki se küldte a fejet, hanem segítőkész és korrekt volt.
Ezek után a helyében én biztos nem foglalkoznék tovább a garancia nélküli fejeddel."

Szia cicus,

Valószínűsítem, hogy nem követted figyelemmel a hihetetlennek tűnő történetem. Általad vizionált korrektség az emberek döntő többségében egy teljesen ellentétes érzelmet vált ki, mint a korrektség, nem is szeretném megváltoztatni az értékrendedet, sok ilyen korrektül kivitelezett ügyet kívánok neked és a szeretteidnek. 4 hónapon keresztül hitegettek azzal (szinte minden héten telefonon érdeklődtem), hogy még nem jött meg a fej franciaországból, december elején látott napvilágot egy újabb teória, miszerint nem javítható a fej (röhejes dolognak tartom, hogy nem tudják megjavítani az általam elküldött fejet), vegyek egy használtat tőle xy összegért. Akkor írtam először ide a fórumra, nem lejáratási szándékkal tettem, az okosabbja látja, hogy aki lejáratja a hazai forgalmazót, az nem én vagyok. Tényeket írtam ide, ha pedig ez valakire rossz fényt vet, az ne engem terheljen. Pár napra rá, hogy megjelent itt az írásom, keresett a hazai kereskedő, hogy sajnálatos hiba történt, mulasztás okán nem lett kiküldve a fej. Most akkor mi van?? Nem javítható a fej? Vagy javítható? Most vegyek egy használtat, vagy ne vegyek? Most akkor 4 hónapig porosodott valamelyik szekrény egyik eldugott szegletében a fej? Most melyiket higgyem? December közepén ki lett küldve a fej, januárban meg is jött (igaz csak szoftvert frissítettek rajta, melyet csak utólag tudtam meg a levelükből). A fej hibájának a jellegéről írtam a hazai kereskedőnek, telefonon is említettem, sajnos ez nem lett tudatva az Xp-vel, ez vajon kinek a mulasztása? Ezt követően írtam egy levelet az Xp-nek, hogy egyáltalán volt-e náluk a fej, mivel a javítást követően se működik. Kértem tőlük postázási címet, oda akartam küldeni a fejet, viszont ők azt írták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a hazai kereskedővel és oda küldjem. Feltételezhetően van köztük valami megállapodás ilyen esetekre. Teljesség kedvéért megosztom veled a levél tartalmát, így érthető lesz számodra is a történet, cicus. Mivel járattam le a hazai kereskedőt hónapokon keresztül? Várom a válaszod.

Hello,

Thank you to have taken time to explain to us what happens with your XP devices.
We have received your coil in December just before our holidays, and we haven’t found the fault. Only the device has been updated.
In a first step, can you check that your remote control and/or your WS4 headphones are in version 3.2, the same than your coil.
If your notice the same problem, please contact again Detect Max Hungary who will find a solution without send your coil back to us.
Feel free to contact me again if needed. Thank you.



Hali!

Olvasd vissza a topicot december elejéig, ment a fikázás rendesen a hazai forgalmazóra. Abban igazad van, hogy az elején elkavarta a fejet, viszont utána csak a postát számolta fel és felajánlott egy korrekt kárpótlást, amit nem fogadtál el. Most meg van egy gari nélküli fejed amiben valószínűleg rossz az elektronika meg az akksi, szoval TK. Lehet azért mondták rá, hogy javíthatatlan, mert többe kerül az akksit és az elektronikát kicserélni benne, mint amibe egy új fej kerül. Nekem is volt egy Simens tévém régebben amiben 1 hónappal a gari lejárta után szétment a képcső és többe került volna a megcsináltatása mint egy új tévé, ezért nem volt mit tenni kidobtam a kukába a 2 év 1 hónapos tévét. Ha valaki felajánlotta volna nekem akkor, hogy 30 rugóért kicserélik egy ugyanolyan működő készülékre a 200 ezer forintos tévémet, én biztosan elfogadtam volna.


Hello,

Újfent visszaolvastam december elejéig minden hozzászólásomat, kövezz meg, nem találom az állítólagos fikázásokat, melyek a hazai forgalmazó ellen irányultak volna, sőt. Én a gyártót kritizáltam, főleg azért, mivel nem tudja megjavítani az általa forgalmazott terméket. Hazai kereskedővel kapcsolatban csupán tényeket közöltem, nem állt szándékomban fikázni és nem is valósult meg a fikázás. Az fikázásnak számít, ha megosztom a fórumozó társaimmal a történetem? Ott kezdődött az egész, hogy öt hét után közölték velem, beázás okozta a fej végzetét, 25.000 ft lesz a javítási költség. Utána azt mondta a hazai forgalmazó, hogy nem tudták megjavítani a fejet, vegyek tőlük használtat. Következőben kiderült, hogy itthon van a fej, nem is volt javításon. December közepén ténylegesen ki lett küldve javításra, pár hét múlva megjött a fej (érdekes, előtte 5 hónapig volt távol, nem is értem, hogy mitől vált ennyire olajozottá), viszont mivel nem tüntették fel a fejen, hogy mi a hibája, gyakorlatilag szoftvert frissítettek rajta, amit bárki el tud végezni pár perc alatt a saját otthonában (ha 1000 eurós órabérrel számolunk [300.000 ft/óra], akkor 600 forintba került a frissítés) . Idestova fél éve húzódik ez a történet, kiadtam egy keresőért 2 havi nettó átlagkeresetet (320.000 ft) és fél éve nem tudom használni, nem tudom eladni, tőlem független okok miatt. Most se fikáztam a hazai kereskedőt, vagy ez már feszegeti a fikázás fogalmának határait?

Vasili Kolsov
Hadnagy
Hadnagy
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2015. július 5., vasárnap 13:04
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: Vasili Kolsov » 2016. január 29., péntek 17:35

Vasili Kolsov írta:
Magdi anyus cicusa írta:
Vasili Kolsov írta:"Jobban jártál volna, ha elfogadod a cserét amit a magyar kereskedő kínált, már rég túl lennél az egész hercehurcán és lenne egy jó fejed garis akkuval. Most küldheted ki Franciába javítani a fejet gari nélkül, ahol, ha beraknak egy új akksit az 100 euró, ha valamit még találnak benne ami rossz az még akár egy százas, plusz a munkadíj....ismerve a francia béreket a rezsi óradíj se lesz egy jelképes összeg és plusz még a posta oda vissza. Szóval, ha meg is javítják, lehet többe lesz a fej a végén mintha vennél egy újat, aztán lesz egy öreg javított fejed horror pénzbe, ami vagy jó lesz vagy nem.
Kár volt ennyire lejáratni a hazai forgalmazót itt hónapokon keresztül és végül most kiderült, hogy nem igazak az állítások róla, hogy ki se küldte a fejet, hanem segítőkész és korrekt volt.
Ezek után a helyében én biztos nem foglalkoznék tovább a garancia nélküli fejeddel."

Szia cicus,

Valószínűsítem, hogy nem követted figyelemmel a hihetetlennek tűnő történetem. Általad vizionált korrektség az emberek döntő többségében egy teljesen ellentétes érzelmet vált ki, mint a korrektség, nem is szeretném megváltoztatni az értékrendedet, sok ilyen korrektül kivitelezett ügyet kívánok neked és a szeretteidnek. 4 hónapon keresztül hitegettek azzal (szinte minden héten telefonon érdeklődtem), hogy még nem jött meg a fej franciaországból, december elején látott napvilágot egy újabb teória, miszerint nem javítható a fej (röhejes dolognak tartom, hogy nem tudják megjavítani az általam elküldött fejet), vegyek egy használtat tőle xy összegért. Akkor írtam először ide a fórumra, nem lejáratási szándékkal tettem, az okosabbja látja, hogy aki lejáratja a hazai forgalmazót, az nem én vagyok. Tényeket írtam ide, ha pedig ez valakire rossz fényt vet, az ne engem terheljen. Pár napra rá, hogy megjelent itt az írásom, keresett a hazai kereskedő, hogy sajnálatos hiba történt, mulasztás okán nem lett kiküldve a fej. Most akkor mi van?? Nem javítható a fej? Vagy javítható? Most vegyek egy használtat, vagy ne vegyek? Most akkor 4 hónapig porosodott valamelyik szekrény egyik eldugott szegletében a fej? Most melyiket higgyem? December közepén ki lett küldve a fej, januárban meg is jött (igaz csak szoftvert frissítettek rajta, melyet csak utólag tudtam meg a levelükből). A fej hibájának a jellegéről írtam a hazai kereskedőnek, telefonon is említettem, sajnos ez nem lett tudatva az Xp-vel, ez vajon kinek a mulasztása? Ezt követően írtam egy levelet az Xp-nek, hogy egyáltalán volt-e náluk a fej, mivel a javítást követően se működik. Kértem tőlük postázási címet, oda akartam küldeni a fejet, viszont ők azt írták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a hazai kereskedővel és oda küldjem. Feltételezhetően van köztük valami megállapodás ilyen esetekre. Teljesség kedvéért megosztom veled a levél tartalmát, így érthető lesz számodra is a történet, cicus. Mivel járattam le a hazai kereskedőt hónapokon keresztül? Várom a válaszod.

Hello,

Thank you to have taken time to explain to us what happens with your XP devices.
We have received your coil in December just before our holidays, and we haven’t found the fault. Only the device has been updated.
In a first step, can you check that your remote control and/or your WS4 headphones are in version 3.2, the same than your coil.
If your notice the same problem, please contact again Detect Max Hungary who will find a solution without send your coil back to us.
Feel free to contact me again if needed. Thank you.



Hali!

Olvasd vissza a topicot december elejéig, ment a fikázás rendesen a hazai forgalmazóra. Abban igazad van, hogy az elején elkavarta a fejet, viszont utána csak a postát számolta fel és felajánlott egy korrekt kárpótlást, amit nem fogadtál el. Most meg van egy gari nélküli fejed amiben valószínűleg rossz az elektronika meg az akksi, szoval TK. Lehet azért mondták rá, hogy javíthatatlan, mert többe kerül az akksit és az elektronikát kicserélni benne, mint amibe egy új fej kerül. Nekem is volt egy Simens tévém régebben amiben 1 hónappal a gari lejárta után szétment a képcső és többe került volna a megcsináltatása mint egy új tévé, ezért nem volt mit tenni kidobtam a kukába a 2 év 1 hónapos tévét. Ha valaki felajánlotta volna nekem akkor, hogy 30 rugóért kicserélik egy ugyanolyan működő készülékre a 200 ezer forintos tévémet, én biztosan elfogadtam volna.


Hello,

Újfent visszaolvastam december elejéig minden hozzászólásomat, kövezz meg, nem találom az állítólagos fikázásokat, melyek a hazai forgalmazó ellen irányultak volna, sőt. Én a gyártót kritizáltam, főleg azért, mivel nem tudja megjavítani az általa forgalmazott terméket. Hazai kereskedővel kapcsolatban csupán tényeket közöltem, nem állt szándékomban fikázni és nem is valósult meg a fikázás. Az fikázásnak számít, ha megosztom a fórumozó társaimmal a történetem? Ott kezdődött az egész, hogy öt hét után közölték velem, beázás okozta a fej végzetét, 25.000 ft lesz a javítási költség. Utána azt mondta a hazai forgalmazó, hogy nem tudták megjavítani a fejet, vegyek tőlük használtat. Következőben kiderült, hogy itthon van a fej, nem is volt javításon. December közepén ténylegesen ki lett küldve javításra, pár hét múlva megjött a fej (érdekes, előtte 5 hónapig volt távol, nem is értem, hogy mitől vált ennyire olajozottá), viszont mivel nem tüntették fel a fejen, hogy mi a hibája, gyakorlatilag szoftvert frissítettek rajta, amit bárki el tud végezni pár perc alatt a saját otthonában (ha 1000 eurós órabérrel számolunk [300.000 ft/óra], akkor 600 forintba került a frissítés) . Idestova fél éve húzódik ez a történet, kiadtam egy keresőért 2 havi nettó átlagkeresetet (320.000 ft) és fél éve nem tudom használni, nem tudom eladni, tőlem független okok miatt. Most se fikáztam a hazai kereskedőt, vagy ez már feszegeti a fikázás fogalmának határait?


Lemaradt egy 9-es, azt az összeget is kifizettem volna...

Avatar
Garou
Százados
Százados
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2015. július 1., szerda 21:15
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: Garou » 2016. január 29., péntek 17:40

Vasili Kolsov írta:
Magdi anyus cicusa írta:
Vasili Kolsov írta:"Jobban jártál volna, ha elfogadod a cserét amit a magyar kereskedő kínált, már rég túl lennél az egész hercehurcán és lenne egy jó fejed garis akkuval. Most küldheted ki Franciába javítani a fejet gari nélkül, ahol, ha beraknak egy új akksit az 100 euró, ha valamit még találnak benne ami rossz az még akár egy százas, plusz a munkadíj....ismerve a francia béreket a rezsi óradíj se lesz egy jelképes összeg és plusz még a posta oda vissza. Szóval, ha meg is javítják, lehet többe lesz a fej a végén mintha vennél egy újat, aztán lesz egy öreg javított fejed horror pénzbe, ami vagy jó lesz vagy nem.
Kár volt ennyire lejáratni a hazai forgalmazót itt hónapokon keresztül és végül most kiderült, hogy nem igazak az állítások róla, hogy ki se küldte a fejet, hanem segítőkész és korrekt volt.
Ezek után a helyében én biztos nem foglalkoznék tovább a garancia nélküli fejeddel."

Szia cicus,

Valószínűsítem, hogy nem követted figyelemmel a hihetetlennek tűnő történetem. Általad vizionált korrektség az emberek döntő többségében egy teljesen ellentétes érzelmet vált ki, mint a korrektség, nem is szeretném megváltoztatni az értékrendedet, sok ilyen korrektül kivitelezett ügyet kívánok neked és a szeretteidnek. 4 hónapon keresztül hitegettek azzal (szinte minden héten telefonon érdeklődtem), hogy még nem jött meg a fej franciaországból, december elején látott napvilágot egy újabb teória, miszerint nem javítható a fej (röhejes dolognak tartom, hogy nem tudják megjavítani az általam elküldött fejet), vegyek egy használtat tőle xy összegért. Akkor írtam először ide a fórumra, nem lejáratási szándékkal tettem, az okosabbja látja, hogy aki lejáratja a hazai forgalmazót, az nem én vagyok. Tényeket írtam ide, ha pedig ez valakire rossz fényt vet, az ne engem terheljen. Pár napra rá, hogy megjelent itt az írásom, keresett a hazai kereskedő, hogy sajnálatos hiba történt, mulasztás okán nem lett kiküldve a fej. Most akkor mi van?? Nem javítható a fej? Vagy javítható? Most vegyek egy használtat, vagy ne vegyek? Most akkor 4 hónapig porosodott valamelyik szekrény egyik eldugott szegletében a fej? Most melyiket higgyem? December közepén ki lett küldve a fej, januárban meg is jött (igaz csak szoftvert frissítettek rajta, melyet csak utólag tudtam meg a levelükből). A fej hibájának a jellegéről írtam a hazai kereskedőnek, telefonon is említettem, sajnos ez nem lett tudatva az Xp-vel, ez vajon kinek a mulasztása? Ezt követően írtam egy levelet az Xp-nek, hogy egyáltalán volt-e náluk a fej, mivel a javítást követően se működik. Kértem tőlük postázási címet, oda akartam küldeni a fejet, viszont ők azt írták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a hazai kereskedővel és oda küldjem. Feltételezhetően van köztük valami megállapodás ilyen esetekre. Teljesség kedvéért megosztom veled a levél tartalmát, így érthető lesz számodra is a történet, cicus. Mivel járattam le a hazai kereskedőt hónapokon keresztül? Várom a válaszod.

Hello,

Thank you to have taken time to explain to us what happens with your XP devices.
We have received your coil in December just before our holidays, and we haven’t found the fault. Only the device has been updated.
In a first step, can you check that your remote control and/or your WS4 headphones are in version 3.2, the same than your coil.
If your notice the same problem, please contact again Detect Max Hungary who will find a solution without send your coil back to us.
Feel free to contact me again if needed. Thank you.



Hali!

Olvasd vissza a topicot december elejéig, ment a fikázás rendesen a hazai forgalmazóra. Abban igazad van, hogy az elején elkavarta a fejet, viszont utána csak a postát számolta fel és felajánlott egy korrekt kárpótlást, amit nem fogadtál el. Most meg van egy gari nélküli fejed amiben valószínűleg rossz az elektronika meg az akksi, szoval TK. Lehet azért mondták rá, hogy javíthatatlan, mert többe kerül az akksit és az elektronikát kicserélni benne, mint amibe egy új fej kerül. Nekem is volt egy Simens tévém régebben amiben 1 hónappal a gari lejárta után szétment a képcső és többe került volna a megcsináltatása mint egy új tévé, ezért nem volt mit tenni kidobtam a kukába a 2 év 1 hónapos tévét. Ha valaki felajánlotta volna nekem akkor, hogy 30 rugóért kicserélik egy ugyanolyan működő készülékre a 200 ezer forintos tévémet, én biztosan elfogadtam volna.


Hello,

Újfent visszaolvastam december elejéig minden hozzászólásomat, kövezz meg, nem találom az állítólagos fikázásokat, melyek a hazai forgalmazó ellen irányultak volna, sőt. Én a gyártót kritizáltam, főleg azért, mivel nem tudja megjavítani az általa forgalmazott terméket. Hazai kereskedővel kapcsolatban csupán tényeket közöltem, nem állt szándékomban fikázni és nem is valósult meg a fikázás. Az fikázásnak számít, ha megosztom a fórumozó társaimmal a történetem? Ott kezdődött az egész, hogy öt hét után közölték velem, beázás okozta a fej végzetét, 25.000 ft lesz a javítási költség. Utána azt mondta a hazai forgalmazó, hogy nem tudták megjavítani a fejet, vegyek tőlük használtat. Következőben kiderült, hogy itthon van a fej, nem is volt javításon. December közepén ténylegesen ki lett küldve javításra, pár hét múlva megjött a fej (érdekes, előtte 5 hónapig volt távol, nem is értem, hogy mitől vált ennyire olajozottá), viszont mivel nem tüntették fel a fejen, hogy mi a hibája, gyakorlatilag szoftvert frissítettek rajta, amit bárki el tud végezni pár perc alatt a saját otthonában (ha 1000 eurós órabérrel számolunk [300.000 ft/óra], akkor 600 forintba került a frissítés) . Idestova fél éve húzódik ez a történet, kiadtam egy keresőért 2 havi nettó átlagkeresetet (320.000 ft) és fél éve nem tudom használni, nem tudom eladni, tőlem független okok miatt. Most se fikáztam a hazai kereskedőt, vagy ez már feszegeti a fikázás fogalmának határait?


Ezek után szerintem fikázhatsz bárkit gyártót forgalmazót mindenkit, fél év hosszú idő véleményem szerint nem küldték sehova, ez a fej még garanciális?

Magdi anyus cicusa
Lengető
Lengető
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2015. június 27., szombat 23:23
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: Magdi anyus cicusa » 2016. január 30., szombat 10:39

Vasili Kolsov írta:
Magdi anyus cicusa írta:
Vasili Kolsov írta:"Jobban jártál volna, ha elfogadod a cserét amit a magyar kereskedő kínált, már rég túl lennél az egész hercehurcán és lenne egy jó fejed garis akkuval. Most küldheted ki Franciába javítani a fejet gari nélkül, ahol, ha beraknak egy új akksit az 100 euró, ha valamit még találnak benne ami rossz az még akár egy százas, plusz a munkadíj....ismerve a francia béreket a rezsi óradíj se lesz egy jelképes összeg és plusz még a posta oda vissza. Szóval, ha meg is javítják, lehet többe lesz a fej a végén mintha vennél egy újat, aztán lesz egy öreg javított fejed horror pénzbe, ami vagy jó lesz vagy nem.
Kár volt ennyire lejáratni a hazai forgalmazót itt hónapokon keresztül és végül most kiderült, hogy nem igazak az állítások róla, hogy ki se küldte a fejet, hanem segítőkész és korrekt volt.
Ezek után a helyében én biztos nem foglalkoznék tovább a garancia nélküli fejeddel."

Szia cicus,

Valószínűsítem, hogy nem követted figyelemmel a hihetetlennek tűnő történetem. Általad vizionált korrektség az emberek döntő többségében egy teljesen ellentétes érzelmet vált ki, mint a korrektség, nem is szeretném megváltoztatni az értékrendedet, sok ilyen korrektül kivitelezett ügyet kívánok neked és a szeretteidnek. 4 hónapon keresztül hitegettek azzal (szinte minden héten telefonon érdeklődtem), hogy még nem jött meg a fej franciaországból, december elején látott napvilágot egy újabb teória, miszerint nem javítható a fej (röhejes dolognak tartom, hogy nem tudják megjavítani az általam elküldött fejet), vegyek egy használtat tőle xy összegért. Akkor írtam először ide a fórumra, nem lejáratási szándékkal tettem, az okosabbja látja, hogy aki lejáratja a hazai forgalmazót, az nem én vagyok. Tényeket írtam ide, ha pedig ez valakire rossz fényt vet, az ne engem terheljen. Pár napra rá, hogy megjelent itt az írásom, keresett a hazai kereskedő, hogy sajnálatos hiba történt, mulasztás okán nem lett kiküldve a fej. Most akkor mi van?? Nem javítható a fej? Vagy javítható? Most vegyek egy használtat, vagy ne vegyek? Most akkor 4 hónapig porosodott valamelyik szekrény egyik eldugott szegletében a fej? Most melyiket higgyem? December közepén ki lett küldve a fej, januárban meg is jött (igaz csak szoftvert frissítettek rajta, melyet csak utólag tudtam meg a levelükből). A fej hibájának a jellegéről írtam a hazai kereskedőnek, telefonon is említettem, sajnos ez nem lett tudatva az Xp-vel, ez vajon kinek a mulasztása? Ezt követően írtam egy levelet az Xp-nek, hogy egyáltalán volt-e náluk a fej, mivel a javítást követően se működik. Kértem tőlük postázási címet, oda akartam küldeni a fejet, viszont ők azt írták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a hazai kereskedővel és oda küldjem. Feltételezhetően van köztük valami megállapodás ilyen esetekre. Teljesség kedvéért megosztom veled a levél tartalmát, így érthető lesz számodra is a történet, cicus. Mivel járattam le a hazai kereskedőt hónapokon keresztül? Várom a válaszod.

Hello,

Thank you to have taken time to explain to us what happens with your XP devices.
We have received your coil in December just before our holidays, and we haven’t found the fault. Only the device has been updated.
In a first step, can you check that your remote control and/or your WS4 headphones are in version 3.2, the same than your coil.
If your notice the same problem, please contact again Detect Max Hungary who will find a solution without send your coil back to us.
Feel free to contact me again if needed. Thank you.



Hali!

Olvasd vissza a topicot december elejéig, ment a fikázás rendesen a hazai forgalmazóra. Abban igazad van, hogy az elején elkavarta a fejet, viszont utána csak a postát számolta fel és felajánlott egy korrekt kárpótlást, amit nem fogadtál el. Most meg van egy gari nélküli fejed amiben valószínűleg rossz az elektronika meg az akksi, szoval TK. Lehet azért mondták rá, hogy javíthatatlan, mert többe kerül az akksit és az elektronikát kicserélni benne, mint amibe egy új fej kerül. Nekem is volt egy Simens tévém régebben amiben 1 hónappal a gari lejárta után szétment a képcső és többe került volna a megcsináltatása mint egy új tévé, ezért nem volt mit tenni kidobtam a kukába a 2 év 1 hónapos tévét. Ha valaki felajánlotta volna nekem akkor, hogy 30 rugóért kicserélik egy ugyanolyan működő készülékre a 200 ezer forintos tévémet, én biztosan elfogadtam volna.


Hello,

Újfent visszaolvastam december elejéig minden hozzászólásomat, kövezz meg, nem találom az állítólagos fikázásokat, melyek a hazai forgalmazó ellen irányultak volna, sőt. Én a gyártót kritizáltam, főleg azért, mivel nem tudja megjavítani az általa forgalmazott terméket. Hazai kereskedővel kapcsolatban csupán tényeket közöltem, nem állt szándékomban fikázni és nem is valósult meg a fikázás. Az fikázásnak számít, ha megosztom a fórumozó társaimmal a történetem? Ott kezdődött az egész, hogy öt hét után közölték velem, beázás okozta a fej végzetét, 25.000 ft lesz a javítási költség. Utána azt mondta a hazai forgalmazó, hogy nem tudták megjavítani a fejet, vegyek tőlük használtat. Következőben kiderült, hogy itthon van a fej, nem is volt javításon. December közepén ténylegesen ki lett küldve javításra, pár hét múlva megjött a fej (érdekes, előtte 5 hónapig volt távol, nem is értem, hogy mitől vált ennyire olajozottá), viszont mivel nem tüntették fel a fejen, hogy mi a hibája, gyakorlatilag szoftvert frissítettek rajta, amit bárki el tud végezni pár perc alatt a saját otthonában (ha 1000 eurós órabérrel számolunk [300.000 ft/óra], akkor 600 forintba került a frissítés) . Idestova fél éve húzódik ez a történet, kiadtam egy keresőért 2 havi nettó átlagkeresetet (320.000 ft) és fél éve nem tudom használni, nem tudom eladni, tőlem független okok miatt. Most se fikáztam a hazai kereskedőt, vagy ez már feszegeti a fikázás fogalmának határait?



Én elfogadtam volna a forgalmazó által felkínált cserét és már réges-rég elfelejtettem volna ezt az egészet. De persze szíved joga ragaszkodni a valószínűleg totálkáros fejedhez, csak értelme nincs sok szerintem.
Drukkolok, hogy találjatok valami megoldást rá és végre pont kerüljön az ügy végére.

Avatar
Darwin
Hadnagy
Hadnagy
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2015. október 1., csütörtök 16:23
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: Darwin » 2016. január 31., vasárnap 12:54

Hát ez nem semmi cécó :(
Delta, Cobra, Magnum és lelkesedés

Avatar
Darwin
Hadnagy
Hadnagy
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2015. október 1., csütörtök 16:23
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: Darwin » 2016. január 31., vasárnap 13:14

Cécó és ügymenet ügyben ezt a felvilágosító videót ajánlom megtekinteni :D
(Semmi cicó...)
http://youtu.be/9-8_G3MV5wU
Delta, Cobra, Magnum és lelkesedés

emu
Lengető
Lengető
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2016. január 7., csütörtök 19:54
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: emu » 2016. január 31., vasárnap 18:31

Farmer írta:Sziasztok! Ha már a kereskedőkről van szó, vélemény a Detector Store Kft - ről? Valaki már vásárolt tőlük?
Köszi.

Helló Farmer én tőlük vásároltam és a garanciális javítással egyáltalán nem vagyok megelégedve.

Vasili Kolsov
Hadnagy
Hadnagy
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2015. július 5., vasárnap 13:04
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: Vasili Kolsov » 2016. március 15., kedd 16:04

Sziasztok,

Lezárult a több mint fél évig húzódó kálváriám, a gyártó kicserélte a fejet egy úgynevezett "szerviz fejre". Én még két év garanciát kaptam a vásárláskor, viszont már az öt évre vállalt garancia szerint készült fej volt, ezért kitolták a garancia periódusát és kicserélték, költség nem terhelt a csere alkalmával. Most ott vagyok, mint tavaly, árulom tovább a gépet, akkor a meghibásodás okán nem tudtam eladni, most végre minden akadály elhárult.

Eladó sorba került egy 10 colos XP Deus fej, egyszer lett kipróbálva, ez látszik a képeken is. Ha egy teljesen megbízható és jó néhány évig kifogástalanul működő fejet szeretnél vásárolni árun alul, itt a lehetőség, ne késlekedj vele. Vásárolhatsz olcsóbban pár éves fejet, csak azzal számolnod kell, hogy rövidesen akkumulátort kell cserélned benne, amely nem kis költséggel jár. Ehhez a fejhez 5 évig nem nagyon kell hozzányúlni.
vasilikolsov@gmail.com címre írj, ára 80.000 ft.

http://kepfeltoltes.hu/view/160315/WP_2 ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/160315/WP_201603 ... es.hu_.jpg
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vasili Kolsov 2018. január 10., szerda 20:51-kor.

KincskeresőKisködmön
Status: Offline

Re: Hihetetlennek tűnő történetek

HozzászólásSzerző: KincskeresőKisködmön » 2016. április 12., kedd 9:47

Kép Kép
Sziasztok ! A múlt nyáron történt az eset. Napozgatok, strandolgatok a folyóparton. Sétálgatok a víz melletti fövenyen. Lenézek a lában elé és mit látok? :o Nem akartam hinni a szememnek. Azért csak kézbevettem - és akkor már hittem. Aznap hihetetlen szerencsém volt. :D


Vissza: “Média, közösségi”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég